Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
MEUHHH!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar
Haha Olijfje, ik vraag maar niets.

Ik kwam ff snel iedereen een fijne dag toewensen . Ik ga zometeen een paar uurtjes werken en daarna even bij mij ouders langs. Tot later!
Ik ben ook al weer uit bed. Tara heeft mijn plekje ingenomen. Het is hier heerlijk rustig, geen knallen meer. Ze was gisteren zo dapper, toch de tuin in geweest om bij ons te zijn. Toen het wat stiller was nog een keer, kon ze eindelijk weer plassen.
Mogguh!!

Allemaal een heel fijn 2014 gewenst!

Ik lag uiteindelijk om 4u in mijn bedje.. ruim 21 uur wakker geweest en best wel een bietje kapot

Nu weer fris en fruitig en al een heerlijk Turks broodje uit de oven achter de kiezen.

Alle huisdieren ook weer hun haren in de plooi?

ZM en Bieb zijn weer blij en al buiten geweest, de ellende al weer vergeten gelukkig.
quote:Ratteke schreef op 01 januari 2014 @ 01:02:

En dit is héél lekker! Ik had er helaas maar eentje...

[afbeelding]

Waar haal je dat Rat?

Lijkt me lekker, een volwassen slushi ofzo
Dat was lang wakker Bieb. Moet je morgen al weer werken of niet?

Wij zijn net terug uit de polder. Vanochtend om half 9 er uit gegaan en hond in de tuin gelaten. Daar ff p&p gedaan. Nu heeft ze weer lekker gerend, met de bal gespeeld en in de sloot gebanjerd.... Nu stinkt ze weer

Mijn ontbijt waren de 4 vergeten appelflappen. Nu eens lunch verzinnen.
quote:Biebeliee schreef op 01 januari 2014 @ 14:13:

[...]

Waar haal je dat Rat?

Lijkt me lekker, een volwassen slushi ofzo Ik zag het bij de Bas v/d Heijden staan. Ik weet niet of de andere supermarkten het ook hebben. Lijkt me heerlijk als je thuiskomt van een dag werken en dan in de zon in de tuin zitten.
Lieve, lieve meiden,

Allemaal een heel mooi, goed, gelukkig, fijn, plezierig en vooral gezond 2014 toegewenst!!!!

Dat het maar een veel beter jaar dan 2013 mag worden want het was voor velen niet zo'n best jaar...

Fijn dat de beestjes weer in de plooi zitten inmiddels.

Ik had het net als jij Bieb: 21 uur op geweest gisteren. Om 6.45u eruit en om 3.45u er weer in. Om in Olijventermen te spreken: MEUHHH!

Maar nu al lang weer fris en fruitig, filmpje gepakt en nu lekker niks. Straks maar soep met oliebollen eten.

Faaaaant, jij inmiddels ook in ons jaar aanbeland?
Ik ben vreselijk lui vandaag. Ik lig voor pampus op de bank. Ik zou graag een tukkie willen doen maar het is al 6 uur. Ik heb me weer volgegeten met leftovers van gisteren. Ik doe niks meer. Nah, vooruit, ik ga nog wel douchen.
Haha Rat, dan kun je lekker schoon gewoon doorvreten
Plou, alvast heel veel sterkte voor morgen gewenst. Ik denk aan je.
Lieve Ploutje, ook namens mij en Olief veel sterkte voor morgen
Ploutje
Sterkte Plou!!
Ook van mij veel sterkte gewenst Pilou
Plou, veel sterkte morgen!
En voor alle tetters: dank voor jullie goede wensen hier, elders en per post en ik wens jullie van alles hetzelfde en meer! Met een restje champagne van gisteren proost ik op een goed 2014 voor eenieder, met gezondheid en geluk bovenaan
Dank jullie wel
Dat was dat

Hoe voel je je nu? Ben je thuis?
quote:Pilou schreef op 02 januari 2014 @ 12:35:

Dat was dat

Gek moment is dat altijd....

Hoe was het?
Snel zeg. Met MOpa waren we de hele dag onder de pannen.

Ben je nu thuis? Alleen of ..?
Ben nog bij schoonmoeder.

De uitvaart was om 9.30 al en is gegaan zoals gepland. Heel fijn dus. En we hadden appeltaart ipv cake. Met slagroom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven