F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is leuk thuis werken zo Vish. Of ben je een viva engeltje geworden.

De gehoortest van Floor was eindelijk goed. Met een minuutje was het klaar. Eerst allerlei plakkers op haar lijfje, kap over het oor. Toch fijn om even de bevestiging te hebben.

Daan, wat fijn dat je zelf mag beslissen met de ab. Scheelt de volgende keer weer ziekenhuis bezoek in een vreemd land, mocht het nog eens gebeuren.

Dok, wat balen dat Maartje nu weer moeite heeft met de fles. En een heel verschil met Lisa zeg. Floor gaat er ook bijna overheen. Vind al dat Floor zo groot is maar nu helemaal.

Lau, wat een luxe zeg dat Lasse 's nachts zo goed slaapt. Hier nog steeds maximaal 5 uur tussen de voeding (hoewel tussen de laatste was het 6 uur).

Wel spannend een nieuw kdv. Hoop dat Nina het leuk vindt. Shceelt wel veel reistijd natuurlijk, dat is wel erg fijn.

Had ik al gezegd dat de GO erg aardig was. Alles wordt dus in gang gezet en over 5 weken gaat ze er voor de eerste keer heen. Waarom gaat dat zo snel.

Heb vandaag een kolfdagje. Ga na iedere voeding de andere borst kolven zodat ik een voorraadje kan opbouwen. Vanavond dan weer de fles proberen met de andere speen. Na de volgende voeding ga ik ook even lekker shoppen. Moet nog wat dingen hebben maar wil ook nieuwe broeken.

Misschien kan ik dan zo vast eten koken, heb nu toch niets te doen behalve zo een wasje ophangen. Kan ook nog foto's uitzoeken. Hmm, toch nog genoeg te doen.
Nic, fijn dat alles goed was met de gehoortest.. Ik dacht dat je pas morgen kon. En wat doe jij altijd veel op een dag!! En over 5 weken alweer naar de GO, gaat inderdaad heel hard.

Lau, wat is een Lasse toch een modelbaby.. die wil ik ook wel .. Lekker zeg, dat hij zo goed slaapt. En wat groeit ie hard!

Vish, kan je al inloggen op je werk?

Dok, balen van Maartje.. Trouwens nooit geweten dat er melk in ham zit??? Apart.. Ik hoop dat ze echt de slag te pakken krijgt met het drinken.

Zuster Daan... wel fijn dat je het zelf mag doen, maar jammer dat je er zo veel ervaring mee hebt. Ik hoop echt dat jullie gaan genieten van de komende dagen

Cees, hard aan het werk?

Was het gisteren goed zat met de rommel etc in huis. Zal voor een groot deel wel hormomen zijn, maar poeh... Ik kon manlief wel schieten. Mannen hebben toch hele andere prioriteiten met verbouwen etc dan wij... Ik wil graag dat de gordijnen, lampen etc hangen en manlief maakt zich zorgen om de voegen in de badkamer .... Afijn, alles is weer in orde en vanmorgen heeft de leuningen van de trap opgehangen en vanavond hangen we de lampen op...
Haha Marlee, herkenbaar! Hier is de druk op hetr moment ook erg hoog (vooral bij mij) Over 2 weken is het bouwvak en er moet echt heel veel geregeld worden voor die tijd. Zowel materiaal als mensen, maar ja, die hebben natuurlijk ook vakantie. Dus ik zie het al zo gebeuren dat we na de vakantie nog steeds niet over kunnen verhuizen... Mannen denken gewoon anders schijnbaar...

Daan, wat fijn dat het zo kan. Lijkt me ook niks. Sowieso ZH al niet, maar dan ook nog in vreemd land...

En Floor geslaagd dus voor de test. Wat een gedoe dan allemaal zeg, nu het uiteindelijk toch goed blijkt... Heb je je erg zorgen gemaakt?

Hmm, er zit weer een vogel binnen in het achterhuis, straks maar ff de grote deuren open... zo sneu als ie telkens tegen de ramen vliegt..

Och ja, na de geiten en de varkens zijn ook de konijnen ontsnapt... Ze hippen nu nog doodleuk bij de varkens en geiten. Hopelijk gaan ze niet verder, want dan zijn ze plat...

Dok, wat naar dat Maartje nu weer niet goed drinkt zeg... wat is ze een lichtgewicht (vooral vergeleken bij Lisa) En pas maar op met je huis, want volgens mij is het nu juist de periode om goed te verkopen! Is een woonboot niks voor jullie?

Josje, als je vragen hebt, dan mail je maar.

Lau, je bent verwend jij!! Silvan sliep vanochtend uit tot 7 uur. Maar ja, wat wil je als je om 1.30 aan het spoken bent... Na een fles sliep ie gelukkig snel in.

En de vliegen zijn er ook weer vroeg bij (6uur zoemen ze om je hoofd) Muggen zullen wel gauw volgen, dus gauw op zoek naar klamboe.

Nic, wij zeggen tegen Jesse dat het zijn tentje is, waar alleen hij in mag en geen vliegjes/muggen. Er zitten ook kikkers op en die moeten de vliegen ook wegjagen. Gaat op zich wel goed, maar in zijn slaap wil ie er nog wel eens indraaien!

Straks weer kennismaking, het loopt echt lekker relaxed zo! Als dit kindje ook komt, moet ik voor 1 dag al 'nee' verkopen. Van de kabinetsplannen heb ik nu nog geen last, en GOB doet hun best om zoveel mogelijk aan de eisen te voldoen. Ook om zelf op de kaart te blijven. Duss tot die tijd gewoon doorgaan.

En nu eens dat beest vrij laten, want volgens mij slooptt de boel!
Cees, wat goed zeg dat je weer een kennismaking hebt. Je bent populair En die beesten bij jullie zijn wel erg slim hoor, overuit uit ontsnappen. Hoop wel dat jullie na de vakantie over kunnen huizen. Je vriend is natuurlijk veel weg maar jij hebt die ene ruimte nu denk ik wel gezien.

Marlee, snap jou ook helemaal. Hier worden door vriend ook wel eens andere prioriteiten gesteld. Wil ook weer aan de slag in huis maar sommige dingen kan ik gewoon echt niet alleen. Mijn verlof is ook zo voorbij en dan komt er helemaal niets meer van ben ik bang. Wel fijn dat er nu dingen opgehangen gaan worden, dan lijkt het steeds meer af.

En zoveel doe ik niet op een dag hoor, valt volgens mij wel mee. Koken doen we allemaal dus dat kan ik al niet meetellen, doe het soms alleen op een ander tijdstip omdat tussen 4 en 5 hier nog wel eens lastig is ivm voeden en Tim halen of het 4 uur dipje van Tim.

We hebben allemaal weer schone bedden, heerlijk zeg maar wat een karwei. Heb net een was gedraaid en alweer bijna 2 manden vol. Vanavond kan er dus weer een aan en morgen ook nog weer. Met 2 kids blijf je wel aan het wassen, vooral in de zomer. Tim ziet er iedere dag zwart uit (zoals het hoort) en Floor spuugt redelijk wat dus moet ook iedere dag schone kleren. Zo gebruiken we de kleren tenminste een beetje. Ik moet ook vaak schone kleren vanwege het spugen van Floor of een heerlijke knuffel van Tim met een pastamondje ofzo.

Hij was vanmorgen trouwens aan het geinen. Hij kwam mij een kusje geven omdat hij naar de opvang ging maar ik stond bij de vaatwasser gebukt dus kreeg een kus op mijn kont. Mocht er geen op mijn mond. Vervolgens kreeg ik er nog 5 op mijn kont en hij liep weg. Na 2 meter draaide hij zich om en kwam weer terug, hij keek een beetje sip en toen kreeg ik toch nog een echte kus. Grapjas.

Ik ga eens foto's uitzoeken, dan kan ik ze ook weer laten afdrukken en nog inplakken.
Zoooo, duif terug in de natuur, het varkenszwembad gevuld, broodjes op, Jesse op bed, de boel aan kant, infomap klaar, lama komme! Beetje rare tijd afgesproken (tussen 12 en 15), Wel goed voor mij hoor, die kennismakingen, doe ik tenminste wat in huis!

Ow Nic, nu lees ik over je was, ik wilde er 1 buitenhangen, maar dan kan ik niet zien of ze aan de deur staan.. Vergeet ik vast weer straks... En zal ook ff boodsch lijstje maken, kan ik dat vanmiddag doen, scheelt morgen weer 1 winkel.

Morgen moet ik echt verder met de kozijnen, kreeg al commentaar van vriendlief dat ze nu nog niet af waren..

Hier ook elke dag wel 1 was. En elke week was extra voor de opvang.

En bedden verschonen; hoe doen jullie het dekbed?? Daar heb ik altijd zo'n ruzie mee. Ik doe zelf de hoes binnenstebuiten en dan doe ik mijn handen erin, bij de punten en pak ik de punten van het dekbed. Dan de hoes verder afrollen, maar ondertussen gaat het mis. (zijn de punten weer verschoven oid) Heb stiekum gekeken hoe de kraamhulpen dat altijd deden, maar ik ben er schijnbaar niet voor in de wieg gelegd!
Als je hem naar beneden afrolt moet je met een hand beide punten vasthouden.

Goed plan trouwens, ga zo ook even de bedden afhalen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hier moet ook van alles in huis gedaan. En ik zie net dat de schutting half om is gewaaid. Bummer.

Kan nog steeds niet inloggen, afwas gedaan, stof gezogen, wasje draait, heb Nemo's kleertjes opgeruimd en in zakken gedaan samen met slabbetjes, flesjes, tuitbekers, luiers en alle andere babyzooi. Gaat naar een vriendin dus komt goed terecht. Voor Cees alles bij elkaar gedaan, is ook een vuilniszak vol. En nog 2 tasjes met spullen voor andere vriendinnen (een tas vol met bijna nieuwe bh's die ik nooooooooit meer ga passen . De hele gang staat dus vol met zooi maar wel lekker bezig geweest. Zo'n onverwachte vrije ochtend is heel productief.
Nu een kledingkast voor Nemo struinen, dan kan de commode weg.
Voor de kookprinsesjes nog:

http://users.raketnet.nl/ldekker/index.htm
geeft een lekkere kick hè/ Zou het ook vaker moeten doen, ipv achter de pc.. mss moet ik maar eens tijden in gaan stellen wanneer ie aan mag...

Een vuilniszak vol voor mij?? Zoveel had ik toch niet besteld??
uhhhh ik heb 12 paar laarsjes en 4 overalls en dan nog wat andere zooi erbij gemikt haha
Oh ja, wilde ik nog zeggen, je kan ook de hoeken opentornen en weer dichtnaaien zodat je het dekbed makkelijk kan pakken of klitteband naaien aan de binnenkant.

Nu de schutting maar eens bekijken dan...
12 paar?????????? ok, dan staak ik ff die zoektocht hihi
ik krijg er een heel klein ienieminie babietje bij! (niet van mezelf hoor!) Leukleuk. Hoef ik zelf niet te bevallen, maar kan ik wel de sprongetjes meemaken!

nu gauw boodsch, tijdens het gesprek waren mijn kids niet echt voorbeeldig
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Ben moe. Iets te hard geshopt denk ik Ben laatst een paar ontzettend leuke winkeltjes tegengekomen in V. dus daar vandaag even naar toe geweest met Daan en Tessel. Nadat ik ook al bij de Prenatal was geweest, en nog bij de hogeschool ben langsgerend voor een kort gesprek met mijn studiebegeleider.

Nu alleen de afwas doen, de kamer opruimen, vast eten maken, en dan kan ik misschien nog eventjes liggen voordat ik Daan wakker moet maken. Die was lichtelijk gesloopt, maar moet ook weer niet té lang liggen, dan is het vanavond weer drama.

Cees, leuk, klein baby'tje erbij! En hebben jullie het achterhuis al bijna zover dat jullie over kunnen dan?

Vish, gezellie, weer even hier. Stoer joh, commode de deur uit!

Dok, gek, wist ook niet dat er koemelk in ham zat. Zou het kunnen dat Maartje misschien toch op meer dingen reageert dan nu blijkt? Heeft Lisa eigenlijk allergieën?

Nic, lief is Tim! En veel wassen... hier geen spugert, maar ook veel was. Anders krijgt ze nooit die kleren een keertje aan Heb vanmiddag ook nog een lief kruippakje gekocht, dus die was wordt ook alleen maar meer

Marlee, kan het me goed voorstellen dat je even uit de zooi wilt zijn. Is het wel allemaal goed gegaan, geen dingen stuk? En fijn dat je je al wat beter voelt! Krijg nu zelf ook wel meer zin om eens te gaan verhuizen, zag laatst nog een leuk huis op funda, ook best ruim. Maar eerst een contract zien te krijgen, en dan maar weer eens een gesprek met een hypotheekadviseur aangaan.

Lau, lekker zeg, dat Lasse al zolang slaapt 's nachts. Hier ook weinig te klagen, er wordt (door Tessel in ieder geval) geslapen van 8 tot 6, 7 uur. Geen problemen mee dus

Nu even gauw wat puinruimen hier, en even met het eten beginnen.

Later!
Morgen!!
Hi!
ola!
Heui!
Ik ga een perenijsje eten

En snel opruimen, want vanmiddag komen collega's op kraamvisite.
kid kat Tieg??

Ik zoek delfstblauwe gordijnstof voor Lasses kamer...iemand een idee waar ik die kan vinden
oja...opruimen dus...eerst de vaatwasser maar eens...zucht...
Lekker perenijsje, zit hier aan een bak youghurt/kwark.. Ook lekker... Leuk kraamvisite..

Kreeg toevallig een folder in de bus (maar misschien een beetje ver weg voor jou) van een babyzaak in Rotterdam die allemaal delftsblauwe/oud-hollandse dingen in de uitverkoop had voor de baby/kinderkamer. Weet niet of er ook gordijnen bij zaten. Volgens mij zit die babyzaak trouwens ook in Kanaleneiland (iets van babysuperstore.nl). Zal van het weekend kijken of ik de folder nog kan vinden in de bende..

En de misselijkheid is weer terug, kan wel ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven