Bar Toooooo Much *167*

woensdag 25 juni 2008 om 13:37
Ha, Wies. wat ben jij tegenwoordig op rare tijden op het forum. Jij was toch van de nachtbrakers?
Oooooooo, nog 1 dag en dan is het fukkansie (om met Joopp te spreken). 6 weken lang geen wekker. Wat een genot.
Oooooooo, nog 1 dag en dan is het fukkansie (om met Joopp te spreken). 6 weken lang geen wekker. Wat een genot.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 25 juni 2008 om 14:21
Lekker zijn jullie met je vakantie's, 'k moet gewoon nog 3 weken rennen en vliegen.
'K had gister geen internet . Was toch al zo'n lekkere dag.
Op werk ook al, ben d'r boos van geworden.
Kom ik thuis ligt er een megaplas water voor mijn keukenkastje.
Dacht 's ochtens al...goh dochter heeft zeker gemorst met handen wassen. 's avonds stond ik in de keuken en was het nog nat, denk maar ff opdweilen. Oh kan ik gelijk dat hoekje ff meenemen.......oooooh een hele plas water.
Doe ik het keukenkastje open is het daar zeikensnat, kast leeggehaald, man gebeld waar hij was. Doe het luik maar open en draai de eerste de beste kraan die je ziet dicht. Ik mij een breuk getild aan dat luik, kraan dicht gedaan. Maar hoorde nog steeds psssssssss uit het kastje komen. Nah zal wel goed zijn, restje water ofzo.
Komt man, had ik de verkeerde dicht gedaan. Moest het een rode knop zijn. Ja tssss dat is toch geen kraan.
Denk ga maar de hond uitlaten is wat veiliger.
Loop ik 3 rondjes park want hond wilde niet poepen, komt dochter aangerend........je móet nú heeeel snel naar papa toe. Dus ik rennen, dochter rennen, hond rennen, buuf 'zo aan 't rennen'...nee doe de zwemvierdaagse........thuis zit man op de grond met zijn vinger ergens op, je moet de ketel uitzetten want als ik los laat spuit alles onder.
Trap gepakt want kan niet bij het luik van de vliering, knop gezocht van ketel....knop niet te vinden...op de beschrijving zoeken...geen knop. Dan maar de stekker eruit.
Maar goed, we hebben een nieuwe kraan gekocht en nu geen lek meer.
Ook geen waterdruk meer, dat ook dan weer niet.
Maar daar komen ze vanmiddag (zeggen ze) naar kijken.
Verplicht thuis blijven, en ik heb nog zoveel te doen
Ik wil ook vankantie...NU!!!!!!
'K had gister geen internet . Was toch al zo'n lekkere dag.
Op werk ook al, ben d'r boos van geworden.
Kom ik thuis ligt er een megaplas water voor mijn keukenkastje.
Dacht 's ochtens al...goh dochter heeft zeker gemorst met handen wassen. 's avonds stond ik in de keuken en was het nog nat, denk maar ff opdweilen. Oh kan ik gelijk dat hoekje ff meenemen.......oooooh een hele plas water.
Doe ik het keukenkastje open is het daar zeikensnat, kast leeggehaald, man gebeld waar hij was. Doe het luik maar open en draai de eerste de beste kraan die je ziet dicht. Ik mij een breuk getild aan dat luik, kraan dicht gedaan. Maar hoorde nog steeds psssssssss uit het kastje komen. Nah zal wel goed zijn, restje water ofzo.
Komt man, had ik de verkeerde dicht gedaan. Moest het een rode knop zijn. Ja tssss dat is toch geen kraan.
Denk ga maar de hond uitlaten is wat veiliger.
Loop ik 3 rondjes park want hond wilde niet poepen, komt dochter aangerend........je móet nú heeeel snel naar papa toe. Dus ik rennen, dochter rennen, hond rennen, buuf 'zo aan 't rennen'...nee doe de zwemvierdaagse........thuis zit man op de grond met zijn vinger ergens op, je moet de ketel uitzetten want als ik los laat spuit alles onder.
Trap gepakt want kan niet bij het luik van de vliering, knop gezocht van ketel....knop niet te vinden...op de beschrijving zoeken...geen knop. Dan maar de stekker eruit.
Maar goed, we hebben een nieuwe kraan gekocht en nu geen lek meer.
Ook geen waterdruk meer, dat ook dan weer niet.
Maar daar komen ze vanmiddag (zeggen ze) naar kijken.
Verplicht thuis blijven, en ik heb nog zoveel te doen
Ik wil ook vankantie...NU!!!!!!
woensdag 25 juni 2008 om 15:45
Nou man van het water is geweest. Natuurlijk was het onderdeeltje niet op voorraad, teiltje eronder voor het lekken want jaaaa daar lekte het ook. Beetje gemaakt zodat ik wel weer druk heb en wachten op het onderdeel.
M'n huis is gewoon 1 groot waterballet boven, beneden, tuin.
"k weet wel als ik op vakantie ga dat de hoofdwaterkraan op slot gaat.
M'n huis is gewoon 1 groot waterballet boven, beneden, tuin.
"k weet wel als ik op vakantie ga dat de hoofdwaterkraan op slot gaat.
anoniem_19362 wijzigde dit bericht op 25-06-2008 15:47
Reden: pfff moeilijk he typen.
Reden: pfff moeilijk he typen.
% gewijzigd

woensdag 25 juni 2008 om 16:49
Sjeeeemig Winx, wat een pokkezooi!
Wij stunten hier alleen maar met het water in de pool Pomp doet ut niet, filter kan niet geplaatst want ding kwijt, ph steeds te laag...
Volgende week vrijdag lekkâh op vakantie naar een plek met genoeg echte zwembaden en tig glijbanen!
Oh trouwens, al mijn dochters zijn over... zelfs dochter 2!! Jippie!!
Wij stunten hier alleen maar met het water in de pool Pomp doet ut niet, filter kan niet geplaatst want ding kwijt, ph steeds te laag...
Volgende week vrijdag lekkâh op vakantie naar een plek met genoeg echte zwembaden en tig glijbanen!
woensdag 25 juni 2008 om 19:45
Hel, geflapt met al die overe dochters. Was dochter 2 een twijfelgevalletje?
Hier is zoon 1 niet over (haha, heeft bijna een heel jaar geen school gehad en is toch nog bijna op niveau), gaat naar een andere school, waar de klasindeling heel anders is. We gaan ervanuit dat hij nog 2 jaar basisschool nodig heeft, niet voor het cognitieve deel, maar voor al die andere dingen die je moet kunnen voordat je naar de middelbare school gaat. Dus hij gaat groep 7 nog een keer doen, hoewel dat op die school groep F heet (geloof ik), of de S+-groep. S+ staat voor Structuur-plus: in die klas is nog meer structuur dan in de andere klassen, speciaal voor de autisten.
Jongste is over, ja, duh, die loopt alweer behoorlijk voor.
En mijn schattige bijles-chineesje is ook over. Klinkt wel heel erg denigrerend: chineesje. Maar ja, tis echt zo'n heel klein jochie en nog chinees ook.
Hier is zoon 1 niet over (haha, heeft bijna een heel jaar geen school gehad en is toch nog bijna op niveau), gaat naar een andere school, waar de klasindeling heel anders is. We gaan ervanuit dat hij nog 2 jaar basisschool nodig heeft, niet voor het cognitieve deel, maar voor al die andere dingen die je moet kunnen voordat je naar de middelbare school gaat. Dus hij gaat groep 7 nog een keer doen, hoewel dat op die school groep F heet (geloof ik), of de S+-groep. S+ staat voor Structuur-plus: in die klas is nog meer structuur dan in de andere klassen, speciaal voor de autisten.
Jongste is over, ja, duh, die loopt alweer behoorlijk voor.
En mijn schattige bijles-chineesje is ook over. Klinkt wel heel erg denigrerend: chineesje. Maar ja, tis echt zo'n heel klein jochie en nog chinees ook.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 25 juni 2008 om 20:23
quote:Helaholalalala schreef op 25 juni 2008 @ 16:49:
Had ik ook nog, zwembad zag in ene helemaal dus die is ook leeg, na de vakantie de volgende kans. . Heb vandaag wel een schepnet gekocht voor 't bad die nu dus in de gang ligt.
Gefeliciteerd met alle overige kinderen.
Hier is dochter ook over..........anders zou ik dat wel gehoord hebben....toch?
Had ik ook nog, zwembad zag in ene helemaal dus die is ook leeg, na de vakantie de volgende kans. . Heb vandaag wel een schepnet gekocht voor 't bad die nu dus in de gang ligt.
Gefeliciteerd met alle overige kinderen.
Hier is dochter ook over..........anders zou ik dat wel gehoord hebben....toch?