Floortje naar het einde van de wereld
vrijdag 14 februari 2014 om 10:22
vrijdag 14 februari 2014 om 11:30
Dat van die broer had ik gemist. Ze woonde op een dag rijden van de bewoonde wereld. Dat vertelde ze zelf en ook Floortje vertelde het tijdens de reis met de auto. Die lekke band trouwens, yikes! Ik zou daar echt niet happy van worden!!!
Rachel vertelde inderdaad erg weinig, maar ze werkte ook elke dag(!!). Maar goed, voor die schattige babyolifantjes, ik ben gisteravond ook gesmolten. Het was een mooi doel om daarom midden in het hart van Afrika te wonen.
Verder was de aflevering wel duidelijk anders dan de voorgaande afleveringen.
De aflevering van volgende week over Kabul lijkt me ook bijzonder. Je zag de burkadraagsters al. Ik ben benieuwd hoe Floortje is bejegend door de Afganen daar..
Rachel vertelde inderdaad erg weinig, maar ze werkte ook elke dag(!!). Maar goed, voor die schattige babyolifantjes, ik ben gisteravond ook gesmolten. Het was een mooi doel om daarom midden in het hart van Afrika te wonen.
Verder was de aflevering wel duidelijk anders dan de voorgaande afleveringen.
De aflevering van volgende week over Kabul lijkt me ook bijzonder. Je zag de burkadraagsters al. Ik ben benieuwd hoe Floortje is bejegend door de Afganen daar..
vrijdag 14 februari 2014 om 22:12
quote:Dahlia74 schreef op 14 februari 2014 @ 08:56:
Ik vond de aflevering van gisteren heel anders dan de andere afleveringen. Deze aflevering viel echt uit de toon. Het was meer een soort van "reclame" voor de range dan over het leven van die vrouw zelf. Ik miste het verhaal van die mevrouw.
Ja deze was inderdaad heel anders, meer een soort documentaire.
maar wek erg goed werk wat ze daar doen, en inderdaad, ik wilde ook weten hoe het met de liefde zat, en met de boodschappen, en familiebezoek
Ik vond de aflevering van gisteren heel anders dan de andere afleveringen. Deze aflevering viel echt uit de toon. Het was meer een soort van "reclame" voor de range dan over het leven van die vrouw zelf. Ik miste het verhaal van die mevrouw.
Ja deze was inderdaad heel anders, meer een soort documentaire.
maar wek erg goed werk wat ze daar doen, en inderdaad, ik wilde ook weten hoe het met de liefde zat, en met de boodschappen, en familiebezoek
woensdag 19 februari 2014 om 11:35
vrijdag 21 februari 2014 om 20:59