Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Nou, nee dus. Dat heb ik niet

Zo, lekker hoor, op zaterdag vroeg opstaan o_O
Voor het goede doel, Plou. Het beste doel dat je kunt bedenken. Mannen die zich voor jou in het zweet gaan werken.

Wij doen vandaag een dagje Zwolle, we zitten al in de trein. En nee, niet op buienradar gekeken. We hebben nl besloten dat het vandaag niet gaat regenen boven ons hoofd.
Pfff, ik zit ff. Eerst heel lang in de polder gelopen met K en de hond. Daarna even een overheerlijke plak zelfgemaakte chocoladecake gegeten (overgoten met chocola) en daarna samen met K boven de slaapkamer helemaal gesopt en geboend. Bed verschoond. Gordijnen gestofzuigd (daar waar de katten altijd langs liepen)

Als de wasmachine klaar is kan er een gordijn in.

Heeft iemand van hier mij een kerstkaart in een enveloppe gestuurd met mijn echte voor- en achternaam + fam. ?

Je bent de postzegel vergeten... Ik moet nu 1.80 aan portokosten betalen! Doe ik wel hoor en ik hoef het geld ook niet terug maar ik ben wel benieuwd wie dat is geweest.
Pffff, gelukkig heb ik geen kaarten gestuurd dit jaar, Ratteke, want je klinkt best wel boos
Ik heb ook geen kaarten gestuurd (pfieuw..)
Maarre ik heb wel begrepen dat Post.nl daar verder niets op uit doet als je niet betaalt.

Ze sturen geen deurwaarder ofzo.

Vermaken jullie je Splint? Gaan jullie ook in Z. eten? Kota Radja aan de melkmarkt Mmmmmmmmmmmmmm
hebben wij ff mazzel Bieb
quote:Biebeliee schreef op 04 januari 2014 @ 17:00:

Maarre ik heb wel begrepen dat Post.nl daar verder niets op uit doet als je niet betaalt.

Ze sturen geen deurwaarder ofzo.Ja, wilde ik ook net nog zeggen
quote:Slofje schreef op 04 januari 2014 @ 16:57:

Pffff, gelukkig heb ik geen kaarten gestuurd dit jaar, Ratteke, want je klinkt best wel boos Dat ligt dan aan jouw lezen Slof. Want ik ben niet boos ik ben alleen benieuwd wie het was. Kan ook natuurlijk iemand anders zijn, niet van hier.
Was een grapje Ratje, vandaar de

maarre, 1,80 bijbetalen is best wel veel voor een kaartje
Oh, oké. En 1,80 is idd veel zeker gezien het feit dat een kerstzegel maar wat, 35 cent is of zo?
Ik ben altijd een (stomme) brave burger en betaal dat dan netjes, maar het schijnt dus niet te hoeven tsss.

En dat wil ik ook!!! Samen met mijn lief chocola eten en dan samen de slaapkamer "poetsen (oh en soppen)" . Nou, gepoetst gaat er worden, hoor!
Ik betaal dat ook gewoon. De postbode heeft 'm toch in de bus gestopt en zoveel geld is het niet.

Geen idee of die kaart van mij kwam. De dader zal het niet expres gedaan hebben, dus waarschijnlijk ook niet weten dat ze er geen zegel op geplakt heeft.

Z was leuk. Stadswandeling gemaakt, er zijn daar zoveel leuke kleine hoekjes en pleintjes tussen oude panden. En lekker langs de gracht en de kademuur gekuierd. Nu net thuis gegeten, we hebben de laatste tijd al vaak genoeg buiten de deur gegeten.

Sammi had het wel zwaar vandaag trouwens. Toen we thuis kwamen werden we begroet alsof we hem 3 dagen alleen hadden gelaten. Mén, wat een gekroel en geknor. En een bak energie ook, er moest heel wat uit gerend worden.

Plou, hoe gaat het daar in laminaal-leg-land?
quote:Slofje schreef op 04 januari 2014 @ 18:15:

En dat wil ik ook!!! Samen met mijn lief chocola eten en dan samen de slaapkamer "poetsen (oh en soppen)" . Nou, gepoetst gaat er worden, hoor!

Vakantie voorbij
Ik zit ook op mijn werk nu ipv dat ik nog lekker in bed lig...

Maar, ik heb maar 31 mailtjes dus dat valt me mee. Mijn andere werkmeldigingen zijn meer dan 70
Brrrr, het is hier KOUD! Ik wil op de bank liggen met een dekentje. Warm worden.
Hier is het ook koud!! En vooraan in de gang is het weer veel te warm.

Verder gelukkig een sloom opstartdagje, beetje m'n mailbox opruimen enzo. Haan is deze week nog vrij, prima.

Achter in de auto ligt mijn sporttas. Na het werk ga ik direct door naar de sportschool. Jaha, goede voornemensch enzo.....
Goed goed voornemen Splinter. Van sporten wordt je weer warm

Ik heb gelukkig de eerste werkdag weer overleefd. Viel me gelukkig erg mee. Ben nu wel moe en ik heb last van mijn rug. Maar de warme hap zit er weer in, nu lekker bankhangen, straks nog even douchen.
Wat een hell!!!! Ellendelingen! Stop! Met! Bellennnnnnn!!!

En dat was mijn dag
Klinkt goed Plou!

Ik ben inderdaad naar de sportschool gegaan na het werk, dat was eigenlijk wel prima. Nu thuis, gegeten en gedoucht. Ik heb trouwens de hele dag mij mailbox zitten leegruimen. Er stonden nog mails van toen ik net gestart was bij dit bedrijf. Dus een lekkere hersenloze klus, al word je dat ook wel zat.

Ratteke, wat zijn werkmeldigingen?
quote:Pilou schreef op 06 januari 2014 @ 20:06:

Wat een hell!!!! Ellendelingen! Stop! Met! Bellennnnnnn!!!

En dat was mijn dag

Dat had ik nou ook.

Oh en mijn nek is kapot. Naar rechts doet ie het nog maar linksaf is defect kapot kaduuk. *jank*
Auw, nek stuk.

Tijd voor een bezoekje aan de hapto of krakerT?
Ai, stukke nek is niet goed. Sterkte, ik weet hoe zeer als dat 't doet. Hoe kom je er aan?

Ik had gelukkig niet zo veel bellers vandaag. Scheelt veel stress.

Werkmeldingen uitleggen is een beetje lastig. Maar het zijn meldingen over de zaken waar ik aan werk. Dan kan ik weer verder.

Ik had gedacht dat ik poepiedruk zou zijn vandaag maar dat viel best mee.

Ben wel heul erg moe nu. Gaat een vroegertje worden denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven