Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met www.baggys.nl?

28-04-2014 18:14 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand ervaring met of wel eens iets besteld bij www.baggys.nl?
ik heb mijn geld teruggekregen
quote:tallie58 schreef op 29 april 2014 @ 13:42:

Hallo,

Ik heb dik 3 weken geleden allstars besteld bij Baggys.nl. Het zijn echt oplichters. Nemen de tel niet op, geven tegenstrijdige informatie over de verzending (bestelling zou al meerdere malen moeten zijn verzonden). Ik heb dus 53 euro weggegooid. Zijn er andere mensen die dit ook hebben gehad? Ik wil graag aangifte doen tegen hen, ze staan nl ook op marktplaats als adverteerder. De politie gaat echter pas iets in werking zetten als er een reeks van aangiftes zijn gedaan. Wie oh wie helpt?
Bij mij hetzelfde. Aangifte doen via www.mijnpolitie.nl bij internet oplichting. Succes en sterkte!
Dan hoop ik dat ik het ook terug krijg!!!!!!
quote:petraja schreef op 14 mei 2014 @ 12:50:

Waar staat het dan op marktplaats? Ik wil graag ook de eigenaars van marktplaats op de hoogte stellen. Dan wordt hun account geblokkeerd zodat er niet nog meer mensen de dupe worden. Ik heb een klacht ingediend bij Mollies en ook bij Consuwijzer. Aangifte politie moet ik nog doen.

Overigens is de site weer gewoon actief dus ze blijven gewoon mensen oplichtenIk heb op 1 mei al bij marktplaats aangegeven dat ik het niet vertrouwde. Uit veiligheidsoverwegingen heeft marktplaats Baggys er toen al afgehaald. Dus het klopt dat je ze daar niet meer ziet.......
Meerdere gedupeerden zoals ik lees, ik dus ook. Op marktplaats staan ze al niet meer omdat ik op 1 mei al heb aangegeven bij marktplaats het niet te vertrouwen. Via beslist.nl ben ik bij Baggys gekomen. Ik weet niet of dat ondertussen nog zo is. Feit is dat Baggys nog een hoop terug mag betalen.

Aangifte kun je doen via www.mijnpolitie.nl onder kopje internet oplichting.

Zeg het voort!!!!
Ik heb gesproken met jeffrey en vriendelijk gevraagd of ze het terug kunnen storten en tevens geinformeerd op wat voor adres ze zitten (even face to face dingen doorspreken ) en verteld dat dit geen manier van zaken doen is.............. hij was bereid willend en heeft er een spoed opdracht van gemaakt en s middags was het in orde ,ik belde op maandag jlquote:minalotte schreef op 14 mei 2014 @ 17:27:

wie heeft jouw man dan gebeld en hebben jullie de naam van die persoon voor mij en de andere gedupeerden.

Want bij zowel baggy's als lisa/baggy', geen gehoor. Nemen geen telefoon op.

Ik wacht nu ook al een hele poos op terugvordering van mijn geld.

En dat ze nog steeds actief zijn op marktplaats vindt ik een kwalijke zaak.

uote]abvr schreef op 14 mei 2014 @ 15:14:

[...]

Wat bijzonder bij jullie die al veel eerder hebben besteld, ik had besteld op 28 april jl en heb het geld sinds 12 mei jl teruggekregen met heel veel over en weer gemaild met Mollie, Baggys, enz... en uiteindelijk mijn man laten bellen en het was s'middags geregeld!! We waren er helemaal klaar mee dus gewoon steeds blijven mailen anderzijds bellen!! en telkens herhalen... ik hoor graag of het gelukt is...[/quote]
Ik heb vandaag ook gebeld. en boos mijn geld teruggeisd. Binnen 3 werkdagen zou ik mijn geld moeten ontvangen, volgens de mannelijke medewerker! Heb duidelijk gezegd, mocht het binnen 3 werkdagen niet gebeurd zijn,dat ik dan verdere juridische stappen ga ondernemen. Daar komen niet onderuit! Afwachten maar...

een tip! ik heb vaker tussen 9:00 en 10:30 gebeld en toen namen ze altijd de telefoon op. Misschien kunnen jullie ook op dat tijdstip proberen,
weet iemand welk telefoon nummer kan ik bellen? x
ja welk telefoonnummer is het beste om te bellen, en wat is het telefoonnummer van Jeffrey?quote:eeffx schreef op 16 mei 2014 @ 13:39:

weet iemand welk telefoon nummer kan ik bellen? x
Zie op site KLANTENSERVICE BEREIKBAAR 9/12 UUR VAN MAANDAG/VRIJDAG

09005511335 TOESTELNUMMER 1186quote:minalotte schreef op 19 mei 2014 @ 21:01:

ja welk telefoonnummer is het beste om te bellen, en wat is het telefoonnummer van Jeffrey?

[...]

Ook ik ben er in getuimeld. Na mijn annulering niks meer gehoord via de mail. Nog meerdere mails gestuurd met vraag naar reactie. Vandaag de klantenservice gebeld, en ik kreeg een man die zei dat die het ging nakijken en dat het binnen 30 dagen na annulering op mijn rekening zou staan. Ook zou die mij alsnog een mail sturen met bevestiging van annuleren... Nou ik ben heeeeeeel benieuwd.
quote:jessy38 schreef op 28 april 2014 @ 18:14:

Hallo,

Heeft iemand ervaring met of wel eens iets besteld bij www.baggys.nl?

Hallo, ik had dit bericht ooit geplaatst maar ik heb nooit een e-mail ontvangen dat er (nog) een reactie was!

Aangezien ik nog steeds mijn geld niet terug heb ging ik weer eens googelen of er ondertussen meer mensen waren en toen kwam ik bij mijn eigen bericht uit. Ik logde in en tot mijn verbazing had ik het volgende privé bericht:

Om:

2014-04-30 11:44:06

Berichttekst:

Beste Jessy, Graag zouden wij contact hebben met u. Zodat wij spoedig uw probleem kunnen oplossen. U kunt mij rechtstreeks mailen. baggys.nl@outlook.com

Net een mail gestuurd daar naar toe met alle voorkomende e-mail adressen in deze discussie in CC dus maar even afwachten......
Hoi allemaal,

Iemand al het geld terug gekregen. Lisa mailde mij 12 mei dat het geld terug zou worden gestort. Ze gaf hierbij aan dat dit een paar dagen kan duren. Nou ik heb nog steeds niets! Heeft er iemand andere contactgegevens dan deze e-mailadressen:

baggys.nl@outlook.com, lisa@baggys.nl, gr8stores@outlook.com

Telefonisch krijg ik ze ook niet te pakken, ja of de hoorn wordt erop gegooid.

Ik ben zo boos! Waarom moet het zo lang duren. Ze hebben het geld tenslotte eerlijk ontvangen en niet uitgegeven want de bestelling is er niet en dan duurt het zolang voordat je het terugkrijgt. Nog maar de vraag of ik het terugkrijg...

Weten jullie ook of ze geregistreerd staan bij KVK? Consuwijzer verwijst me om een brief naar ze te sturen.
9 april heb ik een bestelling gedaan en na 100 beloftes en ellende heb ik nogsteeds geen schoenen en geen geld. Uiteraard ookal aangifte gedaan en vandaag een laatste optie per mail naar ze verstuurd. Mochten we vrijdag geen reactie hebben dan gaan we direct over tot juridische stappen.
Ik heb ook hetzelfde meegemaakt. Bellen, mailen, beloftes etc. Vrijdag de 13e gebeld. Je raadt het al nummer afgesloten dus geen contact en nog steeds geen geld. Heb wel een klacht bij consuwijzer ingediend, brief naar de bank gestuurd om geld terug te storten maar hierop geen reactie ontvangen. En aangifte gedaan bij de politie. Maar ook hierop verder nog geen reactie mogen ontvangen.
Hallo allemaal

hebben jullie ook nog steeds na alle pogingen, geen geld ontvangen van baggys.nl. Het is alweer een poosje geleden, maar ik baal er nog steeds van. Nog steeds geen geld ontvangen.

En ja die politie aangiftes, het helpt volgens mij niks.

