met meerdere mannen douchen
zondag 19 januari 2014 om 14:30
zondag 19 januari 2014 om 14:37
zondag 19 januari 2014 om 14:42
zondag 19 januari 2014 om 14:54
quote:rijmpje_annemarie schreef op 19 januari 2014 @ 14:50:
sorry hoor had gehoopt op een vrouw vriendelijke site met begrip
ipv dit soort reacties kan iemand mijn vertellen hoe ik deze discussie hier kan verwijderen en mijn account kan opheffen.
had begrip verwacht en geen commentaarBegrip? Is het vrouwvriendelijk om tegen de wens van je partner in te gaan douchen met vreemde kerels?
ipv dit soort reacties kan iemand mijn vertellen hoe ik deze discussie hier kan verwijderen en mijn account kan opheffen.
had begrip verwacht en geen commentaarBegrip? Is het vrouwvriendelijk om tegen de wens van je partner in te gaan douchen met vreemde kerels?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 19 januari 2014 om 14:58
had begrip verwacht en geen commentaar
Sorry, we hebben het allemaal helemaal verkeerd begrepen...op een forum voer je geen discussie.
Laat anders je vriend dit account overnemen zodat hij hier kan uithuilen.
Sorry, we hebben het allemaal helemaal verkeerd begrepen...op een forum voer je geen discussie.
Laat anders je vriend dit account overnemen zodat hij hier kan uithuilen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 19 januari 2014 om 15:08
Wat n flauwe reacties... Misschien had Annemarie het woord 'overhalen' niet moeten gebruiken maar het kan natuurlijk wel dat als hij zoiets ziet op een film oid dat hij er anders over gaat denken, toch nieuwsgierig wordt... Wie heeft t nou over relatie op het spel zetten etc?! Da's toch helemaal niet aan de orde? Of zie ik het nu verkeerd?
zondag 19 januari 2014 om 15:13
quote:ropa schreef op 19 januari 2014 @ 15:08:
Wat n flauwe reacties... Misschien had Annemarie het woord 'overhalen' niet moeten gebruiken maar het kan natuurlijk wel dat als hij zoiets ziet op een film oid dat hij er anders over gaat denken, toch nieuwsgierig wordt... Wie heeft t nou over relatie op het spel zetten etc?! Da's toch helemaal niet aan de orde? Of zie ik het nu verkeerd?
+1
De "AMEN" was voor de dame die begon over relatie op het spel zetten!
+1
De "AMEN" was voor de dame die begon over relatie op het spel zetten!
Delen doe je samen
zondag 19 januari 2014 om 15:14
pffff
pffff
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 19 januari 2014 om 15:16
Nee, je ziet het zeker niet verkeerd Ropa. Het is echter wel ongelukkig geformuleerd. Daarnaast zou ik anders gereageerd hebben dan TO. Ze had beter even wat meer uitleg kunnen geven dan zo gekrenkt te reageren.
Verder nog is fantasie heel anders dan realiteit. In je fantasie doen mensen alles wat jij wil. In werkelijkheid heb je rekening te houden met anderen en kun je niet verwachten dat zij alleen jou tegenmoet komen.
Verder nog is fantasie heel anders dan realiteit. In je fantasie doen mensen alles wat jij wil. In werkelijkheid heb je rekening te houden met anderen en kun je niet verwachten dat zij alleen jou tegenmoet komen.
It's never too late start living!
zondag 19 januari 2014 om 15:23
Sja, toen ik nog jong en onbezonnen was een keer een weddenschap verloren en douchen met een herenteam van de sportvereninging. Maar daar was niets erotisch aan, de heren vonden het vooral ongemakkelijk. Dos eerder rooie koppen dan harde plassers.(Of misschien hadden ze hun douche wel op koud gezet om dat te voorkomen.) En ieder stond gewoon onder zijn eigen douch en zeepte zichzelf in.
Denk dat deze fantasie alleen in een parenclub het gewenste resutaat zou hebben, en als je vriend het niet wil, dan houdt t op. Mag hij dan trouwens ook zich laten inzepen door een paar mooie dames?
Ik weet dat er in de VS stripclubszijn waar je kunt kiezen voor een showerdance, waarbij de klant een dame mag inzepen tegen forse betaling, dus misschien moet je een bijbaan zoeken als stripper?
Denk dat deze fantasie alleen in een parenclub het gewenste resutaat zou hebben, en als je vriend het niet wil, dan houdt t op. Mag hij dan trouwens ook zich laten inzepen door een paar mooie dames?
Ik weet dat er in de VS stripclubszijn waar je kunt kiezen voor een showerdance, waarbij de klant een dame mag inzepen tegen forse betaling, dus misschien moet je een bijbaan zoeken als stripper?