Domme vraag ;)
zaterdag 29 maart 2014 om 22:35
WAAROM... hebben sommige mensen van die hele kleine tandjes? Alsof ze nooit gewisseld hebben, zeg maar. Zijn dat hun melktanden? Of hebben ze een soort afwijking? Ik vind het er altijd zo raar uitzien, volwassen mensen met zo'n kindergebit.
http://media.tumblr.com/tumblr_ln2n5tZlMP1qisfmx.jpg
Hier een foto van Chris Colfer uit Glee... kijk die tandjes!
(Ja, ik ben blond...)
http://media.tumblr.com/tumblr_ln2n5tZlMP1qisfmx.jpg
Hier een foto van Chris Colfer uit Glee... kijk die tandjes!
(Ja, ik ben blond...)
zaterdag 29 maart 2014 om 22:39
quote:Istar_ schreef op 29 maart 2014 @ 22:37:
Er zijn mensen die idd nooit wisselen.
Verder heeft iedereen een andere grootte wat tanden betreft. Net als lengte, handen, voeten, oren, enz.
Ja, maar ik ken eigenlijk niemand met kinderhandjes/voetjes.
Ik heb jullie gewaarschuwd, dit is een domme vraag.
Er zijn mensen die idd nooit wisselen.
Verder heeft iedereen een andere grootte wat tanden betreft. Net als lengte, handen, voeten, oren, enz.
Ja, maar ik ken eigenlijk niemand met kinderhandjes/voetjes.
Ik heb jullie gewaarschuwd, dit is een domme vraag.
zaterdag 29 maart 2014 om 22:40
quote:betjebig schreef op 29 maart 2014 @ 22:39:
Dat is dan ook niet zo'n flatterende foto, terwijl het normaal zo'n leuk jongetje is.
Is hij verder ook, ik zocht naar "tiny teeth" en kwam toen zijn hoofd tegen, het was me verder nooit zo opgevallen.
Ik post dit omdat ik net in de stad een verkoper sprak die gewoon zo'n miniscuul gebit had, terwijl het verder een grote, brede jongen was van pakweg 18 jaar.
Dat is dan ook niet zo'n flatterende foto, terwijl het normaal zo'n leuk jongetje is.
Is hij verder ook, ik zocht naar "tiny teeth" en kwam toen zijn hoofd tegen, het was me verder nooit zo opgevallen.
Ik post dit omdat ik net in de stad een verkoper sprak die gewoon zo'n miniscuul gebit had, terwijl het verder een grote, brede jongen was van pakweg 18 jaar.
zaterdag 29 maart 2014 om 22:46
Ik heb ook een domme vraag. Waarom krijg je het eerst grijze plukken aan je slapen? Vanmiddag zag ik ineens iets wits vanuit mijn ooghoeken. Toen ik het wilde pakken kwam ik erachter dat het aan mijn hoofd vast zat. Bleek dus een heel plukje van zeker 10 grijze haren Dat ik die had wist ik natuurlijk wel, maar de andere zitten verspreid over mijn hoofd, hier en daar een.
zaterdag 29 maart 2014 om 22:48
quote:betjebig schreef op 29 maart 2014 @ 22:46:
Ik heb ook een domme vraag. Waarom krijg je het eerst grijze plukken aan je slapen? Vanmiddag zag ik ineens iets wits vanuit mijn ooghoeken. Toen ik het wilde pakken kwam ik erachter dat het aan mijn hoofd vast zat. Bleek dus een heel plukje van zeker 10 grijze haren Dat ik die had wist ik natuurlijk wel, maar de andere zitten verspreid over mijn hoofd, hier en daar een.Hmm, dat weet ik ook niet. Zouden babyhaartjes misschien sneller grijs worden?
Ik heb ook een domme vraag. Waarom krijg je het eerst grijze plukken aan je slapen? Vanmiddag zag ik ineens iets wits vanuit mijn ooghoeken. Toen ik het wilde pakken kwam ik erachter dat het aan mijn hoofd vast zat. Bleek dus een heel plukje van zeker 10 grijze haren Dat ik die had wist ik natuurlijk wel, maar de andere zitten verspreid over mijn hoofd, hier en daar een.Hmm, dat weet ik ook niet. Zouden babyhaartjes misschien sneller grijs worden?
zaterdag 29 maart 2014 om 22:49
quote:Enn schreef op 29 maart 2014 @ 22:47:
Zijn hoeveelheid tandvlees compenseert de de afmetingen van zijn tandjes. [img]http://media.tumblr.com/tumblr_lm6fuv8nP91qgn42i.gif[/img]Ik begin een beetje bang te worden van dit gifje. Alsof hij zo tot leven komt en mijn hersens opeet. Met zijn kleine tandjes.
Zijn hoeveelheid tandvlees compenseert de de afmetingen van zijn tandjes. [img]http://media.tumblr.com/tumblr_lm6fuv8nP91qgn42i.gif[/img]Ik begin een beetje bang te worden van dit gifje. Alsof hij zo tot leven komt en mijn hersens opeet. Met zijn kleine tandjes.
zaterdag 29 maart 2014 om 22:53
quote:Enn schreef op 29 maart 2014 @ 22:47:
Zijn hoeveelheid tandvlees compenseert de de afmetingen van zijn tandjes. [img]http://media.tumblr.com/tumblr_lm6fuv8nP91qgn42i.gif[/img]
Zijn hoeveelheid tandvlees compenseert de de afmetingen van zijn tandjes. [img]http://media.tumblr.com/tumblr_lm6fuv8nP91qgn42i.gif[/img]
zondag 30 maart 2014 om 04:04
Ik heb dan weer een redelijk grote kin voor mijn gezicht.
Ik heb ook een vampieren tandje( echt heel klein puntig driehoekje) als hoektand, die hebben ze moeten fixen want dat stond zo raar naast mijn "normale" tanden, kwam er meteen achter dat ik ook een ondertand mis en een kies( nooit wat voor terug gekomen na het wisselen), en heb ook geen verstandskiezen zitten volgens de foto''s.
Een patalogisch mislukt gebit zeiden ze
en een beetje off topic:
Ik heb een keer een date gehad met iemand die nog kleinere handen had dan ik, ik ben alleen 1,63 en hij 1,95, ik floepte er ook uit, goh, wat heb jij kleine handen, had ik niet moeten zeggen want hij verstopte ze meteen onder de tafel en werd knalrood en zei dat het hem onzeker maakte nu ik dat gezegd had....dat deed mij nou juist afknappen....niet zijn handen
Ik heb ook een vampieren tandje( echt heel klein puntig driehoekje) als hoektand, die hebben ze moeten fixen want dat stond zo raar naast mijn "normale" tanden, kwam er meteen achter dat ik ook een ondertand mis en een kies( nooit wat voor terug gekomen na het wisselen), en heb ook geen verstandskiezen zitten volgens de foto''s.
Een patalogisch mislukt gebit zeiden ze
en een beetje off topic:
Ik heb een keer een date gehad met iemand die nog kleinere handen had dan ik, ik ben alleen 1,63 en hij 1,95, ik floepte er ook uit, goh, wat heb jij kleine handen, had ik niet moeten zeggen want hij verstopte ze meteen onder de tafel en werd knalrood en zei dat het hem onzeker maakte nu ik dat gezegd had....dat deed mij nou juist afknappen....niet zijn handen
zondag 30 maart 2014 om 08:33
quote:Fame schreef op 29 maart 2014 @ 22:48:
Ik heb kinderhandjes/voetjes.
Ook niet gewisseld zeker?
Een vriend van mij heeft ook van die kleine tandjes. Bij hem is het idd nog steeds zijn melkgebit wat hij nooit heeft gewisseld. 't Kost hem klauwen met geld, want er is altijd wat mee.
Ik heb kinderhandjes/voetjes.
Ook niet gewisseld zeker?
Een vriend van mij heeft ook van die kleine tandjes. Bij hem is het idd nog steeds zijn melkgebit wat hij nooit heeft gewisseld. 't Kost hem klauwen met geld, want er is altijd wat mee.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
zondag 30 maart 2014 om 10:42
Ooh ik ben altijd zo jaloers om mensen met kleine tandjes! Ik heb zelf gigantische voortanden, heel lelijk vind ik.
Ik heb dan wel weer inieminie handjes. Krijg er regelmatig opmerkingen over van mensen die me het ineens opvalt. Ze lijken niet helemaal mee gegroeid te zijn met de rest, al ben ik verder ook niet groot (gemiddeld). Als ik handschoenen koop in maat S, heb ik vaak nog zo'n 2cm aan ruimte over bij elke vinger
Ik heb dan wel weer inieminie handjes. Krijg er regelmatig opmerkingen over van mensen die me het ineens opvalt. Ze lijken niet helemaal mee gegroeid te zijn met de rest, al ben ik verder ook niet groot (gemiddeld). Als ik handschoenen koop in maat S, heb ik vaak nog zo'n 2cm aan ruimte over bij elke vinger
Ik spreek toch geen Chinees?!
zondag 30 maart 2014 om 12:16
Door dat vampierentandje van moedersmooiste kwam er bij mij ook nog een vraag op. Hoe kan het dat sommige mensen van die 'platte' hoektanden hebben? Worden die dan afgevijld zodat ze in een rijtje met de snijtanden komen? Bij mij zijn het gewoon nog puntjes die langer zijn dan de rest (maar ik lijk nog geen vampier).