Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Ploutje

Ik hoop dat het een mooie uitvaart was en appeltaart met slagroom klinkt supergoed!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Fijn dat het 'goed' ging Plou. Zal gek zijn, dat het nu voorbij is (in praktische zin).

Ik had weer een rommeldag. Kastje op mijn kamer uitgemest, uiteraard met de onvolprezen hulp van Sammi. Nu is het kastje leeg en ligt mijn kamer vol met rommel. Hmpf.
En ik ben fijn ziekig Gisteravond en vannacht knalde ik letterlijk het nieuwe jaar in (hatsjoooeeee) en vandaag alleen maar geslapen. Ik werd wakker toen Olief na zijn werk bij mijn bed stond Nu met 4 antigrippines in mijn mik gaat het wel weer.
Daarom ook geen kastjes opruimen Splint
Vandaag klussen en hopelijk beginnen met laminaat leggen. Zinin!
Klus ze Pilou!

Tara wilde vanochtend graag uitgelaten worden. Oké. Mooie ronde gemaakt en bij thuiskomst er achter gekomen dat ik mijn sleutels vergeten ben. En geen telefoon mee.... En K diep in slaap. Ik heb geloof ik wel een kwartier staan bellen. Geen K. Buurjongen kwam voorbij en aan hem zijn telefoon gevraagd. Verkeerde nummer ingetoetst...

Eindelijk na ontelbaar keer bellen kwam K eindelijk beneden.

Voortaan niet meer doen.

Nog mazzel dat K niet aan het werk was, Rat!

Plou, klusze!
Lekker handig Rat

Ik heb net dat raamding gekocht wat Splint had gedemonstreerd bij Plou.

Staat nu aan de lader.
Goed Bieb! En als het officiële ramenwasspul op is, gewoon ruitensproeivloeistof gebruiken.

Olijfje, niet fijn. Beterschap!

Wij gaan nog effe uitwaaieren op het strand.
quote:Splinter_ schreef op 03 januari 2014 @ 15:17:

Wij gaan nog effe uitwaaieren op het strand.Noem het maar gerust wegregenen.
Aaaah, arme verregende Splint + man! Lekker opdrogen met een Irish coffee ofzo?

Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter. Klokje rond geslapen (2 wekkers NIET gehoord). Iets met weer eens over grenzen heen hollen en in valkuilen donderen enzo... Nou ja, ik heb leuke dagen gehad en daar gaat het om. Dit trekt wel weer bij.
Splint, maggikdie lenuh? Weekend van de 18e? Of heeft Its er ook zoeentje?
Je moet er dus duidelijk wat voor over hebben Olijf

Heb je vakantie ook van het werk?
Lekker chocolademelk met rum Splint!

Warm je lekker van op.

En ruitenspul van de auto?
Gelukkig voel je je weer wat beter Olijfje. Nu maar weer grenswachter spelen.

Splinter, ik vond je al dapper om naar het strand te gaan. Had je niet op buienradar gekeken voor je wegging? Maar het zal toch ook wel lekker zijn geweest? Nu lekker warm douchen en een stevige borrel er in gooien.

Nog twee daagjes vrij... Dan weer aan het werk
Nee, niet op de buienradar gekeken. Het was hier de hele dag al prima weer. We hebben wel pech wat dat betreft: in Antwerpen liepen we 3 minuten buiten toen het begon te regenen en daarnet waren we net op weg (in de auto nog) toen het losbarstte. Echt stevige regen en onweer. Maar we hebben in Hoek van Holland nog wel buiten gestaan en naar de grote zeeschepen gekeken. Niet meer over het strand gelopen.

Wel net opgewarmd met een Turkse pizza.

Bieb, ja dat spul voor je auto.

Plou, dat mag hoor. Weet je al wanneer je over gaat? Als je wilt heb ik nog wel een huis-met- poekel te leen voor je in het weekend van de 25e.

Olijf, jij feestbeest Waardeloos dat je er zo'n last van hebt. Niet te vaak doen, maar als je het doet, extra van genieten.
Ik ga dat weekend over Splint, misschien het weekend van de 18e al

Fijn als ik hem mag lenen. De ramen zijn matglas
quote:Ratteke schreef op 03 januari 2014 @ 18:47:

Nog twee daagjes vrij... Dan weer aan het werk

Enne.....het is nog 1 avond en 2 dagen hoor. Wel blijven opletten hè.
Lekker aftellen dan, Plou. Het zal wel weer heeeeeeel anders zijn, als het laminaat erin ligt, ben zo benieuwd!
Ik ook Splint.
Joh, echt?
Dat je er dan achter komt dat je het bed wel had afgehaald maar nog niet had opgemaakt... *zucht*
Oh irritant he! Gelukkig heb ik nu een heel zacht matras. Dan ga ik er voor dat ene naggie gewoon opliggen en trek het dekbed over me heen.
Dan heb ik morgen hetzelfde probleem
Ja, maar dan kan je wel nu gelijk slapen. Morgen heb je meer tijd om je bed op te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven