Mode & Beauty alle pijlers

Nepwimpers

08-01-2014 20:41 35 berichten
Wat is nou echt een goeie lijm voor nepwimpers, ik had nepwimpers gehaald maar helemaal geen lijm bij gehad
Prit.
TO, doe jij je vóór als TO, of ben jij TO echt?
prit nog nooit van gehoord, zal morgen even kijk bij drogist, kettle nee ben ik echt en ik besta
Alle reacties Link kopieren
Pattex.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een seconde lijm
quote:kettle schreef op woensdag 08 januari 2014 20:43 Prit.
Gewoon lijm van het kruidvat eigen merk. Die is prima.
Ik vind bijna alle lijm slecht die al bij die wimpers zitten . Beter even naar de kruitvat, daar kun je los een tube kopen voor een paar euro en die lijm is beter
.
Twee componenten lijm! Veeel beter dan Pritt!
Geen prit Barbie . Dat is een grapje , niet voor wimpers. Bij kruitvat bij de nepnagels en nepwimpers daar ligt lijm
.
isa jah klopt , bij mij vielen ze gewoon uit haha, maarja als je ze goed opplakt zullen ze goed blijven zitten denk ik ,, ja ik dacht al een grap want prit was ander lijm soort
jessicccaa oke , eigen merk dacht ik dat het altijd slecht was
Snorrenlijm die je bij de feestwinkel haalt. Ik treed wel eens op als performer en dan draag ik de meest absurd grote nepwimpers en met die lijm blijven ze beter zitten dan met die tubetjes die je er meestal bij krijgt. (zit er echt geen lijm bij? Ook niet in het doosje onder het plastic waarop de wimpers liggen? Dat kan je er meestal uitklikken en dan zit er een tubetje lijm onder)

Is wel soms een beetje onprettig met ze er weer afhalen, dus niet voor dagelijks gebruik ofzo.
Zeg maar Spijker.
quote:kettle schreef op 08 januari 2014 @ 20:43:

Prit.hahahaha. barbie je zou kunnen kijken bij kruidvat ik heb die van essence en die is erg fijn, en die is ong 3 euro of misschien kun je bij zn chineese toko/ nagelstudio kijken die verkopen ook erg goeie maar wel duur 15 euro :S
Ik plak dus ik besta.
quote:barbiee schreef op woensdag 08 januari 2014 20:53 isa jah klopt , bij mij vielen ze gewoon uit haha, maarja als je ze goed opplakt zullen ze goed blijven zitten denk ik ,, ja ik dacht al een grap want prit was ander lijm soortLijm van de kruidvat blijft wel redelijk goed zitten en in die tube zit aardig wat lijm en dus niet zo'n klein ding waar je maar 1x gebruik van kunt maken.
.
spijk-er . oke dan weet ik dat maar als ik even stad in ga wil ik niet dat het midden in de stad deruitvalt wat me is overkomen in de centrum , wil ik wel goeie lijm voor mij part slaap ik ermee als het maar goed zit ,
quote:Spijk-er schreef op woensdag 08 januari 2014 20:56 Snorrenlijm die je bij de feestwinkel haalt. Ik treed wel eens op als performer en dan draag ik de meest absurd grote nepwimpers en met die lijm blijven ze beter zitten dan met die tubetjes die je er meestal bij krijgt. (zit er echt geen lijm bij? Ook niet in het doosje onder het plastic waarop de wimpers liggen? Dat kan je er meestal uitklikken en dan zit er een tubetje lijm onder)

Is wel soms een beetje onprettig met ze er weer afhalen, dus niet voor dagelijks gebruik ofzo.

Huidlijm is wel het sterkst, maar idd niet voor dagelijks gebruik.

Nepwimpers vind ik ontzettend gaaf voor een gelegenheid, maar vind het alleen zo naar dat je ze zelf de hele tijd ziet en voelt zitten.
Of je laat gewoon goede wimpers zetten, van mink dan.

Kost wel wat meer maar heb je ook wat.

http://www.beautygloss.nl ... rextensions-laten-zetten/
nagelstudio is ook wel soms duur ja, ik laat me nepnagels daar doen , 15 euro vind ik nogal overdreven 10tje oke
barbiee,het huismerk van Kruidvat.Ik dacht dat false wimpers

automatisch plakten.
dan heb je ze wellicht niet goed opgeplakt, ik heb tijdje nepwimpers gebruikt elke dag ivm het bijna geen wimpers meer na wimperverlening, en ik voelde ze nooit zitten... alleen in het begin omdat ik ze dus niet goed opgeplakt had
quote:barbiee schreef op 08 januari 2014 @ 21:01:

nagelstudio is ook wel soms duur ja, ik laat me nepnagels daar doen , 15 euro vind ik nogal overdreven 10tje okeja precies kijk daarom even bij essence 3 euro en hele goeie lijm, zit in een blauw karton doosje
ja zal morgen dan maar even checken bij kruidvat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven