Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Girl_Next_Door schreef op 04 juli 2008 @ 10:01:

Ik zou me ook echt niet prettig voelen als ik zo vaak een alibi zou moeten verzinnen of gewoon moeten liegen als er gevraagd wordt wat ik die dag gedaan heb...

Vooral dát. Bijna een agenda bij moeten houden met wat je zogenaamd gedaan hebt, ik zou er al heel snel niet meer mee overweg kunnen. Een leugen vergeet je nu eenmaal, je valt dan zo door de mand. En ja, leg het dan nog maar 's uit; ik wil dat echt niet meemaken.

Enne, praktisch gezien; ik zou zo door mijn vrije dagen heen zijn, en ik wil toch écht ook nog wel gewoon op vakantie
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@geheim helemaal gelijk dat je de V ook wil zien

Ik heb een ander besluit genomen, ga helemaal voor mijn huwelijk, geen sv meer voor mij. Zal wel ff moeilijk zijn maar uiteindelijk meer rust geven.
Natuurlijk geeft het meer rust. Ik denk af en toe nog wel eens terug naar een paar jaar geleden. Het kwam gewoon niet in me op. Heerlijk rustig.

Al heeft het me ook wel veel plezier opgeleverd en dat doet het nog steeds.
@ weetnie. Ik begrijp dat je helemaal voor je huwelijk wilt gaan. Een goede keus natuurlijk maar wat ik in je eerdere posts heb gelezen is dat je zoekende bent op het gebied van BDSM. Hoe kijk je daar nu tegen aan of is dat ook mogelijk binnen je huwelijk?
Daar wil ik ook voor gaan met mijn man. Bdsm was voorheen ook in onze relatie maar is heel erg weggezakt en ga ik proberen weer terug te krijgen.

En ja mijn sv , het plezier en de spanning ga ik zeker missen , maar voor mijn huwelijk vind ik dit de beste keuze.

Goh wat klink ik ineens verstandig...pppfff , snap nog steeds niet waarom het ene moment gevoel de overhand neemt en een ander moment verstand. Weet alleen wel dat die 2 bij mij met elkaar overhoop liggen.Erg verwarrend allemaal, op dit moment heb ik echt zeg maar mixed emotions.
@weetnie : toch ook wel weer heel herkenbaar, al dit soort emoties, sterkte ermee! ikzelf ga mij een aantal weekjes elders verpozen (word ik ook weer wat rustiger....)
Hoi allemaal,

na een lange periode zonder sex met echtgenoot, heb ik besloten een gigolo te gaan huren.

Lijkt me ideaal, geen emotionele binding maar toch de lichamelijke bevrediging die ik al zo lang mis.

Mensen met ervaring hier ? Waar vind je er een, kost dat dan, gedoe met alibi, enz.
Ik heb ook eerst een vriendschap en pas daarna seks.

Wij zien elkaar wel wekelijks. Dat betekent overigens ook dat we niet altijd seks hebben als we elkaar zien.

Dat blijft altijd een verrassing, dus houden wij het zo leuk en spannend, plus dat de V dan ook in stand blijft.
Geen ervaring mee of over gehoord eva.

Is er niet iemand in je omgeving waarmee je hetzelfde kunt, goedkoper en voor langere tijd?

Of ben je dan bang voor die emotionele binding?
Lijkt mij helemaal niets!

Kan je niet een avondje stappen en iemand meenemen, of met iemand meegaan? Dan kan je tenminste van tevoren 'zien' wat je krijgt. Ik zou echt geen sex kunnen hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.
@eva: Een gigolo inhuren lijkt me wel een beetje eng hoor. Kun je idd niet beter iemand in je omgeving zoeken. Iemand die je ook nog leuk vindt? Je begrijpt; geen ervaring mee.

@weetnie: wat een dapper besluit! Hoop dat je de draad goed op kunt pakken. een nr 2 is leuk, maar mag niet ten koste gaan van nr1

Verder.. heerlijk geshopt vandaag. En ook sms'jes gehad met een zeer begrijpelijke reden voor zijn stilte... Dus al met al toch weer opgewekt het weekend in.
Kijk, jullie begrijpen tenminste wat ik bedoel. Nu sv nog...

En ja Roland, ik wist van te voren ook al dat hij "het EQ had van een poffertje". Alleen had ik daar eerder nog niet zo'n last van. Overigens kwam hij vanavond een kop koffie drinken op mjn werk. Dat was heel lief en gezellig, maar hij laat het dan wel erg doorschemeren dat hij echt wel heel goed naar me geluisterd heeft, en dat hij dus eigenlijk om mij tevreden te houden nu even langskomt. Nou ja, het is goed bedoelt zullen we maar zeggen... :-)

Voor zijn doen doet hij erg zijn best, en ik weet dat dat komt omdat hij best wel gek is op me.
@ Geheim, het is duidelijk dat hij de boodschap begrepen heeft!
quote:geheim1972 schreef op 04 juli 2008 @ 17:49:

.....maar hij laat het dan wel erg doorschemeren dat hij echt wel heel goed naar me geluisterd heeft, en dat hij dus eigenlijk om mij tevreden te houden nu even langskomt. Nou ja, het is goed bedoelt zullen we maar zeggen... :-)Ah, een echte man dus. Tja, en die heeft geen hints nodig, maar gewoon een korte heldere handleiding :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Tsja, iets minder man mag ook wel...

Je kan ook overdrijven.
Naja, heb je een vriendje die dolgraag vieze dingen met je wil doen, is het nog niet goed. Zucht. En je dan maar afvragen waar al die mannen zo gek van worden
Roland, ik mag toch hopen dat je op deze vrouwen site niet durft te impliceren dat vrouwen ook maar iets te maken hebben met het krankzinnigheidsgehalte van mannen?

Vrouwen zijn zeer doorzichtige wezens, zeggen altijd wat ze bedoelen, en proberen jullie slechts wat fijngevoeligheid bij te brengen...
Ik ga vanavond ook maar eens duidelijk maken wat ik bedoel
O o Geheim, en daar ga je nu volledig de mist in! Probeer een man niets bij te brengen, hij kan er niets aan doen dat-ie simpel is. Je kunt 'm niet veranderen, ik weet dat jullie dat zo graag willen maar het werkt niet.

Give it up, sister. And (nu met Frans accent) listen carefully, I will say this only once....

Een man wil maar 1 ding en dat is rechtuit. Precies, zijn lul achterna. Die staat (als het goed is) ook altijd dezelfde kant uit, dus simpeler kunnen we het je niet maken. 't Is alleen de handigheid om de man in kwestie dan net even dat slagje te laten draaien zodat-ie de richting uitgaat die jij wilt.

Da's alles. Life is easy, don't you think?

Ik word over 4 dagen 36, en nu dit inzicht.

Waar was jij toen ik 16 was en begon aan die lange weg van mannen te willen veranderen in vrouwen?
Moe'k even denken hoor, ik ben natuurlijk (duh-uh) van 1971, dus toen jij 16 was.... was ik volgens mij met van alles & nogwat bezig behalve met meisjes Het jaar daarna, dat was andere koek (au...)

En ik woonde ook nog eens een stukje noordelijker, en dat was toch wel een pittig eindje fietsen geweest :-)

Maar leuk joh, jonge blom! Geef je ook een feestje?
quote:Roland1971 schreef op 04 juli 2008 @ 18:45:

Een man wil maar 1 ding en dat is rechtuit. Precies, zijn lul achterna. Die staat (als het goed is) ook altijd dezelfde kant uit, dus simpeler kunnen we het je niet maken. 't Is alleen de handigheid om de man in kwestie dan net even dat slagje te laten draaien zodat-ie de richting uitgaat die jij wilt.

Da's alles. Life is easy, don't you think?

Fijn, dan weet ik dat ook weer .
Feestje? Tuurlijk. Neem je zwembroek mee, maar ik zeg niet wat we gaan doen...

En nogmaals, jullie mogen best blijven slapen.
quote:Girl_Next_Door schreef op 04 juli 2008 @ 19:01:

[...]Fijn, dan weet ik dat ook weer .

Domper op het verhaal is dat niet elke man 100% man is. In het extreme geval hebben we het dan over de HO's en de Drag's. En zie daar dan nog maar eens een draai aan te geven

JOEPIE!!! FEESTJE!!! Enne: wat zou je graag willen hebben voor je verjaardag?
quote:Roland1971 schreef op 04 juli 2008 @ 19:03:

[...]

JOEPIE!!! FEESTJE!!! Enne: wat zou je graag willen hebben voor je verjaardag?

Gevaarlijke vraag op de sekspijler...

Voor je het weet begin ik op je te jagen als een hondsdolle piranha, en je weet, mij ontsnap je niet zo maar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven