Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
leuke site liubi, lekker veelzijdig! alles lezen is inderdaad geen optie maar wat ik gelezen heb was erg leuk!
gaat lekker hard he liubi, 21 weken alweer! waarom bel je de vlos niet even ben je gelijk uit de stress.
Ik ben alles een beetje zat daarom ben ik er zo weinig.

Nu al 15 weken deze cyclus en ik heb weer negatief getest de laatste keer. Dus ik lees alles wel maar kan het op een of andere manier moeilijk opbrengen om te reageren.

Gelukkig begint er een drukke periode maandag en gaan we nog lekker een weekend weg dit weekend dan kan ik het hopelijk wat beter loslaten want ik zit er wat zwanger worden echt zwaar doorheen. Bah.
Hai Zus, wat kl#%te voor je.

Tja het is een cliche, maar inderdaad goed dat je even wat afstand neemt. Doe het lekker rustig aan en misschien is het wel goed om het vivaforum even helemaal te laten voor wat het is.

Heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf.
hey zus, ik hoop inderdaad dat je wat rust gaat vinden, geniet van je weekend weg en een hele dikke voor jou. zorg goed voor jezelf en laat je maar lekker verwennen door je vriend!
Heel erg klote zus. Ik zou je graag een het "oplos-recept" toe willen sturen....

Summer! Wauwie!
zus balen zeg dat je lichaam je zo in onzekerheid laat zitten. En dan wordt je hier ook niet altijd vrolijk van al die zwangere verhalen als je zelf ook zo graag wil

summer goed zeg een kloppend hartje, moeten jullie blij zijn!

luibi alweer 21 weken gaat dat snel, je bent gewoon al over de helft! Wil je met de echo weten wat het wordt?

Aruba goed zeg geslaagd voor je diploma
Jeetje dames, wat doen jullie me aan, ik heb even een druk weekend en een paar drukke dagen en moet ruim 2 pagina's terug lezen!!!

Bedankt nog voor jullie felicitaties, ik was vorige week al jarig maar vierde het afgelopen zondag. En dat was een erg leuk feestje. We hadden iedereen uitgenodigd om te komen eten, was veel voorbereiden, maar erg leuk en lekker!

Vlinder, grappig zo'n dopetone, heb je hem al binnen? Niet meteen in de stress raken als je niks hoort he, lijkt me toch een vak apart om het hartje te vinden.

Voor de dames die op zoek zijn naar een kinderwagen... Ik weet niet of jullie toevallig bij de Postbank zijn en rentepunten sparen? Maar met die rentepunten kun je voor de helft van het geld een kinderwagen daar bestellen. De Easy Walker Sky geloof ik. Ik vind het wel een mooie wagen, in allerlei kleurtjes te verkrijgen, maar ik heb er nog niks aan, hihi.

Ka_30, ik herken wel wat je zegt over dat het soms best moeilijk is om te lezen over babyspullen terwijl je zelf ook zo graag wil. Maar wij kunnen ook vast snel meepraten

Aruba, wat heerlijk zulk goed nieuws!! Meid wat zul jij opgelucht zijn! Wel vervelend dat je nog niet weet wat je pijnen vandaan komen, kun je het daar maandag niet over hebben? Ik hoop dat je maandag weer groen licht krijgt. Willen jullie ook meteen verder? Of wil je even wachten?

Gefeliciteerd ook met je examen!! Lekker bezig! Het was wel weer tijd voor wat positief nieuws, heerlijk voor je!!

Pluis, jeetje nog steeds zo moe joh? Hoeveel weken ben je nu? Het zou toch zo langzamerhand wel af moeten nemen. Misschien kun je eens bij de dokter of de VK je ijzergehalte laten prikken? Als dat te laag is kun je er ook heel moe van zijn.

Summer, JAAA!!! Gefeliciteerd!! Een kloppend hartje, wat fijn zeg!

Zus, ach lieverd toch, wat vreselijk moeilijk toch. Misschien toch nog een keer langs je huisarts? Ik vind 15 weken echt ontzettend lang. Of wil je liever afwachten tot je naar de gyn gaat? Ga even lekker genieten van je weekendje weg!

Hier gaat alles opzich wel goed. Nog steeds niet ongesteld, ik verwacht dat komend weekend. (als het dan niet komt ga ik de vk bellen om te vragen of het normaal is dat het zo lang duurt) Heb de laatste dagen wat krampjes in mn buik, telkens denk ik dan dat de ongesteldheid begint, maar nog niks.

Ik ben hier ook wat minder aanwezig merk ik. Ik lees wel regelmatig een hap en een snap, maar ik merk dat ik het toch af en toe best moeilijk vind om alles van jullie te lezen en me dan te beseffen dat ik dat ook had kunnen hebben (opkomende buikjes, kinderwagens, kamertjes uitzoeken, echo's, vk-bezoekjes, noem maar op), maar dat dat helaas bij mij niet zo heeft mogen zijn.

Komt ook bij dat ik de laatste tijd best veel moe ben en niet zoveel puf meer heb na een dag werken om achter de pc te kruipen. Ik baal ook gewoon dat ik niet weet wat mijn lichaam aan het doen is, waarom ik nog steeds niet ongesteld ben. Als ik dat eenmaal ben geweest kan ik weer door voor mijn gevoel, maar nu weet ik gewoon niet wanneer dat gaat komen en dat is best wel eens frustrerend.

Zo nu hou ik op te zeuren hoor. Ik ga nog even een pannekoek eten, had er al een paar op, maar die zijn nu gezakt, dus er kan er weer een bij, hihi.
mibb een hele dikke voor jou!

Hoop dat jij ka, zus, aruba, bloem en snok ook heel snel een hele mooie zwangerschap tegemoet gaan.
@Zus, ben je al bij de gyn geweest? Misschien kunnen ze een inwendig onderzoek doen? Ik zou er toch maar even op aandringen want wie weet is het wel PCO ofzo. Want 15 is toch helemaal niet normaal meer.
Dank je Pluis. Lief van je, het komt ook vast goed met alle nog niet zwangeren, maar soms wordt je even op de proef gesteld.

Liubi, over de helft alweer, wat gaat dat snel zeg! Hoe is het nu met je hooikoorts? Nog steeds zo'n last?
Yes, ik ben vandaag ongesteld geworden. Dat betekend dat mijn hcg ook 0 moet zijn. Ik ben er heel erg blij mee. Precies 4 weken na de curretage! Ik ben vandaag met de pil gevonden. Voel goed maar ook tegenstrijdig...Maar een maandje rust kan ik wel gebruiken. En ik wil uitproberen of het echt ovulatiepijn is waar ik zo'n last van heb. Een maand geen eisprong zou ook een maand geen pijn moeten betekenen.

Mibb, moeilijk he? Het is inderdaad soms heel zuur, al die zwangeren om je heen. Maar onthoud, straks ben jij diegene.
hey meiden,

ik vindt het jammer dat nog niet iedereen zwanger is, hoop echt dat de meiden die het nu nog niet zijn heel snel zwanger zijn en allemaal een gezond 2009 babietje mogen krijgen. en jullie hebben alle recht hoor om hier lekker te klagen! daar schrijven toch al die tijd voor met elkaar, om de leuke en vervelende dingen van het zwanger worden/zijn te delen. voor jullie allemaal!

heel raar om nu weer over te stappen op mijn zwangerschap, maar wilde toch even laten weten dat de doptone inderdaad binnen is en dat we naar onze kleine uk hebben kunnen luisteren. ze bleef langer liggen dan bij de vlos (toen zwon ze na 20 sec weg) was erg bijzonder om haar (of hem natuurlijk) in onze eigen slaapkamer te horen, veel intiemer dan bij de vlos op de bank

ik heb trouwens nog een jongensnaam bedacht die ik wel erg leuk vind maar vind dat er eigenlijk nog een tweede naam bij moet. als jullie mee willen denken, ik zet het prive.

liefs vlinder.

ps. wij hebben morgen familiefeest met schoonouders, zwagers, schoonzussen en neefjes/nichtjes en gaan familiefoto maken. heb er wel zin in. maar moet ook wel netjes enzo en wil eigenlijk wel iets aan waar je mijn buikje een beetje inziet en ik ben niet zo fotogeniek dus ben benieuwd (ik lach gewoon nooit echt leuk en spontaan op foto's ) komt vast goed dat is dan ook wel weer zo!
crosspost aruba, wat goed dat je ongesteld geworden bent. een maandje rust en daarna weer beginnen? hoop dat de rust je goed doet. fijn dat je zo snel ongesteld geworden bent, netjes na 4 weken. nou nog een goede uitslag volgende week en dan op naar volgende maand!
Hallo dames,

heb ongeveer drie pagina's gescand dus ik ben een beetje bij. Dank voor de felicitaties! Het was heel bescheiden vorige week vrijdag, een paar vrienden op de koffie, vriend had een speciale taart laten maken en wat kaartjes,mailtjes, smsjes. Ik was helemaal blij.

Ben nu net terug van weekje weg met broertje en schoonzusje. T was leuk, gezellig, maar ben nu ook wel weer blij even alleen thuis te zijn.

@Aruba, wat ontzettend fijn dat het geen kanker of Mola is.

@ Zus, ik snap! Grr stomme cyclus! Hoe is het met je studie?

@Ka, jij gaat naar RW volgende week, kan niet anders?!

Nou deze 34 weken zwangere dikkerd is heel jaloers! Ben twee keer geweest en heb een geweldig leuke tijd gehad. Mijn vriend gaat vrijdag tm zondag. Welke bands verheug je je het meest op?
hee lieve aruba....wat een top nieuws!!! super....

En SUMMER....GAAF!!!!!! Oh men wat moet dat super zijn....

ZUS bij jou echt klote....echt niet prettig .....

Dametje hang in there...tis voor goede doel....:-)

Ook voor MIbb...dikke kus.....rustig aan...

alle andere heel fijn weekend....

x
Goedemorgen allemaal,

Hier een egoberichtje, maar wilde het effies kwijt.

Gisteravond heb ik onze kleine frummel gevoeld. En het rare is dat ik er meteen helemaal zeker van ben dat dit het inderdaad is.

vanavond ga ik weer bijlezen en op iedereen reageren.

Veel plezier vandaag,
@Plukkie, dat kan best. Volgens mij ben je nu een week of 17 toch? Wij hebben 5 weken verschil volgens mij. Ik voelde het kindje met 17 weken en 2 dagen voor het eerst.

En nu de hele dag. Voel zelfs een ritme.
lijkt me zo bijzonder liubi, je kindje de hele dag voelen.

ik heb het een paar keer heel zachtjes gevoeld (plukkie ik ben ook redelijk overtuigd dat dit mijn kindje moet zijn dat ik voel) lijkt me leuk om het vaker te voelen of in ieder geval elke dag. heb het vorige week een keer gevoeld en gisteravond toen ik uitegteld op de bank lag twee kleine plopjes.

hier laat ik het even bij!

familiedag gehad --> bek af --> weltrusten
plukkie hoe was het gister in de babywinkels? Leuke dingen gezien?

vlinder maf he dat je opeens zo moe kan zijn van alles.

Kan ook niet wachten totdat ik het kindje de hele dag zal voelen. Maar nog even geduld!

plukkie leuk dat je het hebt gevoeld.

dametje jij bent nu echt aan het aftellen he! Lekker hoor.

Wi lje in het zikeenhuis of thuis bevallen? Alles al helemaal klaar?
Hallo Meiden.

Wauw Plukkie, zo gaaf.....

Liubi een ritme? Word vast een muzikaal kindje.

Snok, jij hebt nu ook even een pauze genomen he? Doe jij iets aan anticonceptie? Of gewoon even met de rubbers? Ik ben nou een paar dagen met de pil begonnen maar het voelt zo dubbel...

Morgen weten we of jullie stemmen geholpen hebben en of ik forummer van de maand ben!
ja ik ben zeker aan het aftellen!

Voel me af en toe erg overstuur, heb vrijdagavond met mijn schoonzusje gebeld, die heeft er drie, dat was wel fijn. Ik denk dat ik nu gewoon de knop om moet zetten en me er wat meer aan over moet gaan geven. Van mij hoeft ze niet tot week 40 te wachten!!

(vriend wordt wel heel leuk zenuwachtig als ik dit soort dingen roep)

Liubi, vlinder, plukkie, bijzonder he die eerste plopjes, leuk hoor!\

Zullen we met dit topic een keer een meeting doen? Wachten we wel tot iedereen minimaal 12 weken zwanger is.
dametje kan me vorstellen dat je wel wil dat ze komt!

Nog even doorbijten en ze is er. Leuk hoor je zal gewoon de eerste zijn van ons groepje.

Enne meeting ik stem voor ben wel benieuwd wie al die mensen nu echt zijn met wie je al bijna een jaar veel deelt! Geloof dat we voig jaar rond juli zijn begonnen op dit topic.

Moet je nagaan na pluisman waren jullie de eerste die wisten dat we een kindje wilden en nu zwanger zijn.

aruba kan me voorstelen dat het een dubbel gevoel is maar een maandje geen zwanger wordt stress en alles is misscien ook wel lekker
Ja een meeting lijkt me leuk!
Plopjes? 'T zijn hier al echte schoppen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven