Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met www.baggys.nl?

28-04-2014 18:14 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand ervaring met of wel eens iets besteld bij www.baggys.nl?
Nog steeds geen geld.

Wat dom ook dat we er nog vertrouwen in hebben/hadden..

Zojuist is het bedrag op mijn rekening gestort!!!!

Ik weet niet of dit te danken is aan het mailtje dat ik net naar Mollie Payments had gestuurd, maar ik ben ontzettend blij!

Ik hoop voor jullie hetzelfde
Ik heb zojuist ook mijn geld terug gestort gekregen!

De rest krijgt het ook vast snel..

En ik heb geen berichtje gestuurd aan Mollie Payments. ;)

Ze komen deze keer hun beloften dus wel na.
Ik heb nog niks...
Ik heb ook mijn geld terug!!

Godzijdank..
Yes gelukkig!

Heb het ook terug!

Heeft iedereen nu zijn geld terug?
Ik nog niet
Ik zou ze toch weer mailen!!
Gedaan, krijg het nu binnen 7 werkdagen zeggen ze.. Pff
Heb ook alle stappen bewandeld, mails verstuurd en zij hebben per mail laten weten het in orde te maken dus ik vertrouw erop.

Mollie payments gaat er op toezien dat het gebeurd!!

Ik heb inmiddels nog niets hoor
Ik duim voor iedereen dat het goed komt!
Net nog gekeken maar nee helaas nog geen geld retour....

Natuurlijk zal ik het zeker melden als ik het heb, ik heb vertrouwen !!...heb met mollie payments mailcontact... vond het bijzonder dat er weer een ander mailadres stond waar je je order kon annuleren....?
hmm....ik heb ook all stars besteld, maar nu ik dit allemaal zo lees.... is er iemand die wel schoenen heeft ontvangen??
Ik heb ze uiteindelijk nooit ontvangen. Ze hadden problemen met de douane of zo. Ik heb toen de order geannuleerd circa 3 weken en ben nog steeds bezig met het terugkrijgen van mijn geld.
Ik had ze maandag de 28e jl besteld en betaald en las toen later dit forum dacht meteen o nee had ik dit eerder geweten , dus alle stappen bewandeld die de andere ook hadden gedaan maar ik heb begrepen dat ze alle problemen gingen oplossen die er waren ontstaan en geld zouden terugstorten? Ik ga nog steeds uit van het positieve dat het goed komt!!
Heb je ook Mollie payments gemaild?quote:jesjes1974 schreef op 06 mei 2014 @ 19:22:

Ik heb ze uiteindelijk nooit ontvangen. Ze hadden problemen met de douane of zo. Ik heb toen de order geannuleerd circa 3 weken en ben nog steeds bezig met het terugkrijgen van mijn geld.
quote:abvr schreef op 06 mei 2014 @ 21:09:

Heb je ook Mollie payments gemaild?

[...]

Ja die had ik ook aangeschreven. Maar na weer gebeld te hebben gisteren heb ik nu vandaag gelukkig mijn geld terug gehad.
Je had Mollie Payments gebeld? Of baggys??

Ik had vanmiddag nog niks Heb ze wel gemaild weer met de vraag waarom ik nog niks heb teruggestort gekregen? Geen reactie daarop...
Ik bedoel dat ik baggys heb gemaild...?
quote:oepsie82 schreef op 06 mei 2014 @ 18:06:

hmm....ik heb ook all stars besteld, maar nu ik dit allemaal zo lees.... is er iemand die wel schoenen heeft ontvangen??Zou er zeker werk van maken....
Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen is mij vorige week al toegezegd dat het teruggestort zou worden maar nog steeds niks ontvangen ondertussen reageerd baggys ook niet meer op de mail.
Ik heb gister via de site een bericht gestuurd dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld teruggestort wil krijgen.

Maar nu kijk ik net weer en is de hele site uit de lucht!

Heeft iemand een mailadres of telefoonnummer van degene die hierin iets voor jullie (die het geld terug hebben) heeft kunnen betekenen?

Alvast bedankt!
Hoi, bij toeval zie ik deze topic, wilde er net een aanmaken! Ik heb net even gekeken op KVK.nl en ze hebben geen KVK nummer wat er op doet lijken dat het nooit een bedrijf is geweest. Heeft iemand een KVK nummer in de mail staan bij z'n factuur?? Ik wil achterhalen wie de eigenaar is nl.

Bijvoorbaat dank!
Ik had dus hetzelfde idee en heb vanmorgen het 1 en ander uitlaten zoeken:

[...]

Heel raar dus. Website is inmiddels gesloten. Als ik nog meer info weet laat ik het wel weten. Kunnen jullie misschien info zien te achterhalen? Wil er namelijk naartoe gaan om me geld terug te halen. Gr, RiBo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 18:42
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven