hond in auto

01-01-2014 09:40 246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje om te kijken wat jullie vinden.

Ik laat net mijn hondje uit en ik slaap bij mijn zusje en zwager. Toen ik met haar liep, liep ik langs een afgelegen busje en hoorde een hond heel hard blaffen. Maar kon niks zien want het busje heeft achter geen ramen. Maar goed daar zit dus een hond in. Het is in deze straat erg afgelegen en ik heb het idee dat die hond daar dus al een tijdje ziet. In ieder geval ik 'denk' de hele nacht. Misschien omdat diegene bij visite is of omdat die hond hard blafde vanwege het vuurwerk maar dat vul ik nu in. Maar ik zeg net wel tegen mijn zusje als die hond er over een paar uur nog in zit dan ga ik wel even bellen? Is dat te voorbarig of niet? Ik vind het raar namelijk als je een hond helemaal afgesloten opsluit in een auto.

Wat vinden jullie ?
.
Wat een idioot zeg! Ik zou ook direct actie ondernemen. Wie laat zijn hond nu 5 uur in een ijzeren kist in een auto zitten.....

Waar woon je? Misschien kunnen mensen helpen.....
Politie komt kijken! Heb kenteken gegeven ze stuurt iemand langs. Misschien overdreven maar ik wil het zekere voor het onzekere
.
Super!! Houd je ons op de hoogte?
Ik sta in het zicht te wachten met mijn zusje in de kou ik blijf totdat ik heb gezien dat er echt iemand is langs gegaan. Als het niks is of beest is er goed aan toe dan prima. Ik bel liever voor zekerheid dan maar een muts
.
quote:isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 12:41:

Politie komt kijken! Heb kenteken gegeven ze stuurt iemand langs. Misschien overdreven maar ik wil het zekere voor het onzekere

Je bent een supermeid

En je zusje ook!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.

Politie komt kijken! Heb kenteken gegeven ze stuurt iemand langs. Misschien overdreven maar ik wil het zekere voor het onzekere"liever onnodig actie ondernemen, dan te laat zijn om nog actie te kunnen ondernemen", moet je maar denken.
quote:isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 12:44:

Ik sta in het zicht te wachten met mijn zusje in de kou ik blijf totdat ik heb gezien dat er echt iemand is langs gegaan. Als het niks is of beest is er goed aan toe dan prima. Ik bel liever voor zekerheid dan maar een mutsHeel lief van jou en je zusje dat jullie je zo om de hond bekommeren!
Weet je, ik zou mijn dieren niet zo behandelen. Maar voor sommige mensen zijn honden werkdieren he?

Zo vind ik dat je niet op paarden moet rijden, maar daar denken hele volksstammen anders over.

Ik vind zelf een hond niet geschikt voor in huis. Of in de stad. Wel prima als je buitenaf woont.
quote:lilalinda schreef op woensdag 01 januari 2014 12:52 Weet je, ik zou mijn dieren niet zo behandelen. Maar voor sommige mensen zijn honden werkdieren he?

Zo vind ik dat je niet op paarden moet rijden, maar daar denken hele volksstammen anders over.

Ik vind zelf een hond niet geschikt voor in huis. Of in de stad. Wel prima als je buitenaf woont. Als het hondje eten en drinken heeft en af en toe word uitgelaten , maar zit daar in. Ok vind ik het nog raar maar dan weet ik dat hij wel eten en drinken heeft en er af en toe uit gaat. Nu weet ik niet of dat zo is
.
Gewoon even in de gaten houden

Misschien is baasje/vrouwtje onwel geworden en kunnen ze niet naar de auto

En dan is 24 uur heeeeeel erg lang
Heel goed dat jullie hebben gebeld!! Chapeau!

Beter safe than sorry toch?

Het is allemaal vreemd genoeg, er is hier iets niet helemaal pluis lijkt mij..

Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt en hopelijk zal de hond zo snel mogelijk verlost zijn uit die rot kist!
Trotter, dat waren beslist niet mijn woorden. Lees alles nog eens rustig door dan zul je zien dat ik letterlijk herhaalde wat een ander schreef. Zou fijn zijn wanneer je dat doet voordat je commentaar geeft.

Fijn dat er EINDELIJK hulp is ingeschakeld!

Politie komt kijken! Heb kenteken gegeven ze stuurt iemand langs. Misschien overdreven maar ik wil het zekere voor het onzekereAh fijn dat de politie dat komt kijken.
Goed gedaan to!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Staan 3 agenten politie wagen en nog een wagen speciaal voor honden zodat hij eventueel mee kan. Ze proberen eigenaar te bellen maar krijgen hem niet te pakken maar ze vonden het wel juist dat we gebeld hebben dus ik voel me geen drama queen
.
Ben nu weer binnen ach komt in ieder geval wel goed nu
.
Heel erg goed dat je toch gebeld hebt!! Als de eigenaar niet te bereiken is, is de kans heel klein dat er wel water en eten voor dat arme beest was
quote:isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 13:16:

Staan 3 agenten politie wagen en nog een wagen speciaal voor honden zodat hij eventueel mee kan. Ze proberen eigenaar te bellen maar krijgen hem niet te pakken maar ze vonden het wel juist dat we gebeld hebben dus ik voel me geen drama queenJij hebt niet de andere kant opgekeken, maar je 1e goede daad van dit jaar gedaan.

Ben nu weer binnen ach komt in ieder geval wel goed nuKun je niet even blijven kijken om te zien wat ze precies gaan doen? Dat zou ik wel willen weten.
TO wat goed van jullie! Goede start zo, ik zeg ga zo door. Ik wens je een top jaar

Staan 3 agenten politie wagen en nog een wagen speciaal voor honden zodat hij eventueel mee kan. Ze proberen eigenaar te bellen maar krijgen hem niet te pakken maar ze vonden het wel juist dat we gebeld hebben dus ik voel me geen drama queenZie je wel, gewoon bellen, de politie of dierenambulance schatten wel in of het urgent genoeg is. Een topic over zo`n onderwerp weet je dat je altijd tegenstrijdige adviezen krijgt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
fijn dat je doorgezet hebt

ik hoop dat de hond gauw een beter plekje krijgt (en voer + water als hij dat niet had)

laat je nog weten hoe het is afgelopen?
En? Hoe is het afgelopen?
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 januari 2014 @ 13:37:

[...]

Zie je wel, gewoon bellen, de politie of dierenambulance schatten wel in of het urgent genoeg is. Een topic over zo`n onderwerp weet je dat je altijd tegenstrijdige adviezen krijgt.Zeker omdat eerst de indruk was dat de hond pas om 9:30 in de auto was gespot... Maar inderdaad fijn dat er actie wordt ondernomen!
Ik ben ook benieuwd hoe het verder afgelopen is.

En nog benieuwder wat de eigenaar bezielde: blafhond in de bus en zelf lekker uitslapen (maar dan zou hij ondertussen toch wel wakker zijn). Of nieuwe variant van hond aan een boom in t bos binden en zelf op vakantie gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven