Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
donderdag 3 april 2014 om 11:30
Ah gossie. Ik wilde net succes wensen, maar je bent alweer terug!
Laten we hopen dat de druppels aanslaan en net wat je zegt, als hij er zelf niet zo'n last van heeft dan moet het maar zo.
Sammi zekers druk bezig het angstzweet weg te wassen hehe
Ben wel héééél nieuwsgierig naar jouw Top Secret werkklus
Laptop gaat vanmiddag naar de computerdokter. We zijn erachter gekomen dat de oorspronkelijke Windows Vista sticker nog achterop zit. Dat wil zeggen dat hij dat er weer op kan zetten voor 60 euri. Dus dat gaat vanmiddag gebeuren! En ik ga lekker naar de kapper.
Nou, zit ik tot morgen zonder laptop, das ook wat
Laten we hopen dat de druppels aanslaan en net wat je zegt, als hij er zelf niet zo'n last van heeft dan moet het maar zo.
Sammi zekers druk bezig het angstzweet weg te wassen hehe
Ben wel héééél nieuwsgierig naar jouw Top Secret werkklus
Laptop gaat vanmiddag naar de computerdokter. We zijn erachter gekomen dat de oorspronkelijke Windows Vista sticker nog achterop zit. Dat wil zeggen dat hij dat er weer op kan zetten voor 60 euri. Dus dat gaat vanmiddag gebeuren! En ik ga lekker naar de kapper.
Nou, zit ik tot morgen zonder laptop, das ook wat
donderdag 3 april 2014 om 11:43
Arme Sammi, en dan niet zo zeer dat oogje maar de hele heisa vandaag
Misschien heeft hij toch wel perzenbloed ergens in de verte, met die slechte traanbuizen.
Nouja je hebt gedaan wat je kunt nu toch en hopelijk gaat dit werken.
Wat ik bij Joppe (en Isa af en toe ook) deed was als het te gek werd verzachtende oogdruppels/zalfjes van de dierenarts gebruiken.
Die aanleg is jammerdebammer maar de symptomen kun je wel bestrijden zodat hij er iig geen pijn aan heeft.
Misschien heeft hij toch wel perzenbloed ergens in de verte, met die slechte traanbuizen.
Nouja je hebt gedaan wat je kunt nu toch en hopelijk gaat dit werken.
Wat ik bij Joppe (en Isa af en toe ook) deed was als het te gek werd verzachtende oogdruppels/zalfjes van de dierenarts gebruiken.
Die aanleg is jammerdebammer maar de symptomen kun je wel bestrijden zodat hij er iig geen pijn aan heeft.
donderdag 3 april 2014 om 13:12
Nou, zo is het inderdaad wel ongeveer.
Maar ik ga zo mijn tas pakken en in de auto voor Project X. En dan morgenavond weer naar huis.*poef*
Sammi is weer lekker opgeknapt. Dat is wel grappig: hij kan enorm tegenwerken, maar als het klaar is, is hij ook klaar en weer blij. Dat verstopte kan ook komen door niesziekte. Ik weet niet of hij dat ooit gehad heeft, maar dat kan ook beschadigingetjes maken in het oog. Z'n oogjes zijn verder wel helemaal helder enzo, gelukkig.
Slof, fijn van je pjoeter! Scheelt toch weer! En nu ben ik een beetje laat, maar wat ik me afvroeg is of er bij jullie geen 'student aan huis' is? Dat is een organisatie die studenten langs stuurt bij particulieren om te helpen met computerproblemen. Behoorlijk goedkoop, ondanks de voorfietskosten.
Maar ik ga zo mijn tas pakken en in de auto voor Project X. En dan morgenavond weer naar huis.*poef*
Sammi is weer lekker opgeknapt. Dat is wel grappig: hij kan enorm tegenwerken, maar als het klaar is, is hij ook klaar en weer blij. Dat verstopte kan ook komen door niesziekte. Ik weet niet of hij dat ooit gehad heeft, maar dat kan ook beschadigingetjes maken in het oog. Z'n oogjes zijn verder wel helemaal helder enzo, gelukkig.
Slof, fijn van je pjoeter! Scheelt toch weer! En nu ben ik een beetje laat, maar wat ik me afvroeg is of er bij jullie geen 'student aan huis' is? Dat is een organisatie die studenten langs stuurt bij particulieren om te helpen met computerproblemen. Behoorlijk goedkoop, ondanks de voorfietskosten.
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 03-04-2014 13:20
Reden: ik ben toch een schijterd....
Reden: ik ben toch een schijterd....
% gewijzigd
donderdag 3 april 2014 om 13:41
Ach gut, die Sammi met z'n zweetkuur Puk is ook een snotteraar door niesziekte als klein katje (na inenting) en tja...ik doe er vrij weinig aan behalve af en toe oogje schoonmaken en als hij te veel last heeft van een verstopte neus (zoals nu, het lijkt af en toe hooikoorts/allergie) dan gooi ik er een kwartje loratadine (anti-allergie) in. Maar ik pruts er verder niet teveel mee. Ik weet, net als jij nu, dat het soms vervelend is maar geen kwaad kan en hij heeft er verder weinig last van. Ach, en de snotspetters in mijn gezicht/tegen het raam neem ik maar voor lief
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 3 april 2014 om 17:05
zaterdag 5 april 2014 om 09:01
zaterdag 5 april 2014 om 10:04
Zijn je ouders zo anti dan Plou?
Kan me haast niet voorstellen dat ze dat (nog) zullen zijn als ze het verhaal erachter en het ontwerp zien.
Splint, lekker weekend vieren nu! Daar ben je vast enorm aan toe.
Ik heb lekker uitgeslapen, zit nog in pyjama beneden.
MO moest er al voor 7 uur uit om te gaan oefenen in een brandweeroefencentrum.
Arme man...gisteren zijn we gelijk na het concert naar huis gegaan maar was toch al na twaalven dat hij kon slapen.
Kan me haast niet voorstellen dat ze dat (nog) zullen zijn als ze het verhaal erachter en het ontwerp zien.
Splint, lekker weekend vieren nu! Daar ben je vast enorm aan toe.
Ik heb lekker uitgeslapen, zit nog in pyjama beneden.
MO moest er al voor 7 uur uit om te gaan oefenen in een brandweeroefencentrum.
Arme man...gisteren zijn we gelijk na het concert naar huis gegaan maar was toch al na twaalven dat hij kon slapen.