Sekspartner vinden?
vrijdag 3 januari 2014 om 21:37
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort vrijgezel en heb eigenlijk weinig ervaring op seksvlak. Ik heb dus eigenlijk zin om me eens goed te laten gaan nu en van het seksleven te proeven. Ik hoor vriendinnen die een seksvriendje hebben of gehad hebben of af en toe een onenightstand beleven, maar mij overkomt dat precies niet. Hebben jullie tips?
Ik ben sinds kort vrijgezel en heb eigenlijk weinig ervaring op seksvlak. Ik heb dus eigenlijk zin om me eens goed te laten gaan nu en van het seksleven te proeven. Ik hoor vriendinnen die een seksvriendje hebben of gehad hebben of af en toe een onenightstand beleven, maar mij overkomt dat precies niet. Hebben jullie tips?
vrijdag 3 januari 2014 om 21:59
vrijdag 3 januari 2014 om 22:12
Lang niet alle vrouwen hebben hier moeite mee hoor! Ik geniet ervan. En proberen kan toch zeker altijd, als het niks voor je is dan merk je dat snel genoeg.
Mijn tip: zoek leuke vrijgezelle mannen en duik daar de kroeg mee in. Dat valt nog wel te regelen immers en daarna gaat 't vaak vanzelf. Bij mij dan.
Mijn tip: zoek leuke vrijgezelle mannen en duik daar de kroeg mee in. Dat valt nog wel te regelen immers en daarna gaat 't vaak vanzelf. Bij mij dan.
vrijdag 3 januari 2014 om 22:15
Trouwens, gezien je weinige ervaring nog, one night stands zijn vaak heel spannend maar omdat je elkaar dan nog niet kent is het niet direct de beste seks ooit. Tenzij je zo geil bent dat er verder niet veel meer nodig is haha. Mocht het met iemand klikken, dan werkt het goed daar es vaker mee af te spreken. Als je echt iets wilt leren en ervaren dan.
En verder is mijn seksleven er behoorlijk flink door verbeterd. Door een aantal scharrels, bedoel ik. Ik weet nu veel beter dan vroeger wat er allemaal mogelijk is, hoe verschillend mannen wel niet kunnen zijn en hoe veel het uitmaakt of je een of andere lamzak in je bed hebt of iemand die weet hoe het moet en daar ook de tijd voor neemt.
En verder is mijn seksleven er behoorlijk flink door verbeterd. Door een aantal scharrels, bedoel ik. Ik weet nu veel beter dan vroeger wat er allemaal mogelijk is, hoe verschillend mannen wel niet kunnen zijn en hoe veel het uitmaakt of je een of andere lamzak in je bed hebt of iemand die weet hoe het moet en daar ook de tijd voor neemt.
vrijdag 3 januari 2014 om 22:25
quote:eleonor schreef op 03 januari 2014 @ 22:22:
Ik ben blij je reactie te lezen, misslexie. Ik ben redelijk knap om aan te zien, al zeg ik het zelf, maar toch is het me nog niet gelukt in de kroeg, bijvoorbeeld. Ik vraag me dan af hoe je tot die stap komt.Remmingen omdat je liever iemand wat meer wil vertrouwen (maar niet per sé een relatie hoeft)? Dat is heel begrijpelijk en allesbehalve verkeerd. Klinkt herkenbaar, en dat zeg ik zelfs als man
Ik ben blij je reactie te lezen, misslexie. Ik ben redelijk knap om aan te zien, al zeg ik het zelf, maar toch is het me nog niet gelukt in de kroeg, bijvoorbeeld. Ik vraag me dan af hoe je tot die stap komt.Remmingen omdat je liever iemand wat meer wil vertrouwen (maar niet per sé een relatie hoeft)? Dat is heel begrijpelijk en allesbehalve verkeerd. Klinkt herkenbaar, en dat zeg ik zelfs als man
vrijdag 3 januari 2014 om 22:28
vrijdag 3 januari 2014 om 22:30
quote:eleonor schreef op 03 januari 2014 @ 22:22:
Ik ben blij je reactie te lezen, misslexie. Ik ben redelijk knap om aan te zien, al zeg ik het zelf, maar toch is het me nog niet gelukt in de kroeg, bijvoorbeeld. Ik vraag me dan af hoe je tot die stap komt.Flirten tot je scheel ziet en niet constant giebelen met je vriendinnen.
Ik ben blij je reactie te lezen, misslexie. Ik ben redelijk knap om aan te zien, al zeg ik het zelf, maar toch is het me nog niet gelukt in de kroeg, bijvoorbeeld. Ik vraag me dan af hoe je tot die stap komt.Flirten tot je scheel ziet en niet constant giebelen met je vriendinnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 3 januari 2014 om 22:33
Nou, dan moet je gewoon oefenen. Zoek een leuke kerel op en ga ermee praten. Niet direct nadenken over hoe je hem in je bed krijgt, gewoon kletsen. Dat is dan wel even eng maar je zult zien dat je er al snel beter in wordt. De meeste mannen vinden het namelijk leuk als een vrouw met ze komt kletsen en mocht iemand je afwijzen, nou, dan kom je erachter dat dat ook eigenlijk helemaal niet zo erg is.
En als je dit vaak doet, nou, dan komt het volgens mij vanzelf goed
En als je dit vaak doet, nou, dan komt het volgens mij vanzelf goed
vrijdag 3 januari 2014 om 22:35
vrijdag 3 januari 2014 om 22:36
vrijdag 3 januari 2014 om 22:55