Ben benieuwd naar reacties.
Nee ook nog steeds niets ontvangen ga nog weer bellen en nogmaals heel boos worden. Hoe is het mogelijk dat dit zomaar kan vraag mij ook af wat er met de aangifte wordt gedaan. Niet veel blijkbaar dit is toch 100% oplichting.
Ik heb op 6 april schoenen gekocht en nog niks ontvangen. Alles en iedereen gemaild die ik kon mailen. Ook heel vaak gebeld. Aangifte gedaan bij de politie. Consumentenwijzer en Mollie payments gemaild. Laatste keer dat ik iemand bij Baggys.nl (volgens mij steeds dezelfde man) gesproken heb zei hij dat het geld uiterlijk 7 juli op mij rekening zou staan. Natuurlijk is dat niet gebeurd! Hij zou mij ook mailen en bellen. Lachertje natuurlijk. Ik ben er nu achtergekomen dat zij ook nog eens 5 cent per minuut krijgen voor elk telefoontje. Daarom nemen ze natuurlijk soms de telefoon op. Daar verdienen ze ook nog aan!! Echt schandalig. Ik heb nu een klacht ingediend bij Beldienst.nl. Via hun kan je Baggy.nl namelijk bellen. Ik neem aan dat Beldienst.nl geen deel wil uitmaken van oplicht praktijken. Ik hoop via hun aan het echte telefoon nummer van Baggys.nl te komen en wellicht is het dan makkelijker om uit te vinden wie er nu eigenlijk achter zit en om dus mijn geld terug te krijgen. Ik roep jullie op om ook een klacht in te dienen bij beldienst.nl. Wie weet helpt het.
Het telefoonnummer is nu bij beldienst.nl uit de lucht gehaald na het indienen van meerdere klachten. Ik heb nu een mail gestuurd naar beldienst.nl. We moeten er achter zien te komen welke oplichters hier achter zitten. Deze mensen horen niet vrij uit te gaan. Om welk bedrag zal het gaan het kan om duizenden euro's gaan. Waarom wordt er niets meegedaan. Hoeveel mensen zijn de dupe van deze praktijken. Ik hoop dat er meerdere gedupeerden ook de nodige stappen gaan ondernemen.
Ook ik heb nog mijn geld niet terug.

Ik snap Jootje1965 dat je beldienst hebt gebeld en ik snap je reden, maar nu hebben we helemaal geen telefoonnummer meer waar we ze op kunnen bereiken. Ook wel goed dat beldienst ze eruit hebben gegooid, helemaal als ze 5 cent per gesprek krijgen. Vuile oplichters. Ik baal er wel echt van. Ik heb ook niet echt het idee dat de politie er iets mee doet.
Ik heb nog wat aanvullende informatie gevonden over deze oplichters:

www.baggys.nl

info@baggys.nl

Tel: 09005511335 1186

Baggys.nl

[...]

gr8stores@outlook.com

[...]

Ik ga kijken of ik via kvknummer nog aangifte kan doen. Ook ga ik met allerlei kopietjes van mijn contact met baggys, met kopie van mijn betaling en bestelling naar de politie toe. Ik heb ook aangifte gedaan via mijnpolitie.nl, maar er wordt ook aangeraden om met alle documenten naar de politie te gaan en daar aangifte te doen met al het bewijsmateriaal.

Wie heeft er nog meer niet het geld retour ontvangen? Dan kan ik doorgeven aan de politie om hoeveel aantallen het gaat.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2014 12:33
Reden: privacy
% gewijzigd
nog een mobiele nummer gevonden

Naam: gr8stores LTD

[...]

Website: www.gr8stores.nl

[...]

Naar de eerste ([...] ) heb ik gebeld, helaas gelijk voicemail. Net het andere nummer ( [...] ) gebeld. Telefoon ging over, maar er nam niemand op. Ik blijf het proberen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2014 12:33
Reden: privacy
% gewijzigd
Sneakersdaan begrijp me niet verkeerd ik heb beldienst niet gevraagd het nummer eruit te gooien maar juist te helpen deze oplichters op te sporen maar tevergeefs want door overige klachten waren ze al uit het systeem gegooid. Ik denk dat er heel veel mensen opgelicht zijn maar lang niet allemaal op internet staan heel jammer. Ik heb ook aangifte gedaan maar nog steeds niets gehoord ben ook bang dat hier niets mee gedaan wordt.
Wat bijzonder Sneakerdaan (en andere) dat je nog steeds de dupe bent en geen geld hebt teruggekregen van Baggys? Ik had het uiteindelijk vrij snel terug dat vind ik zo vreemd aan dat hele Baggys...heel veel succes iedereen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven