Ervaring met www.baggys.nl?
maandag 28 april 2014 om 18:14
dinsdag 6 mei 2014 om 17:26
dinsdag 6 mei 2014 om 21:07
Ik had ze maandag de 28e jl besteld en betaald en las toen later dit forum dacht meteen o nee had ik dit eerder geweten , dus alle stappen bewandeld die de andere ook hadden gedaan maar ik heb begrepen dat ze alle problemen gingen oplossen die er waren ontstaan en geld zouden terugstorten? Ik ga nog steeds uit van het positieve dat het goed komt!!
dinsdag 6 mei 2014 om 21:09
donderdag 8 mei 2014 om 14:53
Ik heb gister via de site een bericht gestuurd dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld teruggestort wil krijgen.
Maar nu kijk ik net weer en is de hele site uit de lucht!
Heeft iemand een mailadres of telefoonnummer van degene die hierin iets voor jullie (die het geld terug hebben) heeft kunnen betekenen?
Alvast bedankt!
Maar nu kijk ik net weer en is de hele site uit de lucht!
Heeft iemand een mailadres of telefoonnummer van degene die hierin iets voor jullie (die het geld terug hebben) heeft kunnen betekenen?
Alvast bedankt!
donderdag 8 mei 2014 om 18:20
Hoi, bij toeval zie ik deze topic, wilde er net een aanmaken! Ik heb net even gekeken op KVK.nl en ze hebben geen KVK nummer wat er op doet lijken dat het nooit een bedrijf is geweest. Heeft iemand een KVK nummer in de mail staan bij z'n factuur?? Ik wil achterhalen wie de eigenaar is nl.
Bijvoorbaat dank!
Bijvoorbaat dank!
donderdag 8 mei 2014 om 18:44
Ik had dus hetzelfde idee en heb vanmorgen het 1 en ander uitlaten zoeken:
[...]
Heel raar dus. Website is inmiddels gesloten. Als ik nog meer info weet laat ik het wel weten. Kunnen jullie misschien info zien te achterhalen? Wil er namelijk naartoe gaan om me geld terug te halen. Gr, RiBo
[...]
Heel raar dus. Website is inmiddels gesloten. Als ik nog meer info weet laat ik het wel weten. Kunnen jullie misschien info zien te achterhalen? Wil er namelijk naartoe gaan om me geld terug te halen. Gr, RiBo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 18:42
Reden: privacy
Reden: privacy
% gewijzigd