Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, toch een beetje feest.
Een eenmansfeestje .

Wie heeft em gepost?
HET IS STAR!!!! Van harte hoor, met die posting.

Ik ga nog even dweilen. Doeiiiiii!
Bonsoir!

We zijn weer thuis en het was heeeeel erg leuk (it's a small world after all.... trala, la la... ).

Tot morgen, nu lekker slapen!
Hmm, waar zijn die champagneflessen voor? Mis ik iets?

Ha, welkom thuis Suze!

Ik ga de zolder eens aanpakken. Althans, dat is mijn plan. Ik ga er nu naartoe, even rondkijken en dan beslis ik of ik doorga met dat plan, ha ha!
Ooooh, zaten jullie in Eurodisney Su? Ik dacht Parijs!
Gelukt! Even de Ikea kast die van berend's kamer kwam op zolder in elkaar gechefd. Helemaal goed. Nu nog opruimen/inrichten, maar dat komt nog wel. Dit is al een stuk beter zo
Goedemorgen!

Ik kwam pas om 9 uur uit mijn mand rollen, heerlijk. En Juul die heeft geslapen tot kwart voor elf

Compu: Leuk dat je er weer bent, klinkt als een goede vacantie.

Amalia: hahaha sexalarm, hoe kom je erop. jij hebt al hard gewerkt dus vanochtend, ik heb een offdayochtend

ohh juul wist de helft
Julian tot kwart voor 11 ?!?!?!? Hallo zeg, lekker!
Gefeliciteerd met onze 10.000 ste post!!! Goed gedaan Star! U bent onze 10.000 poster en wint hiermee: een magnetron!

Suus: welkom terug!
Hallo, ben ik ook weer eens!

Ben erg moe, Twan heeft het doorslapen ook nog niet begrepen.... Laatst was het zelfs helemaal pet en heb ik weer elk uur gezien. Zelfs een papfles helpt geen bal.

En wilde ik gister vroeg naar bed omdat ik Twan om 9 uur gevoed had, gooide Kevin roet in het eten.... die wilde dus niet slapen... Lag netjes om kwart over 8 in bed, maar slapen ho maar! Ondertussen was ik al 3x naar boven geweest (hij gooit uit kwaadheid z'n speen dan weg en van het huilen krijgt ie een vieze neus en wil hij dus niet slapen.. * zucht*) Maar goed, uiteindelijk bij ons even beneden op de bank gezeten en daarna weer naar bed. Tegen bijna half 11 was hij eindelijk in slaap... pffffffff.

Nou ja, hopelijk gaat ie vanavond weer zonder problemen slapen. Hij heeft de laatste paar dagen weer iets nieuws, zegt dan: "bij papa en mama in bed slapen..." maar dat feest gaat dus mooi niet door he!

Verder erg druk hier in huis met opruimen, ben alle zooi aan het uitzoeken in de spaarzame vrije minuten als de kids slapen, dus daarom weinig hier.

Maandag begint de schilder buitenom schilderen, want dat moet ook al 2 jaar en komt er steeds niet van.

Vriend is vanaf volgende week wat meer thuis (hopelijk, komt ook steeds wat tussen), want de afgelopen paar weken was het echt vreselijk, ik zat meer alleen met de kinders te eten dan dat hij erbij was. Die kwam meestal tegen half 11 thuis om te eten en dan konden we naar bed. Gezellig dus.

Kortom, we zijn dringend toe aan vakantie!

Heb dus weinig energie om bij te lezen, maar hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Groetjes en hoop tot snel!
Hi meiden,

Compu, welkom terug (alhoewel je liever op vakantie bleef.....)

Jij en Hel hebben elkaar echt gemist op het eiland.

Hel, fijn dat vent het naar zijn zin had, ondanks dat 'ie ziekig was.

Bridges, hoe ging het vannacht?

Star, wat een uitspraak voor Ceetje. Hoe komt ze erbij? Sterker nog: hoe komt ze er van af? Is niks voor zo'n klein meisje.

Ris, écht een meidenkamer, leuk!

Bam, wat had je Julian gegeven dat 'ie zo lang heeft geslapen

Suze, welkom terug!

Cin, hoe gaat het?

CD, ik hoop voor je dat vent vrij is, dan scheelt wel. Ik merk het in de weekenden als man vrij is, ben dan een stuk minder moe omdat hij (een groot gedeelte van) de zorg voor Lianne op zich neemt.

Ik ga nu . Als het lukt, Lianne ligt al in bed maar roept nu:"Mjam, mjam, mjam"

Ben erg moe vandaag. Mijn ouders zijn nog op vakantie, maar hun buurvrouw belde dat er een envelop met een gerechtelijk bevel ligt. Ouders hebben een vakantiehuisje gehad, wat nu een jaar geleden is verkocht. Acht maanden na de verkoop kregen ze een aangetekende brief waarin ze werden aangeklaagd voor achterstallig onderhoud. Na wat briefwisselingen, lag er van de week een gerechtelijk bevel; ze spant een rechtzaak aan. En die dient 9 juli al, de brief kon er al wat langer liggen, buurvrouw had het niet eerder gezien. Zucht....
Hé hallo,

Kokos, leuk zeg dat de echo zo'n feestje was. Mooie foto's! En wat irritant zeg voor je ouders met dat gerechtelijk gedoe.

CD, vervelend dat je je zo moe voelt. Wanneer gaan jullie op vakantie?

Star, wat zegt Ceetje een enge dingen, heb je het gevoel dat ze meer ziet dan er schijnbaar is? En gefeliciteerd met je magnetron!

Rissie, leuke foto's en een heerlijke meisjes kamer!

Juud, mogen we ook jou kamertje zien??? Oh en je bent dus weer een beetje nesteldrangloos geraakt hihi, Mart blij zeker?

Hel, lekker hoor weekendje Vlieland en dus praktisch bij Compu op schoot gezeten

Compu ook weer terug en gelijk slijmalarm in de schuur het moet niet gekker worden

Suus, it's a small world after all Hoe vond Julia alles, was ze niet bang van de beesten?

Bam WAUW!!!! half elf??? Dat heeft Thijmen werkelijk nog nooit gehaald. En lekker rustig aan gedaan vanmorgen, mag ok wel een keer.

Cin, al vakantie aan het vieren of moet je nog even?

Juud, hoe'st met de muizen?

Amalia, nageltje er bijna af? Ja daar zou ik ook een pleistertje overheen plakken.

Bridges, wat naar dat meisje nog steeds niet meewerkt. Wat zegt de therapeut ervan?

Maandag nog gezwommen en nu komt komende maandag een onderwaterfotograaf, foto's maken bij de lessen en die kunnen we dan dus kopen. Is wel erg leuk denk ik. Gister weinig bijzonders gedaan naast werken, 's avonds nog even naar de Ikea geweest en buitenverlichting gekocht, vogeltjes. Wilde ik al maar vond ze te duur en ze waren nu dus van 14.95 voor 5 euro!!!!

Thijmen zijn klauterpaard is trouwens een succes, gister moest ik achterop en toen "reden" we naar Bobo (het KDV) vervolgens moest ik afstappen het paard aaien en gras geven. Zit je dan met je hand vol gras voor een houten paard

Nou tot later, ik ga weer even verder werken
quote:bridges6 schreef op 24 juni 2008 @ 22:14:

Werk? Dat voor die baby? In de schuur? huh?

Dit had ik gisteren moeten lezen!! Zo had ik vriend kunnen verleiden potverdorie.

Nu lag ik sjaggo uit het raam te kijken naar benee.

Oja hai!
Ha ha ha Enka, ik had je graag willen zien met je houten paard!! Hylarisch!

Oooh Kokos, wat een gedoe met dat huisje! Denk je er vanaf te zijn, vreselijk.

Zo de kinderen (en ik) zijn hier bekaf. Vanmiddag was mijn zus hier en mijn nichtjes + de achterbuurvrouw met haar 2 kinderen. Heeel druk! Buurvrouw was er maar een half uurtje, maar Laurens heeft met zijn 2 grote (3 en 4) nichten de hele middag lopen rennen, en Berend heeft met zijn nichtje (5 weken ouder) alles aanschouwt en zowel Laurens als Berend zijn bekaf. Berend LIGT in de box, op zijn buik, dus die is total loss. Wel lief hoor, zo. Laurens ligt er onder op de grond zijn pleister aan hem te laten zien. Grappig.

Balen zeg; zus is al 4 kilo kwijt van het spinnen en ik pas 1!!! Noujaaaaa! We doen toch hetzelfde? En qua eten ook. Hmmm, ik doe iets niet goed geloof ik. Nou moet ik zeggen dat zij altijd de dunne van ons 2 was hoor, dus mss is haar stofwisseling gewoon sneller (ja, laten we het daar maar op houden )
Huh, dat iemand let op het aantal reacties?! Daar heb ik nou nog nooit naar gekeken... Maar leuk hoor! Wat een nurds zijn wij, stelletje typemiepen. Zouden mannen dit ook doen?
Kokos, wat akelig voor je ouders. Hopelijk krijgt het geen naar staartje! En nog wat kunnen slapen? Het valt niet mee he soms, zwanger zijn (lichamelijk dan he).

Enka, haha daar zit je dan. Ik moet soms ook zo om mezelf lachen, doe je ineens hele andere dingen dan je zelf zou doen. Ik vind dat toch wel erg leuk van het hebben van kinderen!

Amalia, lullig zeg, je zus veel meer kwijt! Nog harder fietsen.... Leuk dat ze allememaal zo fijn gespeeld hebben!

CD, blijf lachen haha! Zo gaat het hier ook vaak, maar adem in en weer uit en ze liggen vanzelf te slapen. Gaat het wel goed met je? Je klinkt een beetje depri. Houd moed!

Suus, welkom back! Vertel eens wat uitgebreider over het weekendje.

Zo, vanavond voetbal kijken!
Voetbal, was da??

Viel Spass Jin, ik doe niet meer mee. Uit het oog, uit het hart
Dat zijn de ware supporters hè! Ik hoop dat Duitsland wint, goed voor mijn (lees Julia) d'r poule...
Haai!

Small world is toch van de Efteling en Suus je was toch naar de lichtjesstad? Is het huis al in de verkoop?

Star heeft Ceetje nog meer van die vreemde dingen gezegd? Misschien Derek maar eens bellen .

Jin wat heb je toch een klauteraap! En zeker ook nog hartstikke trots op zichzelf omdat het hem zo goed lukt .

Grappig Enka dat jij het paard moet voeren. Hier speelt Mart altijd papa die naar zijn werk gaat, zegt dan dag schat en dan krijg ik zelfs een kusje van hem (wat echt heel uitzondelijk is) en rijdt dan op zijn koe-auto naar zijn werk. Leuk he dat ze alles gaan naspelen.

En wat leuk een onderwaterfotograaf! Zullen vast hele leuke foto's worden en je mannetje is ook niet bang onder water dus dat komt wel goed.

Bam wat heerlijk zo'n uitslapen! Hier was het vanmorgen half 9, vond ik ook al zo lekkr!

Ris spannend nu he! We kunnen dus nog tegelijk gaan bevallen... Blijft Mark thuis als de bevalling begint?

Hel en Compu grappig dat jullie op hetzelfde moment in V. zaten.

Mal hoe is het daar? Al een betere buggy gevonden? Vandaag zag ik een jongetje van een jaar of 4 in een Mac Laren zitten, die zijn volgens mij ook wel ruim.

Amaal goed bezig met je zolderproject! En Laurens roze nagellak, hahaha. Lachen die reactie van je vent, alleen daarom was het het lakken al waard, toch .

Bridge ging het slapen beter nu je weer voor een behandeling bent geweest?
CD: ik sluit me aan bij Jin. Je klinkt niet heel positief... Ik snap dat het erg druk is en dat je erg moe bent. Misschien kun je iemand inschakelen om bij te komen en misschien kan/moet vriend even iets meer thuis zijn om te helpen? Het klinkt niet alsof je geniet van je mooie mannen...

Kokos: hè gets wat naar voor je ouders. Zit daar ook niet mee. Gelukkig kom je er nu nog achter... Nog wat kunnen slapen of was Lianne erg wakker?

Enka: wow onderwaterfoto's wat gaaf! Zet je ze tegen die tijd op de groep? Druk in de sintfolders nu?

Amalia: hè wat oneerlijk van je zus! kan ze niet in ieder geval doen alsof ze niet veel afvalt? ;)
Hé Juud! Slapen ging vannacht een ietsiepietsie beter. D.w.z. 3 uur wakker, 4 uur weer in slaap, kwart over 6 weer wakker, toen vrij snel weer in slaap en om kwart voor 8 helemaal wakker. Best goed dus...
Hier is alles goed. Mart speelt tegenwoordig voor op straat met "de kindjes" en dat houdt in dat ik ook mee naar buiten moet. Dus zo gaan de dagen om in niks doen, behalve een houten kont krijgen van het stenen muurtje . Vent zegt dat we wel een keer kunnen proberen om hem alleen buiten te laten, maar dat vind ik echt een slecht plan, mannen . Die van mij heeft ook een beetje last van verweking door mijn zwangerschap ofzo...

Vandaag de aller-, aller-, allerlaatste dingen in de stad gehaald voor de bevalling en nu heb ik volgens mij alles wel in huis. Ik wil een "geboortekrans" maken alleen kan ik nergens een leuke krans vinden, daar gaat mijn leuke idee. Nou ja zoeken morgen gewoon weer verder bij alle bloemenwinkels in de stad.
Fijn Bridge! Van die kleine vooruitgangen moet je maar lekker genieten he! Slaapt Ties dan wel door tot half 8? (of later mag natuurlijk ook .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven