Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Sorry.

Balen van je ab kuur, bleh.

Hoe is het op je werk? Leuk om te doen?
Bedankt lieve meiden voor de felicitaties.

Ben zelf effe minder sociaal, veel pijn, extreem moe, nou ja gewoon MS dus. We vieren mijn verjaardag later hoewel G mij we al verwend heeft gisteren met blommetjes, een etentje ennnnnn een heel mooi horloge.

Ik heb sinds 9 jaar geen horloge meer gedragen ivm hand/arm beugel, maar die draag ik helemaal niet meer dus kan ik weer een horloge

Dit weekend vieren we het nog wat meer maar lastig want T vliegt zaterdag naar Houston voor een cursus forensische gezichts reconstructie. Een weeklagen workshop voor antropologie.
Optimist tot in de kist!
Mooi horloge, Fant. En klote van de ms weer.

Wanneer gaan jullie naar Mexico?
Verdorie, was ik toch nog wat vergeten:

Fantje, (alsnog) gefeliciteerd!!

Ik ben mijn eigen bananenschil
Over 6 weken gaan we naar Mexicooooo. Vind het zo'n enorm apart idee, kan het nog moeilijk geloven, zomaar met zn tweetjes naar een tropisch paradijsje, hmmmmmmm.

Dank je Olijf, wat een lief Olifantje trouwens
Optimist tot in de kist!
Beterschap Olijfje!!

Ja idd een mooi horloge Fantje.

Zo, Bram afgeleverd bij de ballenboer en er zit toch meer geluid in dan alleen dat kittengemekker
Hahaha Slof, ballenboer.... Hoe laat mag je je mekkerkont weer ophalen? Ging het een beetje om hem in een mandje te doen?

Fant, jammer dat de MS weer roet in het eten gooide op je verjaardag. Je hebt wel een mooi horloge gekregen.
Ik zette het mandje op de tafel en die nieuwsgierige aap moest er natuurlijk gelijk in gaan zitten , dus niet zo bijster slim hehe

Om 14h00 kan ik 'm alweer ophalen! Ik ben trouwens naar een andere DA dan normaal gegaan. Ik had een rondje gebeld en deze praktijk was het voordeligste (48,75). Ben benieuwd of er toch niet nog iets bijkomt.
Dat gaat de volgende keer niet meer zo makkelijk he, hij weet wat er dan gaat gebeuren. Altijd jammer. Maar misschien is het niet zo'n slimme kat en loopt hij er de volgende keer ook gewoon zo in.

Deze prijs vind ik heel schappelijk. Geniet van je ventje als je hem straks ophaalt.
Hij is weer thuis! Boos, beledigd, en 2 gram lichter . Als dank heeft hij in zijn reismandje gepiest!
Ach Slof, is hij in zijn mannelijkheid aangetast? 2 gram

Geef hem gewoon een lekker hapje, dan is alles zo weer vergeten.

quote:Biebeliee schreef op 29 januari 2014 @ 19:00:

Splint wat naar van dat ongeluk. Waarschijnlijk ga je daar niks van horen en lossen de verzekeraars het onderling wel op.

Enige wat ik me kan bedenken is dat ze je als getuige wat vragen willen stellen.

Ook al was jij aan het "klungelen" de achterop komende auto's hadden dat in moeten schatten en meer afstand houden. soit.

Ja precies, dat vind ik ook. Hopelijk vinden zij dat ook.
Vandaag lekker met mijn moeder naar de sauna geweest. En voor de 2e keer in mijn 'sauna-carrière' een bekende tegen gekomen. De moeder van onze dirigent. We zaten samen in het bubbelbad.
Ik kwam ooit eens mijn oh zo vreselijk mooie kapper tegen.... En een keer een medevrijwilliger. Met die laatste is het helemaal goed gekomen. Zijn vriendin vindt de sauna niks aan en wij wel. Dus gingen we voortaan samen.

Is Bram nog boos Slof?

Gelukkig al weer vrijdag. Vanvond of morgen uit eten met K. Morgen nog een (vreselijke) verjaardag waar we allebei zo geen zin in hebben.

Nu eens kijken wat ik kan gaan doen, het is een beetje rustig.
Pilou, hoe is het nu met jou? Ben je nog thuis? Voel je je al ietsie beter?
Ik ben nu in mijn eigen huis op de wehkamp, Ikea en Albert aan het wachten. Zometeen komt er een vriendinnetje mee wachten

Ben wel heel moe nog maar niet meer zo duizelig gelukkig.
Ah, komen er weer mooie dingen? Blij om te lezen dat het ietsie beter gaat met je. Duizelig zijn is zo niet prettig. Doe rustig aan (voor zover je dat kan ) en veel plezier met vriendinnetje.

Ik ga zo naar huis. Ik verveel me dood. K komt misschien ook eerder thuis. Hij heeft werkproblemen. Is het bedrijf zo vreselijk zat. Hij gaat dit weekend/volgende week op zoek naar een andere baan. Ik geef hem daar GROOT gelijk in.
Goed van K. Hij werkt altijd zo veel.

De droger is er inmiddels en de bezorgers zijn gezwicht. Tegen de regels in staat hij nu boven, op de wasmachine. Ik kan het nog, charmes in de strijd gooien

Straks komt oa die turquoise kast. Die gaan we in elkaar schelden
Nog aan het wachten, Pilou? Heb je dan straks al je eigen eten en basisuitrusting in huis? Lekker idee.

Ghe, ben wel benieuwd hoe je die twee bezorgers zo ver hebt gekregen......

Fijn dat het ietsie beter gaat met je. Ik zou volgende week ook nog niet al te fanatiek gaan werken, als ik jou was....

Rat, jouw weekend is dus al begonnen? Fijn!

Ik doe lekker rustig aan. Laatste rapport is geschreven, dus geen deadlines meer nu. Alleen nog even wat mensen bellen en dan hou ik het ook voor gezien. Even wat boodschappen doen en dan sporten.
Slof, hoe is het met Brammetje?
Bram is weer ok!

Ik ben net thuis van het ziekenhuis. Heb te horen gekregen dat ze mij verder niet meer inzetten, omdat ik een te groot gezondheidsrisico vorm en ze vinden dat het werk lichamelijk te zwaar is. Contract zal in april dan ook niet verlengd worden. Zit er ff helemaal doorheen.Wat nu weer te doen? Ik ben nog steeds 100% ziek en werkte op therapeutische basis. Ik was net weer zover om hele diensten te gaan draaien, maar dat hoeft dus niet meer.
Hè goffer, Slof! Dat is klote, jeetje.

Het is natuurlijk ook een pittige baan, maar kunnen ze niet me je meedenken over iets anders in het ziekenhuis? Iets op kantoor ofzo, en dan ook gerelateerd aan je laatste werk?

Getver, balen meis.
Dit ga ik maandag overleggen met het uitzendbureau van het ziekenhuis waar ik voor werkte. Mijn contactpersoon was vandaag niet aanwezig en schijnt dit ook nog niet te weten. Ik kreeg het nieuws van het hoofd die o.a. de voedingsassistenten onder zijn beheer heeft. Ik was hier totaal niet op voorbereid.
Slofje, jeeeeemig dat is echt balen. Vroeg me ook net als Splint af of ze niet iets anders kunnen vinden voor je, een zkhs is zoo groot. Veel admin personeel ook mssch kunnen ze iets in die hoek voor je zoeken??? Bah joh, 't is wel enorm rot.

Plous, fijn dat je wat bent opgeknapt en leuk al die laatste puntjes op de i, nu komt het allemaal op z'n plekkie in je huis. Spannend ook, veel plezier met het in elkaar schelden

Voor iedereen een happy weekend!! G is onderweg naar huis, hij heeft vanmiddag vrij. Kijken of we er eventjes uit gaan ofzo. Ik ben letterlijk overal te moe voor, heb ook nergens zin in.

T morgen naar het vliegtuig voor zijn weekje Houston.
Optimist tot in de kist!
Jij ook een fijn weekend Fant! Hopelijk vind je iets leuks waar je wel van kunt genieten en waar je energie voor hebt.

In welke zin was de ms trouwens op je verjaardag? Heb je weer een terugval?

Slof, stom gedoe zeg. Ging hij dat zomaar plotsklaps vertellen, zonder aanleiding? Gewoon als solo-actie? Mafklapper. Is je contactpersoon wel iemand waar je mee kunt praten?
Oh jeetje Slof

Wat onwijs klote weer.

Splint, ik heb het lief gevraagd natuurlijk

Ik heb inderdaad nu voorraad in huis. Morgen nog een paar keer heen en weer rijden en dan spullen gaan sjouwen en langzaam alles in gaan richten. Woensdag komt de bank

Fant. Hopelijk bijt de Ms snel weer op

Fijn weekend meisjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven