Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met www.baggys.nl?

28-04-2014 18:14 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand ervaring met of wel eens iets besteld bij www.baggys.nl?
Te hopen dat we dan allemaal ons geld teruggestort krijgen.

En helaas zoals ik al zei de site was eerst uit de lucht, maar is er gewoon weer. Dat is toch vreemd.

Dus straks nog meer gedupeerden.
Het zal toch niet zo zijn, dat ze de gedupeerden terug betalen van het geld, dat ze weer binnen halen van nieuwe bestellingen als ze de site steeds weer open gooien. Soort piramidespel dus!?

Ik heb mijn geld terug gekregen, maar wil andere beschermen tegen deze boeven
Inmiddels antwoord dat Mollie het betalingsverkeer van Baggys hebben geblokkeerd. De hoster heeft de website op zwart gezet!!
Verder moet Baggys de betalingen zelf indienen om deze terug te laten storten dus het is voor degene die nog geld terug krijgen hopen op goede afloop!!

Ik hoop zo dat ik het terugkrijg!!
quote:minalotte schreef op 09 mei 2014 @ 16:25:

Te hopen dat we dan allemaal ons geld teruggestort krijgen.

En helaas zoals ik al zei de site was eerst uit de lucht, maar is er gewoon weer. Dat is toch vreemd.

Dus straks nog meer gedupeerden.Nou op de site staat : Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. ??????
Bizar...
Het vreemde vind ik dat sommige het geld wel terug hebben gekregen dus er is wel hoop!
quote:abvr schreef op 09 mei 2014 @ 19:34:

[...]

Nou op de site staat : Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. ??????Ik zie dat nergens staan op hun site.
Minalotte

Als je op de site akkoord gaat met de cookies, krijg je daarna helemaal bovenin deze melding, waar abvr over spreekt.
quote:rijan53 schreef op 10 mei 2014 @ 17:11:

Minalotte

Als je op de site akkoord gaat met de cookies, krijg je daarna helemaal bovenin deze melding, waar abvr over spreekt.ben niet akkoord gegaan hoor met cookies, toetste gewoon de site in en staat al meteen bovenin de balk...
anoniem_199981 wijzigde dit bericht op 10-05-2014 18:17
Reden: geen goede tekst
% gewijzigd
quote:abvr schreef op 10 mei 2014 @ 18:15:

ze beginnen weer opnieuw?
quote:anoniem090520142111 schreef op 09 mei 2014 @ 15:53:

Ik heb het geld binnen

Wat is het telefoonnummer waar je naartoe gebeld hebt, waarom wordt dit ineens afgeschermd?

Ik krijg steeds mails terug dat ik het geld terug zal krijgen van Baggys, maar dat gebeurd steeds niet.

Daarom wil ik ook bellen, misschien dat dat meer opschiet!
quote:lauraxoxo2 schreef op 12 mei 2014 @ 10:03:

[...]

Wat is het telefoonnummer waar je naartoe gebeld hebt, waarom wordt dit ineens afgeschermd?

Ik krijg steeds mails terug dat ik het geld terug zal krijgen van Baggys, maar dat gebeurd steeds niet.

Daarom wil ik ook bellen, misschien dat dat meer opschiet!Van de site bovenaan, kan je zeker proberen hebben we ook net gedaan en ze zeggen nu dat ze het gaan doen!!
We zijn er een beetje klaar mee we wachten al ruim een week!!!
Heb vrijdag mail gehad dat mijn geld was teruggestort maar heb nog steeds niks binnen
Jeuj ik heb mijn geld ook eindelijk terug na meer dan een maand wachten!!

Als ik jullie was zou ik naar gr8stores@outlook.com mailen, op dat mailadres reageren ze sneller.

Ze maken hun belofte blijkbaar dus toch waar.. Maar vind het toch raar dat de site weer in de lucht is, terwijl ze het niet kunnen waarmaken!
Yeah eindelijk ik heb het ook teruggestort gekregen!!!
Hallo allemaal,

Heeft iedereen zijn geld terug?
Ik heb op 2 april een bestelling gaan bij Baggys.nl . Voor mijn dochter Converse allstars gekocht en je raadt het al: hetzelfde verhaal. Via ideal betaald en nog steeds niets ontvangen. Inderdaad heb ik diverse malen met Lisa gemaild. De eerste keer was er iets fout bij de douane en daarna: uw pakje wordt dan en dan verstuurd enz enz. Maar tot op heden nog niks en ik ben mijn geld kwijt. Ik heb ook op het forum bij Tros Radar hier over gesproken. Er staat ook geen nummer Kamer van Koophandel op de site en er zijn diverse dingen onduidelijk. Weet ik veel dat dit dus kan. Je vertrouwt er toch op dat iets goed is? Ik ga ook aangifte doen !!! Desnoods mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. Wordt vervolgd!! Ook jullie succes hiermee hoor. groetjes Petra
Waar staat het dan op marktplaats? Ik wil graag ook de eigenaars van marktplaats op de hoogte stellen. Dan wordt hun account geblokkeerd zodat er niet nog meer mensen de dupe worden. Ik heb een klacht ingediend bij Mollies en ook bij Consuwijzer. Aangifte politie moet ik nog doen.

Overigens is de site weer gewoon actief dus ze blijven gewoon mensen oplichten
quote:petraja schreef op 14 mei 2014 @ 12:50:

Waar staat het dan op marktplaats? Ik wil graag ook de eigenaars van marktplaats op de hoogte stellen. Dan wordt hun account geblokkeerd zodat er niet nog meer mensen de dupe worden. Ik heb een klacht ingediend bij Mollies en ook bij Consuwijzer. Aangifte politie moet ik nog doen.

Overigens is de site weer gewoon actief dus ze blijven gewoon mensen oplichtenWat bijzonder bij jullie die al veel eerder hebben besteld, ik had besteld op 28 april jl en heb het geld sinds 12 mei jl teruggekregen met heel veel over en weer gemaild met Mollie, Baggys, enz... en uiteindelijk mijn man laten bellen en het was s'middags geregeld!! We waren er helemaal klaar mee dus gewoon steeds blijven mailen anderzijds bellen!! en telkens herhalen... ik hoor graag of het gelukt is...
wie heeft jouw man dan gebeld en hebben jullie de naam van die persoon voor mij en de andere gedupeerden.

Want bij zowel baggy's als lisa/baggy', geen gehoor. Nemen geen telefoon op.

Ik wacht nu ook al een hele poos op terugvordering van mijn geld.

En dat ze nog steeds actief zijn op marktplaats vindt ik een kwalijke zaak.

uote]abvr schreef op 14 mei 2014 @ 15:14:

[...]

Wat bijzonder bij jullie die al veel eerder hebben besteld, ik had besteld op 28 april jl en heb het geld sinds 12 mei jl teruggekregen met heel veel over en weer gemaild met Mollie, Baggys, enz... en uiteindelijk mijn man laten bellen en het was s'middags geregeld!! We waren er helemaal klaar mee dus gewoon steeds blijven mailen anderzijds bellen!! en telkens herhalen... ik hoor graag of het gelukt is...[/quote]
quote:petraja schreef op 14 mei 2014 @ 12:50:

Overigens is de site weer gewoon actief dus ze blijven gewoon mensen oplichtenOp marktplaats staan ze niet meer, ik heb marktplaats genoemd toen in aangifte deed van internetoplichting, zij hebben toen hun account geblokkeerd. Wel heb ik het marktplaats laten weten toen uiteindelijk mijn geld werd gestort.
Hallo Iedereen!

Ik heb 3 weken geleden ook all stars besteld op baggys.nl! toen ik vorige week belde waar mijn bestelling bleef, werd er gemailt dat het vrijdag (9 mei) op post zou gaan. Natuurlijk niets ontvangen. Dus ik belde hun gisteren ( dinsdag 13 mei) boos op, met de vraag waar mijn bestelling blijft. Van een mannelijke medewerker kreeg ik te horen dat de leveranciers failliet zijn gegaan en dat iedereen gisteren of vandaag hun geld teruggestort krijgen! NIET DUS!! Ik ben enorm booos,net zoals jullie! Wat is ook erg vind is dat de schoenen nog op de websites staan, er kunnen dus nog meer slachtoffers gemaakt worden. Ga morgenvroeg weer bellen en aangifte doen! Deze mensen moeten KEIHARD aangepakt worden!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven