Lekker slim
zondag 12 januari 2014 om 16:18
Ik wil een omelet maken in een steelpan, dus ik doe olijfolie in de pan en zet de pan op t vuur, merk dat er wel redelijk wat olijfolie zit dus dat giet ik terug, loopt er een druppel olijfolie over de rand van de pan....... Lik ik die druppel op..... Alleen die pan was onderhand al echt wel gloeiend heet....auw
zondag 12 januari 2014 om 16:36
zondag 12 januari 2014 om 16:38
quote:himalaya schreef op 12 januari 2014 @ 16:36:quote: badmeester, 7 minuten geleden
quote:
Met n anti aanbaklaag werkt dat echt prima, dan krijg je niet zon extreem grote, hier is echt over nagedacht.Met een anti-aanbaklaag die prima werkt heb je toch geen olie nodig?Ja maar ikmmoest eerst even wat uien fruiten, dan heb ik toch echt een beetje olie nodig, ik geef toe ik heb weleens sterkere postings gehad...
quote:
Met n anti aanbaklaag werkt dat echt prima, dan krijg je niet zon extreem grote, hier is echt over nagedacht.Met een anti-aanbaklaag die prima werkt heb je toch geen olie nodig?Ja maar ikmmoest eerst even wat uien fruiten, dan heb ik toch echt een beetje olie nodig, ik geef toe ik heb weleens sterkere postings gehad...
zondag 12 januari 2014 om 16:42
zondag 12 januari 2014 om 16:44
quote:himalaya schreef op 12 januari 2014 @ 16:26:
Een omelet in een steelpan?
Ik zou in plaats van een nieuw huis investeren in een paar pannen.
"Schat, haal het huis maar weer van funda, we hebben een nieuwe pan nodig."
Maar nee, niet heel slim. Net als Fame vraag ik me af: likken aan een pan? Is dat een instinctieve reactie die vaker bij je opkomt?
Ik zou in plaats van een nieuw huis investeren in een paar pannen.
Maar nee, niet heel slim. Net als Fame vraag ik me af: likken aan een pan? Is dat een instinctieve reactie die vaker bij je opkomt?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zondag 12 januari 2014 om 16:57
quote:tyche schreef op 12 januari 2014 @ 16:44:
[...]
Maar nee, niet heel slim. Net als Fame vraag ik me af: likken aan een pan? Is dat een instinctieve reactie die vaker bij je opkomt?We hebben laatst al nieuwe koekenpannen gekocht....jaja....
[...]
Maar nee, niet heel slim. Net als Fame vraag ik me af: likken aan een pan? Is dat een instinctieve reactie die vaker bij je opkomt?We hebben laatst al nieuwe koekenpannen gekocht....jaja....
zondag 12 januari 2014 om 17:01
quote:himalaya schreef op 12 januari 2014 @ 16:26:
Ik zou in plaats van een nieuw huis investeren in een paar pannen.Ik maak mijn omeletten ook in een steelpan. Ik houd niet van platte omeltten, in een steelpan worden ze lekker dik maar ook luchtig en kun je er veel meer groente in kwijt.
Ik zou in plaats van een nieuw huis investeren in een paar pannen.Ik maak mijn omeletten ook in een steelpan. Ik houd niet van platte omeltten, in een steelpan worden ze lekker dik maar ook luchtig en kun je er veel meer groente in kwijt.
zondag 12 januari 2014 om 20:04