Bar Toooooo Much *167*
zaterdag 28 juni 2008 om 11:10
Hoi Wiesje, ja natuurlijk ken ik je nog. Ik heb al een heleboel bekende gezichten voorbij zien komen.
Maar in deze kroeg voel ik me alweer bijna thuis. Jammer dat Much niet meer zo vaak hier te vinden is. Is moest altijd erg om haar lachen. Vooral haar fietsproblemen, haar zoon en de ouwe Marokkaanse buurman.
De Finse IJsmuts heb ik ook al voorbij zien schuiven. Ik hoop dat het weer een gezellige tijd wordt en ga me zeker vaker melden.
Maar in deze kroeg voel ik me alweer bijna thuis. Jammer dat Much niet meer zo vaak hier te vinden is. Is moest altijd erg om haar lachen. Vooral haar fietsproblemen, haar zoon en de ouwe Marokkaanse buurman.
De Finse IJsmuts heb ik ook al voorbij zien schuiven. Ik hoop dat het weer een gezellige tijd wordt en ga me zeker vaker melden.
zaterdag 28 juni 2008 om 12:35
Goedemorgen. Geloof dat ik je ook al es heb ontmoet, morrigana, maar kweetut niet zeker. Hoi iig.
Oooooo, ik heb zo lekker vakantiegevoel. 6 weken lekker rustig aan doen (haha, alsof ik me anders zo druk maak). Ga zo maar es schootbapjes doen.
Vanavond dineer ik in Scheveningen. Jammer dat het niet echt strandweer is.
Oooooo, ik heb zo lekker vakantiegevoel. 6 weken lekker rustig aan doen (haha, alsof ik me anders zo druk maak). Ga zo maar es schootbapjes doen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 28 juni 2008 om 17:47
quote:Solomio schreef op 28 juni 2008 @ 12:35:
Goedemorgen. Geloof dat ik je ook al es heb ontmoet, morrigana, maar kweetut niet zeker. Hoi iig.
Bof je toch nog. Het is heerlijk weer aan het strand. Ok, een beetje veel zuidwestenwind maar daar kun je je tegen kleden.
Het is hier nog erg druk op het strand. Er wordt nog heftig ge-emmerd en geschept.
Bof je toch nog. Het is heerlijk weer aan het strand. Ok, een beetje veel zuidwestenwind maar daar kun je je tegen kleden.
Het is hier nog erg druk op het strand. Er wordt nog heftig ge-emmerd en geschept.

zondag 29 juni 2008 om 01:33
Daar ben ik weer. Mijn oppas bewonderde mijn nieuwe bank. Die heb ik al vanaf oktober. Dus zo lang ben ik al niet meer een avondje weg geweest. Ik heb er echt van genoten. Was prachtig weer, heb helaas de zon niet in de zee zien zakken, want wolken. Lekker gegeten, lekker gekletst. Helemaal goed.
En nu is het bedtijd zeker?
En nu is het bedtijd zeker?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 29 juni 2008 om 08:50

zondag 29 juni 2008 om 22:21
Ik was de bob dus begin nu nog ff een roseetje te kantelen, hoor
Begin een beetje last van vakantiestress te krijgen. Ik zie op tegen deze week.. iedereen moet zijn spullen op orde ( lees schoon) hebben, dingetjes klaarleggen. En ik weet het, het is complete onzin om er druk over te doen en ik wil het ook niet maar het gaat vanzelf
Dus neem ik bij 's ochtends voor om mij die dag niet druk te maken, gevolg is dan wel dat er geen ene flikker uit mijn handen komt.
Hoi Blues
Het ziet ernaar uit dat het talent ook na de zomer in E blijft trainen, ik weet alleen nog niet hoe en wat. Je hoort het tzt wel
Begin een beetje last van vakantiestress te krijgen. Ik zie op tegen deze week.. iedereen moet zijn spullen op orde ( lees schoon) hebben, dingetjes klaarleggen. En ik weet het, het is complete onzin om er druk over te doen en ik wil het ook niet maar het gaat vanzelf
Dus neem ik bij 's ochtends voor om mij die dag niet druk te maken, gevolg is dan wel dat er geen ene flikker uit mijn handen komt.
Hoi Blues
Het ziet ernaar uit dat het talent ook na de zomer in E blijft trainen, ik weet alleen nog niet hoe en wat. Je hoort het tzt wel
zondag 29 juni 2008 om 23:27
Herkenbaar Hela, nu wij 'ineens' over een paar weken weggaan, hier dezelfde stress. Krijg voor het zover is ook nog twee keer logé's, op de een of andere manier hebben we 's zomers meer aanloop. Vanmorgen dus huishoudelijk gehekst, maar vanmiddag lekker vrij gevierd. Zou de nieuwe opblaasbare kano gaan testen met zoon, maar het weer was ineens toch lekker genoeg om met zijn allen te gaan. Haske rustig bij het water, heerlijk
maandag 30 juni 2008 om 11:29
You can tell by the way
She walks that she's my girl
You can tell by the way she talks that she rules the world
You can see in her eyes that no one is her Chi
She my girl my Supergirl
And then she'd say it's OK I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
And she'd say it's allright I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
And then she'd say that nothing can go wrong
When you're in love what can go wrong
And then she'd laugh the night time into day
Pushing her fears further along
But I'm a supergirl and Supergirls just fly
Then she'd shout down the line tell me she's got no more time
Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry
Then she'd scream in my face tell me to leave leave this place
Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly
She's a Supergirl and Supergirls just fly
She's a Supergirl a Supergirl
She's seewing seeds she's burning tree
A Supergirl my Supergirl
koet morning ladies
She walks that she's my girl
You can tell by the way she talks that she rules the world
You can see in her eyes that no one is her Chi
She my girl my Supergirl
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
And then she'd say that nothing can go wrong
When you're in love what can go wrong
And then she'd laugh the night time into day
Pushing her fears further along
But I'm a supergirl and Supergirls just fly
Then she'd shout down the line tell me she's got no more time
Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry
Then she'd scream in my face tell me to leave leave this place
Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly
She's a Supergirl and Supergirls just fly
A Supergirl my Supergirl
koet morning ladies
maandag 30 juni 2008 om 12:03
Pfff...koppijn! Heb net maar een maxalt genomen, hoewel ik last heb van bjwerkingern. Kon niet ens zien of ik alle plas van het ongelukje van Miniman wel opdweilde. Gaat nu wat beter met de migraine. Lastig hoor, heb het juist haske druk vandag met boze foontjes, schrjiven van zakelijke mailtjes, oudergesprekken, klokkenluiden en vanavond nog een afspraak 120 km verderop

maandag 30 juni 2008 om 12:19
maandag 30 juni 2008 om 12:26
Balen Hela!
Ik ben op dit moment kotsmisselijk. Misschien van de maxalt, weet het niet, neem ik namelijk nooit vanwege m'n hart. En misselijk van de migraine ben ik nooit. Bedenk net dat ik dan toch liever slecht zie, maar ja, da's nu te laat.
Hier is Miniman in slaap gevallen, had dat liever tijdens de oudersgesprekken gehad.
Schrijf ik trouwens een beetje leesbaar? De corrector draait overuren
Ik ben op dit moment kotsmisselijk. Misschien van de maxalt, weet het niet, neem ik namelijk nooit vanwege m'n hart. En misselijk van de migraine ben ik nooit. Bedenk net dat ik dan toch liever slecht zie, maar ja, da's nu te laat.
Hier is Miniman in slaap gevallen, had dat liever tijdens de oudersgesprekken gehad.
Schrijf ik trouwens een beetje leesbaar? De corrector draait overuren