doen jullie het erom ?

23-06-2008 00:35 240 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke rel mis ik........ wie bepaalt of geeft door dat er pas gereld gaat worden als ik er niet ben ? En waarom is dat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn ritme is nogal verstoord idd.

Ik slaap een aantal ochtenden in de week uit.

Maar andere dagen staat de jongste gewoon naast mijn bed.

Gelukkig is dat een luiwammes en kruipt dan nog lekker een paar uurtjes in mijn bed om te keutelen samen.
hoe oud is de jongste dan? En de andere kinderen?

ik heb het "geluk" dat ik alleen woon, dan kun je gewoon doen wat je wilt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De jongste is 3.

De anderen zijn 11 en 18.

De jongste gaat drie ochtenden naar de peuterspeelzaal.

En dan (en in de weekenden ) tank ik even bij.

Tsja,het is wel een ritme waar ik wat mee moet gaan doen.

Ik lig bijna nooit voor 4 uur op bed,en vaker is het 5.

Maar jij zit nu op je werk?

Voor iemand die normaal slaapt s'nachts lijkt mij dat best zwaar een nachtdienst draaien.
ik zit nu op mijn werk, klopt. Ik heb minder moeite met nachtdiensten als met late diensten. Bij nachtdiensten gooi ik gewoon mijn ritme om, 's nachts werken, overdag slapen, maar bij een late dienst ben ik laat thuis en moet ik doordat ik met ov reis ook weer op tijd opstaan. Gelukkig draai ik geen late diensten meer, alleen dagdiensten en een keer in de maand ongeveer 3 of 4 nachtdiensten afhankelijk of het in weekend is of doordeweeks
Zo klinkt het nog wel te doen inderdaad.

3 tot 4 keer per maand verstoord denk ik niet gelijk je hele ritme (hoewel dat verschillend kan zijn per persoon).

We gaan nu wel lekker of-topic.

Lopen we nu een risico op een ban?

Zou wel sneu zijn voor bgb,mist ze het weer.
quote:iry schreef op 23 juni 2008 @ 02:55:

Zo klinkt het nog wel te doen inderdaad.

3 tot 4 keer per maand verstoord denk ik niet gelijk je hele ritme (hoewel dat verschillend kan zijn per persoon).

We gaan nu wel lekker of-topic.

Lopen we nu een risico op een ban?

Zou wel sneu zijn voor bgb,mist ze het weer. idd, misschien moeten we haar wakker maken! Nee zo snel krijg je geen ban, alleen kan het zijn dat er een engeltje mee gaat kletsen om te vragen of we weer on-topic willen gaan. Een ban krijg je echt niet zo maar, gelukkig
O nou,gelukkig maar!

Ik heb het nog nooit aan de stok gehad met de angels.

1 keer ben ik wel een beetje boos geweest omdat er in mijn ogen laconiek werd gereageerd op mijn verzoek een link van een pro-anasite te verwijderen in een Op .

Of nou ja,verzoek,ik vroeg om het te overwegen en het serieus te nemen omdat het mensen kan schaden.

Uiteindelijk werd hij na twee dagen verwijderd na overleg.

Verder spreek ik ze nooit(denk ik)
ja dat is het punt ook een beetje voor veel mensen, je weet niet of je een engeltje spreekt, omdat je niet weet wie ze zijn.

Ik heb het eigenlijk ook nooit met ze aan de stok gehad, met niemand eigenlijk echt. Soms verschil je van mening met iemand en soms kan ik echt oprecht boos of verdrietig worden

ik ga je ff toevoegen als vriend, kijk maar of je zin hebt om dat te accepteren, dan kunnen we gewoon praten zonder off topic te gaan

(als je daar geen zin in hebt, even goede vrienden hoor, het is geen verplichting)
Ik heb het ook niet zo snel met iemand aan de stok.

Maar ik ga een discussie ook niet snel uit de weg,tenzij ik het echt zinloos vind.

En idd,Ik kan ook best boos of verdrietig of geirriteerd worden hier.

Maar gelukkig zie ik het niet als mijn lust en mijn leven hier,en kan ik er ook best afstand van nemen.

Sommige dingen houden mij natuurlijk weleens langer bezig,gevoelige onderwerpen (wat ik op dit moment heb hier met een topic).

Maar echt boos, daar heb ik niet snel last van,het is uiteindelijk maar een forum.

Kletsen kunnen we trouwens ook op het topic: laat op het forum.

Voor als je weer eens nachtdienst hebt.

Daar kan je altijd binnen vallen.

Vrienden maken heb ik geloof ik nog nooit gedaan (haha,dat klinkt zielig)

Heb die optie eigenlijk nog nooit bekenen,ik weet niet eens wat het precies inhoudt.
Ga overigens nu wel mijn bedje opzoeken.

Morgen is mijn vriend heel vroeg naar Engeland en komt heel laat thuis.

Dus ik moet morgen het boeltje in mijn eentje draaien.

Het is wel verstandig dat ik dan nog wat ga slapen.

Jij ook trusten voor na je nachtdienst!

(En nog bedankt voor je reactie op mijn persoonlijke verhaal elders. Of had ik dat daar al gezegd?)
als het goed is dan krijg je een mailtje van viva met mijn verzoek, dan kun je een link aanklikken en dat is eigenlijk alles

Ja je had me al bedankt, maar dat is niet nodig hoor

slaap lekker
Dat jij elke rel mist BGB komt omdat dat een complot tégen jou is,onder leiding van de angels..

Als bgb ingelogd is dan word er niet gereld..

Waarschijnlijk zitten Beatrix en Bush ook in het complot maar dat weet ik niet zeker..
Zal ik voortaan eerst effe bellen voordat ik mijn mond opentrek van mijn vingers af ga?
Kunnen jullie mij ook even bellen voordat er een topic als dit van start gaat? Dan blijf ik nog even op...Nu was ik naar bed gegaan omdat er nergens iets te beleven viel!

Miss C., je bent een hot chick....
Oké, als er nou iemand even een schema maakt met wie er waarom gebeld wil worden en tot hoe laat , komt dat helemaal in orde !

Dus toch een complot , ja ? ( neemt nog een handje paranoianootjes ) Ik wíst het !
De Vivarelsneeuwvbal:

Miss C start een rel door keihard ergens tegenin te gaan

Miss C -----> belt Rosanna, Rosanna -----> belt Superstar_2, Superstar_2 -----> belt Bianca, Bianca -------> belt Leo, Leo -----> belt iry, iry -----> belt Extrahalo, Extrahalo -----> belt Dubiootje, Dubiootje -----> belt Soundpost, Soundpost ------> belt Feliciaatje, Feliciaatje ------> belt Omen.

Hebben we dan iedereen?
Er van uitgaande dat ik mijn snavel opentrek dus.....

En what about all the other ones?
Meid, je bent een kanjer !

Zijn er nog meer mensen die op de bel rellijst willen ? Achteraan aansluiten dan .
Zijn er ook nog mensen met een pijlervoorkeur wat betreft rellen ?
BGB, als je nou niet te ver buiten je huis bent of er zelfs in, wil ik wel met zo'n gastoetert toeteren? Spreken we even een signaal af en als je het herkent, zien we je vanzelf op het forum! En anders blijf ik net zo lang toeteren tot je het hoort!

Idee?
quote:CL2 schreef op 23 juni 2008 @ 09:07:

BGB, als je nou niet te ver buiten je huis bent of er zelf in, wil ik wel met zo'n gastoetert toeteren? Spreken we even een signaal af en als je het herkent, zien we je vanzelf op het forum! En anders blijf ik net zo lang toeteren tot je het hoort!

Idee?Ja, tóp ! Maar niet nadat Turkije heeft gewonnen met voetbal ...........
Ik zwéér het jullie : Zodra ik uitlog gaat de rel op " wat mag wel/ niet beginnen , wat ik jullie brom .
quote:misschicken schreef op 23 juni 2008 @ 09:05:

Er van uitgaande dat ik mijn snavel opentrek dus.....

En what about all the other ones? Ok, dat is wat ingewikkelder maar dan gaat het zo dat degene die de rel ontdekt begint met de sneeuwbal, bij het eigen bel relmaatje dus en dan belt de laatste in de rij de eerste en dan zo door tot iedereen is geweest. Tadaaaaa! Hogere wiskunde maar ik snap het zelf nog steeds...

Rellen op de kinder en sekspijler hoeven van mij niet en ook rellen over voetbal hebben niet mijn interesse. Is dat nog handig om te weten of is het een kwestie van zelf kiezen of je al dan niet ook daadwerkelijk mee gaat rellen? Ik ben zelf niet zo'n reller namelijk. Ik doe meer aan de sneeuwbal mee voor de gezelligheid.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juni 2008 @ 09:08:

[...]

Ja, tóp ! Maar niet nadat Turkije heeft gewonnen met voetbal ...........Nee, da's geen doen...daar kom ik níet bovenuit!
quote:eleonora schreef op 23 juni 2008 @ 09:03:

De Vivarelsneeuwvbal:

Miss C start een rel door keihard ergens tegenin te gaan

Miss C -----> belt Rosanna, Rosanna -----> belt Superstar_2, Superstar_2 -----> belt Bianca, Bianca -------> belt Leo, Leo -----> belt iry, iry -----> belt Extrahalo, Extrahalo -----> belt Dubiootje, Dubiootje -----> belt Soundpost, Soundpost ------> belt Feliciaatje, Feliciaatje ------> belt Omen.

Hebben we dan iedereen?Kan Omen mij dan weer bellen? Ik mis ook altijd alle rellen. Ongelooflijk eigenlijk, want ik hang hier toch best veel rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven