Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds wakker, op half uurtje dommelen na.

Quatsch, balen dat je veel te veel te malen hebt en hoop dat je de dag een beetje doorkomt.

En kom gerust vaker langs, er is vaak wel iemand online.

MV, da's niet goed joh zolang uitstellen!
quote:quatsch schreef op 14 januari 2014 @ 06:55:

Dank je, jij ook :-D

Misschien kom ik wat vaker hier kijken de komende tijd. Ik lig de laatste tijd vaak wakker 's nachts....veel te veel te malen

Je bent altijd welkom!

Piekeren is nooit constructief he , het houdt je iig wakker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 14 januari 2014 @ 06:59:

MV, da's niet goed joh zolang uitstellen!

Nee heb ertussen nog even geslapen hoor. En hier is het niet ` even` naar het toilet gaan he. Dan gaan alle katten mee. Ook al hoop ik vaak dat ze blijven liggen dan kan ik wel even snel naar het toilet.

Bo Ghi gaat altijd mee omdat hij gelijk met mij gaat, hij op de bak dan. Altijd. Het is zelfs zo dat als hij moet dat hij mij probeert mee te krijgen naar het toilet, die in de badkamer is.

Het is wel gezellig hoor, maar ik ben dan meteen helemaal wakker als ik naar het toilet ben geweest. Dan krijg je weer dat ze allemaal even hun knuffelmomentje komen halen of in mijn armen in slaap willen vallen of erger, Bo en Kane liggen het liefste op mij dus met 12 kilo op mij kom ik helemaal niet meer in slaap.

Nou ja, `even` naar het toilet gaan is er hier niet bij
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het zou mij niet lukken, haha ook niet met 12 kg kat op me

Pfff, vraag me af wanneer mijn 'inzakmoment' komt, op een half uur na toch wakker van circa 0.45 uur.
Goeiemorgen!

Hoop dat je zo nog even een paar uurtjes kunt pakken Thee!

Fijne dag vandaag
Moge Mar.
Hi Maroon, jij ook een fijne dag!
Zo dan, bijna het topic in niemandsland verdwenen!

MV, voor geval je forum open staat en mail niet, heb je net gemaild.

Maroon, van mij mag dit topic ook wel wat eerder op gang komen 's avonds hoor.

Hoi meisjes en Prada nog gefeliciteerd.
Hallo!

Snaak heeft het moeilijk, komt net zuchtend de kamer binnenlopen "Oooh, perfect zijn is zooo moeilijk!!"

Ze is het toppunt van perfectie, alleen jammer dat ze dat zelf nog niet altijd zo ziet haha
Ah Maroon, daar smelt je toch van... Wat groot probleem voor een klein meisje.Hoe heb je op haar gereageerd?
Ik moest er eigenlijk wel een beetje om lachen en vroeg van wie ze dan perfect moest zijn? En waarin dan? Maar toen was daar alweer Nickelodeon en was alle aandacht voor het perfecte weer weg.
quote:maroon5 schreef op 15 januari 2014 @ 18:32:

Hallo!

Snaak heeft het moeilijk, komt net zuchtend de kamer binnenlopen "Oooh, perfect zijn is zooo moeilijk!!"

Ze is het toppunt van perfectie, alleen jammer dat ze dat zelf nog niet altijd zo ziet hahaOh wat schattig . Legt ze altijd de lat zo hoog?
Al was het uiteindelijk wat laat, rond 22u toch nog lekker warm gegeten.
quote:thee schreef op 15 januari 2014 @ 22:50:

Al was het uiteindelijk wat laat, rond 22u toch nog lekker warm gegeten.

Maakt toch niet uit, als je maar wat eet.

Wat heb je gegeten?
hoi meisjes

Wat een rust hier.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 00:13:

hoi meisjes

Wat een rust hier.He Mosie, stilte voor de storm?
Ik eet peentjes (best te knagen overigens). Ben vanmiddag weer gaan sporten na bijna een maand en dus ook weer op de weegschaal. Drie kilo zwaarder!!!
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 00:21:

Ik eet peentjes (best te knagen overigens). Ben vanmiddag weer gaan sporten na bijna een maand en dus ook weer op de weegschaal. Drie kilo zwaarder!!!

Lieverd, weegschalen moet je ook de deur uit doen, daar word je niet vrolijk van.

Ik had allemaal lekkere dingen voor mijn moeder, dus ik mail haar of ik dat morgen voor haar zou meenemen, krijg ik als antwoord ook dat ze is aangekomen met de feestdagen en dat ze niets hoeft. Hahahahah. En ook totaal niet dik he.

Vandaag de borrelnootjes met smaak `kaassoufle` weggegeven aan mijn TZ hulp. En zaterdag komt een vriendin hier kaasfonduen en die krijgt dus de tas vol met lekkerheden die ik niet lust.

Ik heb toch laatst leuke kleding gehad van mijn moeder, nou gaan we eind febr. naar een concert en eigenlijk zou ik die kleding op een rokje willen aandoen. Morgenmiddag gaan we even naar de Kringloopwinkel of ze wat leuks hebben.

Mijn late-night snack was een vega bapao. Brrr niet lekker. Ook bij het eten zag ik dat die `verse` bapao al 3 maanden over de datum was. En vrijdag pas gehad. Nou ja, je wordt er niet ziek van hoor. Maar hij was niet lekker. En nu nog trek.
dubbel
Ik weeg me ook niet thuis, alleen op de sportschool.

Myv, Hema en H&M hebben ook niet al te dure rokjes.

Ooh wacht, jij hebt een Primark vlakbij! Daar zullen ze ook wel wat hebben.
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 januari 2014 @ 23:08:

[...]

Maakt toch niet uit, als je maar wat eet.

Wat heb je gegeten?aardappelpuree (van m'n moeder, uit de vriezer),daar nog een bosuitje door gedaan, uien gebakken met zwarte peper en laten smoren; uien even apart, tartaartje gebakken; ui weer even terug in de pan op hoog vuur met doperwten en iets water erbij en pittig gebonden; smaakte lekker en nog een tartaartje en portie puree voor morgen.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2014 @ 00:36:

Ik weeg me ook niet thuis, alleen op de sportschool.

Myv, Hema en H&M hebben ook niet al te dure rokjes.

Ooh wacht, jij hebt een Primark vlakbij! Daar zullen ze ook wel wat hebben.Ja die heb ik ook nog. Maar daar kunnen we morgen niet komen omdat daar markt is. Als ik niet slaag is er ook niets aan de hand. Het duurt nog 1,5 maand, maar nu is er overal sale dus zou leuk zijn als ik nu slaag.
quote:thee schreef op 16 januari 2014 @ 00:43:

[...]

aardappelpuree (van m'n moeder, uit de vriezer),daar nog een bosuitje door gedaan, uien gebakken met zwarte peper en laten smoren; uien even apart, tartaartje gebakken; ui weer even terug in de pan op hoog vuur met doperwten en iets water erbij en pittig gebonden; smaakte lekker en nog een tartaartje en portie puree voor morgen.Klinkt heel lekker. Goed dat het gelukt is om er zelf nog wat lekkers toe te voegen. Beetje paprikapoeder is ook lekker door de puree.
Primark, nog nooit geweest, ben er inmiddels wel benieuwd naar.

Op advies HA weeg ik elke dag/om de dag. Wat ik er zo dapper had bijgegeten (3 kg) is er meer dan af mede door erg nare buikgriep afgelopen weekend. Nu < 45 en geen idee wat voor bmi dat is, maar vast te laag. Baal er enorm van, had nu rond de 50 willen zitten en in plaats daarvan eerst weer opbouwen naar die 48 als begin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven