Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Ah gossie. Ik wilde net succes wensen, maar je bent alweer terug!

Laten we hopen dat de druppels aanslaan en net wat je zegt, als hij er zelf niet zo'n last van heeft dan moet het maar zo.

Sammi zekers druk bezig het angstzweet weg te wassen hehe

Ben wel héééél nieuwsgierig naar jouw Top Secret werkklus

Laptop gaat vanmiddag naar de computerdokter. We zijn erachter gekomen dat de oorspronkelijke Windows Vista sticker nog achterop zit. Dat wil zeggen dat hij dat er weer op kan zetten voor 60 euri. Dus dat gaat vanmiddag gebeuren! En ik ga lekker naar de kapper.

Nou, zit ik tot morgen zonder laptop, das ook wat
Arme Sammi, en dan niet zo zeer dat oogje maar de hele heisa vandaag

Misschien heeft hij toch wel perzenbloed ergens in de verte, met die slechte traanbuizen.

Nouja je hebt gedaan wat je kunt nu toch en hopelijk gaat dit werken.

Wat ik bij Joppe (en Isa af en toe ook) deed was als het te gek werd verzachtende oogdruppels/zalfjes van de dierenarts gebruiken.

Die aanleg is jammerdebammer maar de symptomen kun je wel bestrijden zodat hij er iig geen pijn aan heeft.
Splint

Ik ben mijn eigen bananenschil
Nou, zo is het inderdaad wel ongeveer.

Maar ik ga zo mijn tas pakken en in de auto voor Project X. En dan morgenavond weer naar huis.*poef*

Sammi is weer lekker opgeknapt. Dat is wel grappig: hij kan enorm tegenwerken, maar als het klaar is, is hij ook klaar en weer blij. Dat verstopte kan ook komen door niesziekte. Ik weet niet of hij dat ooit gehad heeft, maar dat kan ook beschadigingetjes maken in het oog. Z'n oogjes zijn verder wel helemaal helder enzo, gelukkig.

Slof, fijn van je pjoeter! Scheelt toch weer! En nu ben ik een beetje laat, maar wat ik me afvroeg is of er bij jullie geen 'student aan huis' is? Dat is een organisatie die studenten langs stuurt bij particulieren om te helpen met computerproblemen. Behoorlijk goedkoop, ondanks de voorfietskosten.
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 03-04-2014 13:20
Reden: ik ben toch een schijterd....
% gewijzigd
Ach gut, die Sammi met z'n zweetkuur Puk is ook een snotteraar door niesziekte als klein katje (na inenting) en tja...ik doe er vrij weinig aan behalve af en toe oogje schoonmaken en als hij te veel last heeft van een verstopte neus (zoals nu, het lijkt af en toe hooikoorts/allergie) dan gooi ik er een kwartje loratadine (anti-allergie) in. Maar ik pruts er verder niet teveel mee. Ik weet, net als jij nu, dat het soms vervelend is maar geen kwaad kan en hij heeft er verder weinig last van. Ach, en de snotspetters in mijn gezicht/tegen het raam neem ik maar voor lief
Ik ben weg. Best zenuwachtig, want het is al in het nieuws. En het heeft met sigaretten te maken.

Ohw jeej! Wat zou het zijn!
Ik denk dit: http://www.nu.nl/binnenland/3742954/smo ... rland.html
Nope. Het gaat om werk in combi met die sigaretten. Economisch nieuws.
Lief Splintertje, ik maakte een grapje

*tonguitsteeksmiley*
Shit, ik zie dus nu pas die erachter.......
Gelukkig zat ik hier vanmiddag ook helemaal niet dingen dubbel te vertellen ofzo. Maar niet zenuwachtig hoor.

Nu lekker op de hotelkamer en morgen gaat het circus beginnen. Best apart, met 7 collega's zo op stap.
Succes vandaag splint!
Succes vandaag Splinter. Zal een vermoeiende dag worden denk ik.

Gisteren de héle dag gewerkt! Wauw, wat een verademing zeg.
Thanks! De eerste horde is genomen en we leven nog. Gaaf om mee te maken hoor (zie fb voor het verdere verhaal).

We zijn pas halverwege de dag, maar het voelt als 3 dagen inmiddels.
Weer thuis! Intussen ook nog even een generale repetitie gedaan. Best een beetje moe nu.

Over thuis gesproken: Fantje, hoe is het met jou? Ben jij inmiddels ook weer thuis?
Dan me voorstellen Splint.

Lekker weekend nu! Moet je nog toeteren?

Ik krijg mijn ouders op visite vandaag en moet even bedenken hoe ik van 'de tattoo' ga vertellen. Ik zal wel moeten want mijn oom is er natuurlijk bij betrokken en kan het niet maken dat mijn oom hier niet over kan en mag praten.
Zijn je ouders zo anti dan Plou?

Kan me haast niet voorstellen dat ze dat (nog) zullen zijn als ze het verhaal erachter en het ontwerp zien.

Splint, lekker weekend vieren nu! Daar ben je vast enorm aan toe.

Ik heb lekker uitgeslapen, zit nog in pyjama beneden.

MO moest er al voor 7 uur uit om te gaan oefenen in een brandweeroefencentrum.

Arme man...gisteren zijn we gelijk na het concert naar huis gegaan maar was toch al na twaalven dat hij kon slapen.
Nuttige taak voor vandaag al gedaan, koffie besteld

Kent iemand deze al?

Nee, ken ik niet. Ik blijf eigenlijk altijd bij mijn eigen kleur

Mijn ouders zijn anti ja en vinden het vooral 'niet nodig'. Aan de andere kant weten ze toch wel dat ik het doe en hoe harder zij roepen 'niet doen!' hoe groter het plaatje wordt. Nog groter? Ja
Ik heb ook uiteraard mijn eigen kleur koffie besteld Maar deze erbij

Was een actieverpakking van 3 groene en 2 oranje en dan geen verzendkosten betalen.
Mijn moeder vond gek genoeg mijn tatoeage mooi (pas laten zien toen ie er al zat)

Maar toen ik aankondigde een tongpiercing te nemen vond ze dat verminking

Die 2 knopjes die toen al jaaaaaren in mijn neus zaten had ze het niet over
Die piercing laten zetten en toen pas laten zien. Maar vonden ze ook niet zo tof, maar ja, dat kan er nog uit. Een tattoo is natuurlijk permanent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven