Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Ik ben ook bijna jarig hoor...
Het Viva forum is papaja.
Slof, ben jij bekend met het voorlezen aan asielkatten? Vond het zo'n leuk project :-) Gaan ze nu ook in Nederland doen. Zodra ik Kaat ga voorlezen ligt het wit-zwarte monster er ook bij.

We hadden het er vanochtend over en Kaat was heel verbolgen want er werd niet naar haar geluisterd door de poes
Oeh, da's een Bengaal denk ik? Prachtige katten!

Oh ja, ik ging ramen lappen...
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:NymphadoraTonks schreef op 15 maart 2014 @ 15:06:

Misschien kunnen we een doneer-je-haar meet doen.

Volgens mij heeft alleen niemand van ons zulk lang haar.

http://www.haarwensen.nl/haar-doneren/v ... nMisschien kunnen we doneren voor nepwimpers
Wat een mooierd! Ik ben eerder jarig dan Tonks hoor!

Olijf, Ik wish you.....

Praathoofdje, goed bezig joh! Volgens mij ben je er best fanatiek in hè, dat mountainbiken?
quote:Olijfje_ schreef op 15 maart 2014 @ 16:11:

[...]

Misschien kunnen we doneren voor nepwimpers
Ik heb nooit haar gedoneerd. Mijn moeder heeft wel een doos in de kast liggen met 4 vlechten: van mijn oma, mijn moeder, mijn zus en van mij. Misschien ook die van mijn broer erbij, dat weet ik niet zeker.

Ik vind het een bijzonder doosje. Die vlecht van mijn oma glanst nog steeds, al is die al meer dan 50 jaar oud. En aan de bovenkant, waar het met een elastiekje bij elkaar zit, zit echt zo'n fluweel-achtige kern. Mooi!
Ik geloof dat ik net in 10 minuten even 600 euro heb verdiend

Ik heb vanmiddag mijn aangifte 2013 gedaan, maar niet verstuurd want teruggave 0

Voor de zekerheid net nog even een proefberekening zorgtoeslag over 2013 gedaan, ik had nou toch mijn jaaropgaaf liggen.

53 euro per maand zou ik recht op hebben

Dussss...
Oh het euro teken kan ik dus niet voor elkaar krijgen op mijn Chrome book

ctrl alt 5 doet niks.

Iemand een idee?
quote:Splinter_ schreef op 15 maart 2014 @ 16:33:

Ik heb nooit haar gedoneerd. Mijn moeder heeft wel een doos in de kast liggen met 4 vlechten: van mijn oma, mijn moeder, mijn zus en van mij. Misschien ook die van mijn broer erbij, dat weet ik niet zeker.

Ik vind het een bijzonder doosje. Die vlecht van mijn oma glanst nog steeds, al is die al meer dan 50 jaar oud. En aan de bovenkant, waar het met een elastiekje bij elkaar zit, zit echt zo'n fluweel-achtige kern. Mooi!

Heel mooi!

Ik kan geen kort haar, dan zie je mijn nekbobbelvergroeingsding.

Das lillek.
Ik kan me jou ook niet met kort haar voorstellen Bieb. Staat dat wel?
Nog nooit gehoord van katten voorlezen. Ik ga morgen trouwens voor het eerst sinds ik ziek werd vorig jaar weer in het asiel werken!

Ik had lang geleden ook een vlecht liggen van zo'n 40 cm lang. Heel mooi, totdat een kat 'm ontdekte. Ik geloof dat het Tommie was, de boef. Kon het naderhand alleen nog maar weggooien
quote:Biebeliee schreef op 15 maart 2014 @ 15:54:

Die krijg ik van jou nog voor mijn verjaardag Slof?

Ik ben nu thuis hoor, kom maar brengen! dat zou je wel willen, he?
Is alles buiten prachtig...gaat de zon schijnen en nu ziet de binnenkant er dus betoeterd uit

Nou ja, da's voor morgen ofzo...
quote:Olijfje_ schreef op 15 maart 2014 @ 17:16:

Is alles buiten prachtig...gaat de zon schijnen en nu ziet de binnenkant er dus betoeterd uit

Nou ja, da's voor morgen ofzo...

Ik gok op de 'ofzo'

Leuk Slof, hopelijk zie je weinig bekende beestjes terug in het asiel.

Voorlezen aan katten ken ik ook niet. Ik vermoed dat aan het einde van de 1e regel, Sammi al 3x dor het huis gesjeesd is.
Ik gok ook op ofzo

Zoo..door de super geraasd en de buit weer binnen. Nu nog opruimen en daar heb ik geen zin aan.

Iemand nog een goed idee waar ik die 600 euro aan kan uitgeven?
Voorlezen lijkt me leuk Monster houdt heel erg van mijn gefluit.

Ik zal er eens een filmpje van maken.

Hij gaat er helemaal raar van doen
Welke 600 euro? Heb je die over?

*mompelt iets over de rekening van Griekenland die binnenkort betaald moet worden*

Vraag: als je verse groentesoep maakt, bak je de groenten dan eerst aan? Volgens man moet dat, volgens mij niet. Lijkt me zo'n kleffe zooi worden.
quote:Splinter_ schreef op 15 maart 2014 @ 17:32:

Welke 600 euro? Heb je die over?

*mompelt iets over de rekening van Griekenland die binnenkort betaald moet worden*

Vraag: als je verse groentesoep maakt, bak je de groenten dan eerst aan? Volgens man moet dat, volgens mij niet. Lijkt me zo'n kleffe zooi worden.

Mijn post van een uurtje geleden, heb ik net bij elkaar gesprokkelT op de belastingdienstsite.

Ik zou ook groente er zo inmikken denk ik maar misschien is even hard roerbakken ook wel lekker en dan heeeeel kort mee laten borrelen.
Oh, die post had ik gemist. Da's lekker verdiend zeg!

Ik zou het denk ik even apart zetten, voor je-weet-nooit-waar-je-het-voor-nodig-hebt.

Bleh, nog maar een paar weken voor 1 april. Wij moeten ook nog aangifte doen, daar ga ik me nu alvast voor ergeren. Elk jaar zoeken we ons suf naar allerlei zooi die we niet paraat hebben en elk jaar nemen we ons heilig voor om het vanaf nu beter op te ruimen. Dus dat zullen we dit jaar wel weer doen.

Geen idee van dat europ-symbooltje trouwens. Ik voeg altijd in of kopieer het van een ander bedrag.

https://www.berksarl.org/ ... dies#sthash.WdK2EaYO.dpbs
Dat ligt eraan welk toetsenbord (of toetsenbordindeling) je bij de Instellingen hebt ingesteld.

Heb je een Nederlands toetsenbord ingesteld, dan moet je de *rechter* Alt-toets ingedrukt houden, en dan de 5 typen (of Shift-5, dat weet ik niet uit m’n hoofd). Neem wel de 5 die ongeveer boven de R zit, niet de 5 aan de rechterkant.

Heb je een Engels/UK/USA-toetsenbord ingesteld, zorg dan dat NumLock aan staat, houd een Alt-toets ingedrukt, type dan op de cijfers aan de rechterkant van het toetsenbord 0128, en laat de Alt-toets los.

¤
¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Dank Tonk!!

Zie er gezellig uit die foto's!
Deze vind echt ontroerend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven