Ervaring met www.baggys.nl?
maandag 28 april 2014 om 18:14
maandag 25 augustus 2014 om 22:37
Als ik dat telefoonnummer ([...]) google kom ik op Funda terecht:
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2014 12:34
Reden: privacy
Reden: privacy
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 27 augustus 2014 om 23:55
Zo was het voor mij ook niet bedoeld jootje1965. Het kwam misschien zo over. Ik baalde er alleen van dat ik baggys nu gelaak niet meer kan bereiken. Op mail reageren ze ook niet meer en ik heb ze afgelopen week helemaal plat gegooid met mailtjes.
Abvr het is idd heel raar dat een aantal wel het geld terug hebben gekregen en een aantal niet. Ik baal er goed van. Ik heb nu alles geprint wat ik zwart op wit heb en hiermee ga ik naar het politiebureau om aanklacht in te dienen. Ook heb ik de berichten v dit forum zwart op wit, dat neem ik ook mee.
Ik geef niet op!
Abvr het is idd heel raar dat een aantal wel het geld terug hebben gekregen en een aantal niet. Ik baal er goed van. Ik heb nu alles geprint wat ik zwart op wit heb en hiermee ga ik naar het politiebureau om aanklacht in te dienen. Ook heb ik de berichten v dit forum zwart op wit, dat neem ik ook mee.
Ik geef niet op!
donderdag 28 augustus 2014 om 00:14