Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met www.baggys.nl?

28-04-2014 18:14 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand ervaring met of wel eens iets besteld bij www.baggys.nl?
Nee.

Jij?
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Besteld wel, ontvangst artikel helaas nog niet...
Nee, maar ik zoek wel een extra-extra-extra-extreme large boodschappentrolley maar ik zie alleen maar gewone.
Ik!!

Ik heb schoenen besteld bij baggys.nl en deze niet gekregen.

Ze reageren niet op mijn mails en het telefoonnr werkt wel maar ze nemen niet op!

Het zijn dus oplichters!
Al betaald of niet?
Hallo,

Ik heb dik 3 weken geleden allstars besteld bij Baggys.nl. Het zijn echt oplichters. Nemen de tel niet op, geven tegenstrijdige informatie over de verzending (bestelling zou al meerdere malen moeten zijn verzonden). Ik heb dus 53 euro weggegooid. Zijn er andere mensen die dit ook hebben gehad? Ik wil graag aangifte doen tegen hen, ze staan nl ook op marktplaats als adverteerder. De politie gaat echter pas iets in werking zetten als er een reeks van aangiftes zijn gedaan. Wie oh wie helpt?
Hier precies hetzelfde. Ook allstars besteld.

Waren lekker goedkoop daar.. Pffff ik ben echt boos.

En wil mijn geld terug.

Ik doe mee tallie58
Erg he! Ze staan bovendien ook op marktplaats.

Ik ben ook echt boos en het is toch belachelijk dat je nu je geld niet terug krijgt, tenzij de politie genoeg klachten heeft daarvan. Ik heb wel ook een klacht ingediend bij de consumentenbond... Ik ga nu maar eens aangifte doen :(
quote:tallie58 schreef op 29 april 2014 @ 14:40:

Erg he! Ze staan bovendien ook op marktplaats.want als je op marktplaats staat ben je te vertrouwen :')
Not Found The requested URL /profiel/.exe was not found on this server.
sowieso mensen.. Paypal is er niet voor niks, heeft een winkel dit niet, gewoon niks kopen.
Not Found The requested URL /profiel/.exe was not found on this server.
quote:.exe schreef op 29 april 2014 @ 14:44:

sowieso mensen.. Paypal is er niet voor niks, heeft een winkel dit niet, gewoon niks kopen.

Baggys.nl kun je ook betalen met Paypal.

En ze staan (nog) niet bij Meldpunt Internetoplichting.

https://www.mijnpolitie.n ... 7101901&rootCode=MIO_AANG

Ik ga dat invullen, ik hoop de rest ook?

Misschien bereiken we iets...
quote:.exe schreef op 29 april 2014 @ 14:44:

sowieso mensen.. Paypal is er niet voor niks, heeft een winkel dit niet, gewoon niks kopen.Dacht ik ook aan ja. Heb even bij het kopje 'klantenservice' gekeken. Je kan echter wél met Paypal betalen. Zou wel iets moeten zeggen toch..
this too shall pass..
Hey hallo allemaal!

Ben nieuw op dit forum, mijn naam is Richard en ik ben 25 jaar jong. Zag toevallig dit bericht staan en geen apart topic om me voor te stellen dus bij deze.

De website van Baggys ziet er wel redelijk betrouwbaar uit, mogelijkheid tot betalen met Ideal. Maar toch heb ik er een dubbel gevoel over, moeilijk uit te leggen..
Helaas ook slechte ervaringen met baggys.nl

Op 20 maart all stars besteld en betaald via IDeal. Daarna mail gekregen dat de gympen in Engeland door de douane werden vastgehouden. Later dat ze door de douane waren en z.s.m. Naar mij zouden worden verstuurd. Op mijn vraag waar ze bleven weer mail dat het bij de douane fout was gegaan. Steeds werd in de mail aangegeven dat als ik niet meer wilde wachten ik de order kon annuleren. Na 3 weken heb ik dat gedaan, waarna ik bericht kreeg dat het bedrag binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan, maar tot op vandaag is dat niet gebeurd. Als ik mail krijg ik een standaard bericht dat er binnen 2 dagen wordt gereageerd, maar dat gebeurt niet. Ik heb net ook de aangifte internetoplichting gedaan!
Ik ga ook aangifte doen! Heb ook gemaild met consuwijzer.

Die gaven aan, als ze meerdere klachtenmails krijgen over baggys.nl, gaan ze actie ondernemen en onderzoek doen!

Dus misschien een idee om ook een mail te sturen naar de consuwijzer!
Oké,ga ik ook nog doen! De anderen ook hoop ik!
Ik heb aangifte gedaan en ook een klacht ingediend bij consuwijzer! Bij deze de oproep dat iedereen die slechte ervaring hiermee heeft aangifte doet en klacht indient. Misschien bereiken we dan ooit iets...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2014 15:04
Reden: Gegevens verwijderd
% gewijzigd
Super wieikke!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9E8aHlHRF9c

Hij heeft dus iets te maken met de website..

Weet niet of hij iets voor ons kan betekenen.
Ik heb op 4 april all stars gekocht via baggys.nl, maar tot nu toe ook nog niets ontvangen. Ik kreeg ook een mail dat de bestelling bij de douane in Engeland werd tegengehouden, maar daarna onderweg was. Heb gemaild en gebeld maar kreeg geen reactie, heel vreemd allemaal. Ik heb in ieder geval aangifte gedaan bij de politie, dus hopelijk wordt de oplichter gepakt en krijgen we ons geld terug!
Ik heb schoenen besteld bij baggys.nl en deze niet gekregen.

Ze reageren niet op mijn mails
Zojuist een medewerker van baggys.nl aan de telefoon gehad!

Dat ze achter mijn schoenen aan waren gegaan en of ik ze nog wilde.

Ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug wil en heb ze duidelijk gemaakt dat ze oplichters zijn en dat er verschillende politieaangiftes tegen hun lopen!

Vandaag word mijn geld overgemaakt, afwachten....

Houd jullie op de hoogte!!
En dit mailtje ontvangen van seoshop!

Goedemorgen Laura,

Wat vervelend om te horen dat je je bestelling niet uitgeleverd hebt gekregen. Wij leveren de software waarmee baggys zijn webwinkel heeft gebouwd. Ik kan je geen persoonsgegevens verschaffen. Wij hebben hier echter wel een procedure voor. Na een klein onderzoek heb ik geconstateerd dat er meer gedupeerden zijn. Ik heb derhalve de webwinkel gesloten zodat er niet nog meer schade aangericht kan worden. Ik raad u aan om aangifte te doen. Tevens zou u contact op kunnen nemen met Mollie. Zij collecteren de iDeal betaling. Wellicht dat zij nog iets hierin kunnen betekenen.

--

Met vriendelijke groeten / With warm regards,

Seoshop
Ik kreeg zojuist dit mailtje:

Bestelling

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw betaling aan terug overgemaakt. De betaling zal morgen einde dag bij u worden bijgeschreven. Excuses voor het ongemak.

*gegevens van mij + ordernummer*

Zal de eerstvolgende werkdag overgemaakt worden

Vriendelijke groet,

Baggys.nl

Het zal mij benieuwen of het echt zo is..

Ik heb geen annulering o.i.d. aangevraagd, maar misschien storten ze alles automatisch terug of is het weer een misleiding.

En @gwoonlaura, bijzonder dat jij wel iemand aan de telefoon hebt gekregen.. Ik hoop echt dat het opgelost is. Trek mijn aangifte in ieder geval niet in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven