Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
quote:Frizz schreef op 21 januari 2014 @ 20:17:

[...]

Nee, ik bedoel dat ik normaal heel veel nieuwe matches verkrijg, en nu ineens niet.

Dat is wel jammer ja! Misschien dat je later alsnog een match krijgt met de mannen die jij een hartje hebt gegeven, dat kan ook (dat jij dus als eerste een hartje hebt gegeven en zij jou nog voorgeschoteld moeten krijgen). Of het is gewoon écht geen match. Zo simpel is het.

Tinder doet het gewoon prima, zojuist nog even bezig geweest en had heel wat nieuwe matches. Gisteren ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
De eerste dagen had ik met 99% van mijn likes meteen een match! nu drie weken later vrijwel geen een meer. Hoe kan dat nou?! en toen zei tinder een paar dagen geleden ook nog dat de mannen op waren...
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:-tinkerbell- schreef op 21 januari 2014 @ 21:44:

De eerste dagen had ik met 99% van mijn likes meteen een match! nu drie weken later vrijwel geen een meer. Hoe kan dat nou?! en toen zei tinder een paar dagen geleden ook nog dat de mannen op waren... Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Toen even uitgelogd en weer opnieuw ingelogd, dat werkte. En wat heb je als maximale afstand staan? Misschien dat vergroten?
De mannen zijn op? Een datingsite waar er meer vrouwen zijn dan mannen? Dat vind ik apart, want het is bijna altijd andersom. Wacht maar, totdat er na mij meer mannen komen...
World of Warcraft: Legion
Hans, waarom zou dat niet kunnen? Het is vnl foto's kijken en als ze niet aanstaan op wat voor manier dan ook, dan is het toch echt naar links vegen.

Leeftijd instelling telt ook nog mee. Ik had 'm vanaf 40 tot 45 jaar ingesteld en daar zat qua foto's weinig aantrekkelijks bij. Niet dat ik ging uitbreiden trouwens .
wij slapen nooit.
Tja Hans d'r stond toch echt dat er geen nieuwe mannen meer waren. Blijkbaar kan iedereen ook maar maximaal eenmaal voorbij komen? Dacht dat het op een gegeven moment gewoon herhaald zou worden haha. Met die tip van inloggen en weer uitloggen..ben ik dan niet mijn matches kwijt?

Maximale afstand wi ik niet vergroten want heb geen zin om ver weg te daten haha.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Bij uitloggen en weer inloggen ben je je matches niet kwijt. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Mijn mannen zijn ook al een paar keer op geweest. De volgende dag heb ik dan weer nieuwe.

Jeuh, mijn eerste tinderdate is in aantocht! Hele avond gechat met een (als de foto's kloppen) erg mooie man. Toen ik wilde gaan slapen, vroeg hij of ik zin had om eens wat te drinken samen!
Leuk Rasa!
wij slapen nooit.
quote:hans66 schreef op 21 januari 2014 @ 20:33:

[...]

Ik denk dat het aantal foto's op zijn. In het begin kon ik nog wat foto's vinden, en daarna niet meer. Toen ik de zoekstraal groter maakte, waren er weer nieuwe foto's.Nee Hans. Dat bedoel ik helemaal niet. Ik weet dat ik doorgaans likes krijg van mannen (wel degenen die ik like althans), en nu anderhalve dag geen enkele. Dat kan niet kloppen.
quote:liesje_xxx schreef op 21 januari 2014 @ 21:43:

Tinder doet het gewoon prima, zojuist nog even bezig geweest en had heel wat nieuwe matches. Gisteren ook trouwens.

Tinder doet het heel vaak helemaal niet prima (en niet iedereen heeft daar tegelijk last van). Er zitten een hele hoop bugs in.

Zo zijn er dagen dat ik alleen een chat binnenkrijg als ik eerst de chat sluit en dan weer heropen. Anders blijft het bericht ergens 'hangen'.

Het komt ook voor dat ik meldingen binnen krijg van een bericht, maar dat er géén bericht vindbaar is als ik Tinder open. En dat mannen dus ook zeggen van alles te hebben gezegd maar dat we elkaars berichten niet ontvingen.

En zo lopen er ook dingen niet goed qua mannen die je voorgeschoteld krijgt denk ik. Ik heb weleens een match gehad met een jongen die ik weken ervoor had geliked. Hij had wel Tinder gewoon gebruikt, maar ik was nooit voorbij gekomen. Tja. En dat laatste gebeurt nu denk ik ook bij mijn Tinder. Of gebeurde, want intussen heb ik weer gewoon matches.
Er zitten inderdaad een hoop bugs in de app. Soms ontvang ik berichten pas uren later. Ook heb ik in mijn profiel het zoeken op 30 km gezet en net had ik dus een match op meer dan 100 km. Heel irritant, hij was best leuk ;(
Oh ja, dat is ook nog zo'n bekend probleem.
Hoi nieuwe posters!
Ik ben nog steeds superhappy met mijn onverwachte tinder date! We hebben nu een relatie. Extreme verliefdheid nog. Het voelt echt heerlijk en goed. En ja, ik weet het. Voorzichtig blijven. Doe ik ook. Maar ik ben nog nooit zo relaxed verliefd geweest. :-)
Leuk zomerfreak! en je weet het...haha. Ik ben blij voor je, het lijkt me een heerlijk iets wat je nu doormaakt.
Wat heerlijk zomerfreak!! Geniet er van!
Lang leve de bugs want mijn vriend woont veel verder weg dan t straaltje wat ik had opgegeven en ook is ie 2 jaar ouder dan mijn bovengrens.
Ik hoop dan dat die bugs eruit worden gehaald. De bugs die Frizz bedoelt, vind ik ook erg storend.
World of Warcraft: Legion
Klinkt goed zomerfreak en grumpycat! Wanneer ga je op date Rasa?

Ik vind de bugs ook niet leuk frizz, merk ook dat er berichten blijven hangen. Gelukkkig heb ik zelf niet zo'n haast met beantwoorden....

Zeg lieve Hans, ik proef uit jouw postings toch een boel aannames naar aanleiding van teleurstellingen. Note; Tinder is GEEN DATINGSITE hè. De mannen kunnen wel 'op' zijn tijdelijk binnen je zoekspecificaties en ondanks dat wij misschien een iets grotere vijver hebben om in te vissen levert dat uiteindelijk minstens zoveel kans op teleurstelling op. Al was het maar omdat het gros van de mannen gewoon net niet is wat je ervan hoopte. Get over yourself. Je bent vast een veel leukere catch/match als je niet zo sipjes doet steeds... succes!
Lorem Ipsum
Als ze met vertraging zouden aankomen is het nog prima. Maar soms verdwijnen ze!
Euh turquasi, jouw klusman begint zijn naam met een Z?

Ik heb er nu ook 1 die aanstuurt op klussen bij hem in zijn huis.

Heb hem veel succes gewenst met het verbouwen van zijn benedenverdieping lol.
Hey Eva, nee zijn naam begint met een N. Wat maf zeg...

Zou het een trend zijn... Ze zullen toch niet echt op 18+ activiteiten hinten als ze zo specifiek aangeven zelf over welke verdieping het gaat? Benedenverdieping hmm, misschien moet er iets gebeuren aan hun bovenkamer
Lorem Ipsum
Volgens mij ook ja, die bovenkamer staat op losse schroeven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven