Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
donderdag 2 januari 2014 om 21:16
vrijdag 3 januari 2014 om 09:47
Klus ze Pilou!
Tara wilde vanochtend graag uitgelaten worden. Oké. Mooie ronde gemaakt en bij thuiskomst er achter gekomen dat ik mijn sleutels vergeten ben. En geen telefoon mee.... En K diep in slaap. Ik heb geloof ik wel een kwartier staan bellen. Geen K. Buurjongen kwam voorbij en aan hem zijn telefoon gevraagd. Verkeerde nummer ingetoetst...
Eindelijk na ontelbaar keer bellen kwam K eindelijk beneden.
Voortaan niet meer doen.
Tara wilde vanochtend graag uitgelaten worden. Oké. Mooie ronde gemaakt en bij thuiskomst er achter gekomen dat ik mijn sleutels vergeten ben. En geen telefoon mee.... En K diep in slaap. Ik heb geloof ik wel een kwartier staan bellen. Geen K. Buurjongen kwam voorbij en aan hem zijn telefoon gevraagd. Verkeerde nummer ingetoetst...
Eindelijk na ontelbaar keer bellen kwam K eindelijk beneden.
Voortaan niet meer doen.
vrijdag 3 januari 2014 om 17:02
Aaaah, arme verregende Splint + man! Lekker opdrogen met een Irish coffee ofzo?
Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter. Klokje rond geslapen (2 wekkers NIET gehoord). Iets met weer eens over grenzen heen hollen en in valkuilen donderen enzo... Nou ja, ik heb leuke dagen gehad en daar gaat het om. Dit trekt wel weer bij.
Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter. Klokje rond geslapen (2 wekkers NIET gehoord). Iets met weer eens over grenzen heen hollen en in valkuilen donderen enzo... Nou ja, ik heb leuke dagen gehad en daar gaat het om. Dit trekt wel weer bij.
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 3 januari 2014 om 18:47
Gelukkig voel je je weer wat beter Olijfje. Nu maar weer grenswachter spelen.
Splinter, ik vond je al dapper om naar het strand te gaan. Had je niet op buienradar gekeken voor je wegging? Maar het zal toch ook wel lekker zijn geweest? Nu lekker warm douchen en een stevige borrel er in gooien.
Nog twee daagjes vrij... Dan weer aan het werk
Splinter, ik vond je al dapper om naar het strand te gaan. Had je niet op buienradar gekeken voor je wegging? Maar het zal toch ook wel lekker zijn geweest? Nu lekker warm douchen en een stevige borrel er in gooien.
Nog twee daagjes vrij... Dan weer aan het werk
vrijdag 3 januari 2014 om 19:41
Nee, niet op de buienradar gekeken. Het was hier de hele dag al prima weer. We hebben wel pech wat dat betreft: in Antwerpen liepen we 3 minuten buiten toen het begon te regenen en daarnet waren we net op weg (in de auto nog) toen het losbarstte. Echt stevige regen en onweer. Maar we hebben in Hoek van Holland nog wel buiten gestaan en naar de grote zeeschepen gekeken. Niet meer over het strand gelopen.
Wel net opgewarmd met een Turkse pizza.
Bieb, ja dat spul voor je auto.
Plou, dat mag hoor. Weet je al wanneer je over gaat? Als je wilt heb ik nog wel een huis-met- poekel te leen voor je in het weekend van de 25e.
Olijf, jij feestbeest Waardeloos dat je er zo'n last van hebt. Niet te vaak doen, maar als je het doet, extra van genieten.
Wel net opgewarmd met een Turkse pizza.
Bieb, ja dat spul voor je auto.
Plou, dat mag hoor. Weet je al wanneer je over gaat? Als je wilt heb ik nog wel een huis-met- poekel te leen voor je in het weekend van de 25e.
Olijf, jij feestbeest Waardeloos dat je er zo'n last van hebt. Niet te vaak doen, maar als je het doet, extra van genieten.