Entertainment alle pijlers

Divorce

16-12-2012 21:46 357 berichten
Rtl4.

Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Vorig jaar ook alle afleveringen gezien, vond het erg leuk.

Zin in het nieuwe seizoen!
Ik heb de wekker gezet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 16 maart 2014 @ 14:25:

Ik heb de wekker gezet!Slaap je normaal gezien zo vroeg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hallo?
quote:Mylene_Valerie schreef op zondag 16 maart 2014 14:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Divorce"" class="messagelink">Fame schreef op 16 maart 2014 @ 14:25</a>:</b>

Ik heb de wekker gezet!</div></blockquote>Slaap je normaal gezien zo vroeg? Nee, maar anders vergeet ik de tijd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is wel duidelijk dat Katja Herbers (Joyce) een echte toneelactrice is, met al die armgebaren. Beetje te veel voor tv vind ik. Ok ok ze speelt een borderliner...
quote:evygreat schreef op 16 maart 2014 @ 21:13:

Het is wel duidelijk dat Katja Herbers (Joyce) een echte toneelactrice is, met al die armgebaren. Beetje te veel voor tv vind ik. Ok ok ze speelt een borderliner...Helemaal juist, ik moest ook denken aan toneel!

Het is wel duidelijk dat Katja Herbers (Joyce) een echte toneelactrice is, met al die armgebaren. Beetje te veel voor tv vind ik. Ok ok ze speelt een borderliner...Ik vind het ook een beetje over de top, ook die krijsstem en hoe ze de hele tijd op haar tenen gaat staan als ze uit haar dak gaat. Vrij irritant om naar te kijken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame

Het is wel duidelijk dat Katja Herbers (Joyce) een echte toneelactrice is, met al die armgebaren. Beetje te veel voor tv vind ik. Ok ok ze speelt een borderliner...

Ik vind haar ook de minst leuke uit de serie.

Die David vind ik zo leuk (weet zijn echte naam niet).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind Katja de minst leuke. Geen bijzondere rol en ze lijkt me vooral wegens imago en bekendheid gecast. Tamar vind ik dan wel weer geweldig, lekker bitchy.
David=Dirk Zeelenberg
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame
quote:evygreat schreef op 16 maart 2014 @ 21:41:

David=Dirk ZeelenbergOja, kwam niet meer op de naam. Leuke man.
Fedja van Huet maakt zo zijn entree. Hij speelt de oudere broer van Boudewijn (en de stille aanbidder van Sophie)
Hier doorheen gescrolld met mijn dicht.

Ik dacht dat Snoezeman het geprogrammeerd had, blijkt dat hij Tegenlicht had geprogrammeerd, op hetzelfde tijdstip.

Komt het nog in de herhaling ? En zo ja, wanneer ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 16 maart 2014 @ 22:26:

Hier doorheen gescrolld met mijn dicht.

Ik dacht dat Snoezeman het geprogrammeerd had, blijkt dat hij Tegenlicht had geprogrammeerd, op hetzelfde tijdstip.

Komt het nog in de herhaling ? En zo ja, wanneer ?Bij tvgids.nl zie ik maandag en dinsdag geen herhaling staan, een tvgids heb ik niet. Bij rtlgemist kan je het alleen tegen betaling terug zien.
Redelijk voorspelbaar dat Sophie wat krijgt met de broer van.

Die gaat natuurlijk compleet uit zijn dak, dus dat wordt nog wat.

Natuurlijk is Joyce niet echt zwanger, of ze krijgt een miskraam.

En Joris legt het aan met de advocaat (die zwanger raakt) en dan slaat Joyce weer op tilt.

David vind ik een enorm irritant personage, echt too much. Kan er haast niet naar kijken, zo genant.
Verdorie, vriend bleef plakken gisteravond. Moet het ook van de hh hebben.
Ik zou ook graag willen weten of het herhaald wordt. Heb het niet kunnen zien en wil er niet voor betalen.....
Ik vind David echt zo'n verschrikkelijke man. Die verdient een vechtscheiding met dat quasi afhankelijke maar eigenlijk gewoon manipulerende gedrag. Ik ga altijd maar koffie zetten als hij weer eens ergens om aandacht loopt te hengelen, kan daar niet naar kijken
Heb het ook gemist, weet iemand iets van de HH, anders 1.50 betalen, is ook te overzien echter kijk het liever op tv dan laptop.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Weer heerlijk zitten lachen/genieten

Gewoon lekkere niet-teveel-aan de hand tv

Leuk dat deze serie weer terug is
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)
Ik erger me juist zo aan Boudewijn, omdat het een ontzettende klootzak is!! David vind ik lief..maar wel wat te dik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven