Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Leuk, dat carbidschieten..
Ik ben mijn eigen bananenschil
TADAAAAAAA tromgeroffel

Haha Slof, welkom in de wondere wereld van de smartphone.

Hier gelukkig geen carbidschieten. Maar af en toe heb ik wel het idee dat er een paar mortierbommen afgestoken worden.

Taartje is zo bang. Ze wilde de auto niet eens uit om te kunnen p&p. K is maar terug naar huis gegaan. Na het tuigje omgedaan te hebben nog een keer proberen alleen nu ben ik maar mee gegaan. Gelukkig alles gedaan en snel weer naar de auto en naar huis.
Zielig voor Tara, stom kleaute vuurwerk. Van mijn mogen ze het verbieden. Hier gelukkig alleen in de verte kabaal

Mén, ik ben wel een uur bezig met een berichtje typen, ik heb veuls te dikke vingers. Tis wel wennen hoor en dan al dat geaai
Slof, daarvoor is de stylus nou uitgevonden!
Hier zijn jochies vrij braaf in de straat nu bezig maar helaas zitten er twee klootzakjes ook bij. Die halen al vaker het bloed onder mijn nagels vandaan en ik zag die twee daarstraks ook bewust zo'n soort voetzoeker naar twee wandelaars gooien. Die (uiteraard) pislink werden maar dan zijn het van die schijterds die hard wegrennen. Ik denk dat ik straks de brievenbus maar dichtplak voor de zekerheid want in de winter vinden ze ook al niks leuker dan kei- en keihard sneeuwballen tegen het raam te gooien en dan het liefst als de poekels in de vensterbank zitten.
Jeuj Slof!! Jij hebt wat te doen vanavond.

Hier wordt wel geknald, maar Sammi is niet erg bang. Heeft ie geen tijd voor, want man is bezig de nieuwe TV op te hangen en ik sta in de keuken hapjes te maken (hoezo rolbevestigend ) en dat is veulste interessant allemaal. Gelukkig maar.

Grrrr Olijf, wat een klotejochies heb je er toch tussen zitten. Kun je geen foto van ze maken? Of een grote bek geven (afhankelijk van hoe oud ze zijn natuurlijk ).

Ratje, kun je de bench van Tara niet wat meer geluiddicht maken? 't Is niet veel, maar misschien helpt het iets. Voor Cylke gooiden wij altijd alle dekbedden en dekens over het bed, als een soort bunker.

Van mij mogen ze het ook verbieden. Ik hoorde van de week dat er uit onderzoek kwam dat 2/3 van de ondervraagden vond dat het mocht worden verboden. Van de jongeren was 60% tegen een verbod.....
quote:Olijfje_ schreef op 31 december 2013 @ 15:34:

Slof, daarvoor is de stylus nou uitgevonden! gaat besteld worden
quote:Splinter_ schreef op 31 december 2013 @ 15:46:

quote:Splinter_ schreef op 31 december 2013 @ 15:46:

*hik*
Ze zijn denk ik zo'n 12 en 14 jr. En zo jammer, want verder wonen hier allemaal leuke kinderen in de buurt, maar die 2... Ze wonen volgens mij ook niet direct in de buurt maar stukje verderop in een flat. Wat er hier aan 'uitschot' (naar Oosterbeekse kakkineuze maatstaven dan hè, woehaha , want het is allemaal reuze braaf hoor) woont, woont veelal daar. Zijn nl. huurflats en die heb je hier verder niet. Zo, en nu ga ik nog ff proberen mijn oogjes dicht te doen
Hip hoor Slof

Kom net bij E aan en het lijkt wel oorlog hier. Arme katjes.... Nouja, 3 liggen diagonaal op bed en 1 tegen mij aangeplakt nu met heule grote ogen. Dus de schade valt mee.

Maisjes, ik hoop dat jullie een gezelligere avond gaan hebben dan ik ga hebben. Denk niet dat ik hier nog kom dit jaar. Ik spreek jullie in 2014 wel weer
Wat?! Kom je hier de rest van het hele jaar niet meer?!

Ik hoop dat het meevalt vanavond Ploutje. En anders kom je toch gezellig hier teuten? Of ga je aan de zuip.

Wij hebben mijn ouders op bezoek, ben benieuwd.

Voor de beestjes hoop ik op een flinke bak regen vanavond, zodat het geknal snel weer voorbij is. Voor onszelf hoop ik wel op mooi vuurkwerk om te kijken.
Zooo, effe eten maken en dan mijn ouders ophalen. Voor als ik hier niet meer terugkom (....) :

Of in elk geval: zo fijn als mogelijk. Doe voorzichtig allemaal en niet te veel vreten hè.

Ik ook eindelijk met de voetjes omhoog *pfieuwwww*

Mooie foon Slof!! Nu nog even handig mee worden

Sneu hé voor alle bange dieren. Gelukkig is het maar één (nouja met uitloop) dag per jaar.

Ik moet steeds denken aan die poes van het linkje van Olijf. Kan er wel om janken zo wreed.

Pilou heel veel sterkte vanavond. Zal niet leuk worden idd. maar hopelijk mooie herinneringen aan Ezepa ophalen onder het genot van een flinke borrel.
Ik had vannacht nog even de schrik van mijn leven, werd wakker om een uur of 5 ofzo en ZM was onder de dekens in mijn armen gekropen om te slapen..zijn kopje op mijn arm. Lepeltje/lepel.

Maar hij bewoog niet en voelde heel stevig aan

Ik aan zijn oor trekken, geen reactie. Schudden geen reactie, harder schudden *mauw?*

Oké je leeft nog. Ga maar weer slapen..
Een gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal!
Even heel snel onder het oliebollenbakken door, voor jullie allemaal:

een super happy 2014!!!!!!!!!!!

Met liefs en warmte en gezondheid, met moois en fijns en leuks, en met elkaar!!

Hier is het natuurlijk heel stil in verhouding met jullie. Wij gaan vanavond naar vrienden, voor het eerst volledig opgesplitst als gezin. Heel vreemd voelt dat, maar het is hoe het is hier in Canada, oud en nieuw is hier meer met vrienden, parties enzo. Dus doen wij dit jaar het op zijn Canadees. Verder morgen op zijn NL's dan komt iedereen gezellig thuis. Oh en dan vieren we ook ons 10 jarig emigratie jubileum. 1 Januari 2004 emigreerden we na het vuurwerk en de oliebollen naar Canada.
Optimist tot in de kist!
Plous, ik kom nog eventjes terug om jouw een arm om je heen te slaan, om je eventjes te laten weten dat ik aan je denk en dat ik jou zo enorm veel moois en goeds toewens in 2014, in je nieuwe huisje met hoop ik nog een boel E om je heen en een boel andere lieve mensen om je heen.
Optimist tot in de kist!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Fant, jij moet het nog krijgen, hier is het nieuwe jaar precies 1 uur oud als ik dit type. Geniet van je oliebollen en je feest!

Ik ben fris gedoucht het nieuwe jaar in gegaan. Tara ook. Die gekke hond kroop er gezellig bij. Gezellig hoor, samen douchen
En dit is héél lekker! Ik had er helaas maar eentje...

Ik wens dat 2014 ons zoveel mooie dingen gaat brengen dat alle narigheid van 2013 verbleekt. Laten we er iets moois van maken!!

Hier was de avond gezellig. Sammi heeft mijn vaders hart gestolen, ze vonden elkaar geweldig. En Sammi was stoer vanavond. Een groot deel van de avond heeft hij voor het raam naar buiten zitten kijken. Alleen tegen 00.15u werd het hem iets te gortig en is ie even onder het bed gekropen. Maar dat duurde niet lang. Lekker ding.

Net mijn ouders weer thuis gebracht en nu na-borrelen met de Toppers op TV.....

Fantje, jij nog veel plezier straks!

Plou

Ratje, heerlijke actie van Tara! Ze voelde zich lekker veilig daar.

Bieb, wat een schrik vannacht, pfoe. Hopelijk heb je de schrik inmiddels weggespoeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven