Ben ik pervers?

09-01-2014 14:12 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Vivaforumleden,

Aangezien ik het niet in mijn eigen kring, bijv mijn vriendinnen, durf te vertellen maar het toch kwijt moet, schrijf ik dit stukje.

Ik moet wat opbiechten. Ik experimenteer wel eens door stukken fruit zoals een banaan of een stuk groente zoals een courgette in mijn vagina te doen. Soms is zo'n courgette best groot en ik kan de verleiding niet weerstaan om te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat vind ik reuze opwindend.

Maar het is een dubbel gevoel.

Tegelijk voel ik me namelijk pervers en vies, en vraag ik me af of ik de enige ben die wel eens dit soort stoute fantasieen waarheid doet worden.

Wat denken jullie. Ben ik normaal of pervers?

Groetjes en bedankt voor jullie fijne luisterend oor,

Sunny
Hangt er vanaf.. Issie perVERS?
Internagelaktisch
Maak je er daarna courgettesoep van?
hahahahhaha Maaique!

Valt dit onder relaties?

Help ik heb een relatie met mijn AGF afdeling?
@Maaique Ook persvers hoor, hahaha.
Goeie nick ook, sunnylingus!

Maar meid, je bent niet de eerste die deze onthulling komt doen op dit forum. Ik ben de naam van de bewuste forummer even kwijt maar herinner me dat zij ook dat soort dingen deed met vers fruit/groenten.

Ik zou zeggen: hou het verder lekker voor jezelf en geniet ervan!

Maar ik kom geen groentesoep bij je eten.
Nee hoor ik vind dat niet raar. Doe ik ook regelmatig maar dan met een stok van een bezem.
.
Voedt je andere mensen met je speeltjes, of hou je het helemaal voor jezelf.
Of is dit soms weer een test om te kijken hoe er op internet gereageerd wordt op een afwijkende seksuele voorkeur?
@Jibba Iedereen denkt dat de groente dan meteen visserig ruikt, maar dat is helemaal niet waar.
Was je het voor je het in 'de doos' stopt? Het is trouwens een kwestie van wachten tot er ergens een stuk van afbreekt...
Daarbij je wil niet weten wat voor mensen er allemaal in het ziekenhuis komen en wat er uit hun kont of vagina gevist moet worden hoor. Dus meerdere doen het kennelijk.
.
quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 14:21:

@Jibba Iedereen denkt dat de groente dan meteen visserig ruikt, maar dat is helemaal niet waar.eet je het nog op dan?
.
@Jibba Ik heb behoefte aan contact met mensen die me begrijpen en ik hoopte die mensen hier te vinden. Maar nu word ik helemaal belachelijk gemaakt en dat was nou ook niet de bedoeling. Moet ik dan tegen mijn courgette gaan praten?
Groenten en fruit zijn héél gezond. Maakt het eigenlijk iets uit in welk gat je ze stopt? Al eens met een sperzieboontje geprobeerd?
verba volant, scripta manent.
@isa Nee, ik eet het zelf niet op, maar de poes vindt het heerlijk.
Gatver! Goorrrrrrrr!
Ja dat schreef je al.
https://encrypted-tbn0.gs ... -q8BRamySrUxEWF0Ufsjy191w
verba volant, scripta manent.
Pfff een courgette, da's zo old-school-sex-voor-de-buch! Doe eens gek en kijk hoeveel doosjes vriesfruit je naar binnen krijgt gepropt, da's pas een uitdaging!
Ik vind banaan en courgette inderdaad erg pervers. Een komkommer is dan wel oke vind ik, ook door zijn naam.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Doe eens gek, haal een ananas!
ok euhm, is dit uitzonderlijk... ja dat is het wel.

Maar ondanks dat het mij nu echt niks zegt zijn er wel veel mensen op het internet te vinden die deze "fetish" wel delen.

Dus nee je bent niet alleen maar het zal wel eerder uitzonderlijk zijn.

Verder: ik heb maar 2 regels i.v.m. seks: doe en laat wat je zelf wil MAAR je betrekt er geen kinderen of dieren in.

Je voldoet aan beide dus ik zou zeggen laat je volledig gaan, jouw leven, jouw lijf, jouw genot!
Nee joh hartstikke normaal. Als het misgaat gewoon naar de huisarts, die vind dat vast ook normaal, hoef je je niet te schamen om je courgettemoespoes.

Maar effe serieus, koop dildo's in verschillende maten en ga daarmee aan de slag, stukken veiliger!
quote:sunnylingus schreef op 09 januari 2014 @ 14:23:

@Jibba Ik heb behoefte aan contact met mensen die me begrijpen en ik hoopte die mensen hier te vinden. Maar nu word ik helemaal belachelijk gemaakt en dat was nou ook niet de bedoeling. Moet ik dan tegen mijn courgette gaan praten?Even serieus: ik hoop echt dat je alles goed wast voor je het erin stopt. Ik vraag me echt af welk effect antipesticides hebben op het milieu in je vagina.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven