Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag weer eens gekeken maar niets veranderd dan dat ik er een paar nieuwe bij zag. Janken, woordenwisseling, enz.
quote:sweetfirefly schreef op 17 februari 2014 @ 21:11:

Wij kijken niet meer.puur omdat onze verwachting van dit programma heel anders was. Wij dachten dat de deelnemers heel inventief moesten zijn om te overleven maar de bewoners leven gewoon in luilekkerland. Het werd zo saai en voorspelbaar.

Het enige wat ik me afvraag is hoe je omgeving op je reageert als je aan zo'n programma als dit hebt meegedaan. Stel je gaat solliciteren maar zat bij Utopia alleen maar ruzie te maken of te janken; dan neemt niemand je toch meer serieus?Joh, er is er geen een die zijn/ haar werk ervoor heeft opgegeven. Zaten allemaal al voor dit programma (al dan niet met uitkering) werkeloos thuis dus niets te verliezen. Toen al niet interessant voor de samenleving en nu ook niet, geen verschil.
En vooral niets te doen hebben, dat geeft de mooiste ruzies en conflicten.
Wanneer gaat borderline Billy weer naar huis?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Billy een Borderliner? Ik dacht dat ze ADHD had? Nou dat kan wel kloppen, gek word je van haar onrust en geflodderd. Ik hoorde wel een keer tijdens een gesprek met Isabella en Rienk dat Isabella zei dat ze borderline heeft. Nou dan lijkt het me echt heel moeilijk voor haar om zich in die zooi te handhaven.
Wie heeft er kleren achterover gedrukt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
andrea bewoners jatten van Humana
quote:Nouschi schreef op 18 februari 2014 @ 20:07:

Ik heb net de laatste 5 min. gekeken en er werd eindelijk niet gejankt.

Ben ook nieuwsgierig wie dat is. Dat moet toch opvallen als iemand steeds wat anders aan heeft?

Wat een raar gedoe van die Andrea om een schilderij (per ongeluk) dubbel te verkopen. Als ik die vrouw zou zijn die hem nu niet krijgt zou ik zeggen `stik er maar in`.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tot zover de 10 geboden he
Andrea is de jatter
God ziet alles Andrea!
Ben benieuwd hoe ze zich eruit gaat praten maar ik las in de commentaren in de link al dat ze getroost gaat worden door de medebewoners. Pfffffffff
quote:Nouschi schreef op 18 februari 2014 @ 20:07:

Andrea. En niet alleen kleren.

Hypocriete kleptomane zweefteef.
quote:pepersteak schreef op 18 februari 2014 @ 20:22:

Ben benieuwd hoe ze zich eruit gaat praten maar ik las in de commentaren in de link al dat ze getroost gaat worden door de medebewoners. PfffffffffZal je nog zien dat ze ermee weg komt ook.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je op utube intypt: Utopia Andrea confrontatie humana, krijg je te zien hoe het zit.
Zo zie je maar weer dat reli-fanatici zeker niet beter maar eerder slechter dan anderen zijn. Wat een hypocriete zweefmuts is dat mens.
Oh ik heb ook al stiekem de streams gelezen en gezien wie genomineerd zijn en ik ben het er TOTAAL niet mee eens muv 1 persoon...

Andrea is echt zo'n geniepig schijnheilige doos!! Aaaargh!

Ja Utopia begint wel interessanter te worden. Wat men ook zegt.
Only dead fish go with the flow
Wie zijn er genomineerd?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Jaa dat wil ik nu ook wel weten. Mijn top drie die nu direct moeten vertrekken zijn; Billy, Andrea en hakim.

Paul vertrekt straks nog wel uit zichzelf. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Paul, Billy en die koeienchick (die melkt met t machinetje) genomineerd worden
Emil, Hakim en Nicoline zijn genomineerd.

Ik had precies hetzelfde lijstje yoehh, al had ik het ook prima gevonden als Paul weg ging ipv Billy.
Only dead fish go with the flow
Voor mij mag Andrea er als eerste uit, dan Paul en dan Hakim.

Snap niet dat ze Emil nomineren.
Kan Hakim er dan uit?? Ik word gek van die vent!!
Ik volgde Utopia eerder op de voet, maar kijk nu sporadisch een aflevering. Dat is zat, ben je weer helemaal bij. Het programma is totaal niet wat ik ervan had verwacht en in het begin vond ik de roddel en achterklap wel leuk. Maar vind het nu steeds irritanter worden en veel van hetzelfde.

Andrea mag er van mij als eerst uit. Hypocriet mens. Daarna Billy, met d'r geknuffel en gezoen.

Erger me eerst ook wel aan Hakim, maar denk dat ik Isabella liever zie gaan dan hij. Vind haar ook irritant.
Waarom zijn Billy en Andrea niet genomineerd? Wat een farce...
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Verbaasd mij eigenlijk ook dat Andrea niet door de mede bewoners is genomineerd door haar actie. Ze is door het publiek wel genomineerd geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven