Entertainment alle pijlers

Floortje naar het einde van de wereld

09-01-2014 22:08 672 berichten
Meer liefhebbers van dit programma?

Ik vind het echt schitterend, die mooie verlaten landschappen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, inderdaad. Rachel, Sporty en hun team doen geweldig werk, maar het leek meer op een Daktari-aflevering, dan een Robinson Crusoe-familie

We zijn inmiddels verwend door alle prachtige verhalen die we de afgelopen weken hebben mogen zien. #ikwilooknaareenonbewoondeiland
Live your life to the max!
Was meer 'n safari-kamp en idd miste ik ook het verhaal over hoe je daar overleeft. Waar halen ze hun boodschappen bijv? Hoeveel uur zitten ze van de bewoonde wereld? Gaat ze wel 'ns terug naar de bewoonde wereld en hebben ze communicatiemiddelen?
Dat van die broer had ik gemist. Ze woonde op een dag rijden van de bewoonde wereld. Dat vertelde ze zelf en ook Floortje vertelde het tijdens de reis met de auto. Die lekke band trouwens, yikes! Ik zou daar echt niet happy van worden!!!

Rachel vertelde inderdaad erg weinig, maar ze werkte ook elke dag(!!). Maar goed, voor die schattige babyolifantjes, ik ben gisteravond ook gesmolten. Het was een mooi doel om daarom midden in het hart van Afrika te wonen.

Verder was de aflevering wel duidelijk anders dan de voorgaande afleveringen.

De aflevering van volgende week over Kabul lijkt me ook bijzonder. Je zag de burkadraagsters al. Ik ben benieuwd hoe Floortje is bejegend door de Afganen daar..
Ik zit nu te kijken,wat prachtig die watervallen zeg.. Sowieso is Afrika voor mij onbekend terrein,ooit alleen in Gambia geweest maar dat is niet te vergelijken natuurlijk.
Wat zijn olifanten toch prachtig mooi,zo lief dat hele kleintje..
Ja, ze zijn wel heel schattig he? Het was echt leuk om te zien hoe ze reageren op hun verzorgers
quote:Dahlia74 schreef op 14 februari 2014 @ 08:56:

Ik vond de aflevering van gisteren heel anders dan de andere afleveringen. Deze aflevering viel echt uit de toon. Het was meer een soort van "reclame" voor de range dan over het leven van die vrouw zelf. Ik miste het verhaal van die mevrouw.

Ja deze was inderdaad heel anders, meer een soort documentaire.

maar wek erg goed werk wat ze daar doen, en inderdaad, ik wilde ook weten hoe het met de liefde zat, en met de boodschappen, en familiebezoek
Helemaal mee eens, hoewel ze vertelde dat ze soms een meltdown had en hoe ze in de Afrikaanse rimboe terecht gekomen was, bleef het een afstandelijk verhaal. Wel leuk hoe iemand haar hele leven aan zo'n project kan wijden.

Ik kan de aflevering over Kabul ook niet openen.
De aflevering over Kabul wordt morgenavond uitgezonden en zal dan ook online beschikbaar zijn. Je bent nog te vroeg
Ik ben benieuwd, ik vind dit niet echt een einde van de wereld geloof ik... Meer een uitzonderlijk emigratieverhaal. Maar ik laat me verrassen, wie weet...
Ik vind het begin in ieder geval interessant!
Zeker!

Het was zo rustig op het vliegveld dat het leek alsof er nooit een vliegtuig landt..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
...
Heel veel burkadraagsters op straat!!
Wat moet het daar ooit mooi geweest zijn, in dat land. En fleurig, als je die traditionele kleding zag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Inderdaad Himalaya....
Ja, dat dacht ik ook al! Dat zag er allemaal prachtig versierd uit. In en intriest dat het zo is vernietigd.

En hoe die kindjes keken naar de film, zo lief!
Stoer hoor om naar Kabul te reizen. Ik vind Floortje een stoer wijf!

Mooi al die opgetogen kindersnoetjes bij de film.
Oh wat ontroerend die kinderen!!!! En wat een superstoere vent, zo positief! respect hoor.
Dat eten ziet er best goed uit. Ik ben benieuwd of het ook zo smaakt.

Hij praat wel heel algemeen, ik ben toch benieuwd wat hij nu echt als achtergrond heeft.

Floortje is inderdaad wel een stoer wijf! Ook hoe ze zo door de stad wandelt.
Wat een held, die Deen, goed werk hoor
ja, zo ontroerend he, die kinderen, blij als ze een simpel filmpje zien, een mooie circusact, een kom eten met brood krijgen

Dan schaam je je dat de kinderen hier soms zo ontevreden zijn, of allerlei wensen hebben over het eten...
Wat een bijzondere aflevering en wat knap van die Deen!

Ik heb alleen tot de helft van de aflevering gedacht dat zijn zakenpartner een man was en Berend heette. Maar het was dus Berit en een vrouw.

En ik vind Floortje ook heel sympathiek overkomen! Echt goed, rustig en naturel. Mooi!
Wie kijkt er ook? Wat een bijzondere familie zeg. Aan de ene kant echt geweldig, wat een leven! Aan de andere kant lijkt het me met name voor de kinderen ook wel heel gek om op te groeien zonder vaste vriendjes en school enzo.
Hallootje, ik kijk! Ik wil met ze mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven