Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met www.baggys.nl?

28-04-2014 18:14 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand ervaring met of wel eens iets besteld bij www.baggys.nl?
Dank je!!

Hoe heb je haar gevonden (als ik vragen mag)?

Ook op LinkedIn even opgezocht en daar staat heel slim niets over Baggys.nl maar wel haar foto.

Wat betreft het makelaarskantoor. Je kunt makkelijk vanaf je bedrijfsadres meerdere bedrijven inschrijven en runnen, dat is niet gek op zich.

Wat ik raar vind is dat het een buitenlandse vennootschap is. Dat betekend waarschijnlijk dat zij garant staat voor een buitenlandse onderneming Of dat ze met buitenlandse partners een vennootschap is aangegaan. Either way zit ze in een lastige situatie..

Wat ga jij nu doen?
Ik heb haar gevonden viavia hoe dat gebeurd is weet ik ook niet.

Wat ik ga doen is haar morgen nog eens bellen en mailen via de makelaarssite. Anders ga ik dit weekend langs of volgend weekend als ik meer tijd heb. Het is mijn geld dus mijn spullen en daar moet je vanaf blijven.
Heb je helemaal geen bericht gehad over je aankoop en wanneer je het geld retour krijgt?
Jawel maar dat is al een tijdje geleden. En ze reageerd niet op mail. Ik laat het hier ieder geval niet bij zitten het is maar 53 euro waar we over praten maar dat interseert me niks. Niemand moet mijn oplichten.
ik heb meerdere keren contact gehad met hun via de mail en elke keer werd er gezegd dat het geld teruggestort zou worden, en dat is nu een week geleden en sinds dinsdag word er niet meer gereageerd op mailtjes en mijn geld heb ik ook nog niet.
Ik heb bij de Duitse domein provider Cronon AG bevestigd gekregen dat [...] het juiste aanspreekpunt is. Ben zo vrij geweest om haar op haar werktelefoon en mail proberen te bereiken, tot nu toe tevergeefs. Voor de liefhebbers: [...]

succes
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 18:47
Reden: privacy
% gewijzigd
Ik heb vanmorgen toevallig gebeld [...]. De heer [...] bevestigde mij dat ze op vakantie was en maandag terug is. Ze schijnt in spanje te zitten volgens hem en is maandag terug. Ik heb gezegd dat ze of misschien hij ook wel de boel oplichtingen. Hij wist daar niks van af. Zou ik ook zeggen. Toevallig krijg ik net een mail dat ze het geld hebben overgemaakt. Prima voor mij maar niet voor diegene die nog geld van hun krijgen. Heefr iemand aangifte gedaan? Misschien is het een grotere organisatie die mensen ook oplichtigten via makelaarsites. Gr,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 19:43
% gewijzigd
Ow ja telefoon nummer [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 18:50
% gewijzigd
Hoi allemaal,

Wat ontzettend shit om jullie reacties te lezen. Ik ben er ook ingetrapt. 22 april heb ik twee all stars besteld bij www.baggys.nl

Tot op heden nog geen all stars gekregen. Aantal keren gemaild, krijg ik een reactie van dat douane verhaal. Daarna geef ik aan dat ik mijn bestelling wil annuleren, maar geen reactie. Vandaag telefonisch contact gehad met een jongen die de telefoon op nam (09005511335 toestelnummer 1186). Ik was erg boos en ineens gooit hij de hoorn erop. Nog vele keren daarna gebeld, maar toen was meneer ineens niet meer bereikbaar. Toen ben ik op het internet gaan speuren en kwam ik op deze forum. Net wel een mailtje van lisa@baggys.nl gekregen dat mijn order is geannuleerd en ik mijn betaling terug krijg. Maar als ik de reacties zo lees, kan ik fluiten naar mijn 99 euro. Net aangifte gedaan bij de politie. Hopelijk maakt de politie er werk van, want ze hebben nu wel genoeg slachtoffers gemaakt. Ik wil ook nog contact zoeken met mollie payments. Heeft iemand een e-mailadres voor mij waar ik ze op kan bereiken. Ik hoor het graag van jullie.
Net ook telefonisch contact gehad met Mollie payments. Heb net ook een email gestuurd met mijn gegevens van de betaling. Zij gaan er achteraan. Ik hoop zo dat ik mijn geld retour krijg. Heb ook nog een emailadres gekregen die bij mollie payments bekend staat voor de website www.baggys.nl

Het emailadres wat bij hen bekend staat is gr8stores@outlook.com
Ik heb net aangifte gedaan
krijg nu net ook een mail van lisa@baggys.nl dat mijn geld teruggestort is en dat het er zeker maandag op zou moeten staan, maar dat verhaal werd mij vorige week ook al verteld dus ben benieuwd, ik heb vorige week al aangifte gedaan, en heb meerdere keren contact gehad met mollie payments, maar kunnen in principe niet meer doen dan ook contact zoeken met baggys word mij gezegd.
info@mollie.nl
Jemig wat een lastige situatie, ik kreeg ook een mailtje met de order is geannuleerd en u krijgt geld terug vrijdag 2 mei of maandag 5 mei staat het op de rekening maar tevergeefs, Mollie payments weer gemaild en zij zeiden dat de betaling nog niet was ingediend, zij gingen Baggys weer mailen.... dus baggys doet niet wat zeggen!! Grrrr
Baggys ook gemaild met het antwoord erin dat ze het bedrag zouden terugstorten, maar tot op heden geen reactie!!

Sommige hebben wel de betaling teruggestort gekregen zo te lezen dus er is wel geld dus ik heb ook hoop!
Heb hier ook schoenen besteld, betaald en niets ontvangen. Heb alle emailadressen aangeschreven: info@baggys.nl, lisa@baggys.nl en via de site van het makelaarskantoor [...] met daarin dat ik mijn geld terug wil. Hierop geen reactie gekregen daarom aangifte gedaan, Tros opgelicht geinformeerd, Markplaats gemaild, klacht ingediend bij Mollie.nl en [..] het makelaarskantoor gebeld. Bij [...] wisten ze van niks maar was nummer 2 die had gebeld. Zie dat ribo daar inmiddels ook heen heeft gebeld. Krijg nu een berichtje van lisa@baggys.nl : Helaas hebben wij onze website moeten sluiten. De beloftes van onze leverancier zijn helaas niet uitgekomen. Wij hebben alle orders geannuleerd die nog openstaan. U ontvangt automatisch uw betaling terug op uw betaalrekening.

Ben benieuwd wanneer mijn geld teruggestort word.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 19:36
% gewijzigd
Oke dat is heel duidelijk maar hoop dat ze het doen!! Mollie Payments kan alleen de mail doorsturen en aangeven dat ze het moeten afhandelen...

Heb je wel aangifte gedaan?
De consuwijzer daar kan je ook nog een klacht indienen heb ik ook gedaan....
Was bij mij ook maar heb het nog steeds niet quote:chantal0809 schreef op 09 mei 2014 @ 13:05:

krijg nu net ook een mail van lisa@baggys.nl dat mijn geld teruggestort is en dat het er zeker maandag op zou moeten staan, maar dat verhaal werd mij vorige week ook al verteld dus ben benieuwd, ik heb vorige week al aangifte gedaan, en heb meerdere keren contact gehad met mollie payments, maar kunnen in principe niet meer doen dan ook contact zoeken met baggys word mij gezegd.
Net gebeld door een onbekend nummer door een man. Hij zei dat ik en aantal keren gebeld had naar dat 06nr en dat het van lisa was. Hij zei dat baggys het geld gaat terug storten.

Ik zei lisa? Volgens mij heet ze [...] ! Nee zei hij [...] zit niet meer in het bedrijf. Ja me hol. Dat bedrijfje is pas opgericht volgens de kvk.

ik vroeg ook naar alle andere mensen of die hun geld terug krijgen en hij zei van wel.

Ik laat het hier niet bij zitten ik wil maandag [...] zelf spreken die ga ik bellen via [...].

Word vervolgd.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 21:13
% gewijzigd
Iedereen die gedupeerd is door deze zaak, DOE AANGIFTE als het dan in orde is en je hebt je geld terug, kan je, je aangifte altijd weer intrekken!!
Ik ga ook nog even klacht indienen bij consuwijzer. En idd iedereen die iets heeft gekocht bij deze webshop, aangifte doen!!! Hoe meer, hoe beter. Dan wordt er ook echt actie ondernomen door de politie.
Ik heb het geld binnen
Hallo allemaal,

Ook precies dezelfde ervaringen als boven, ook actie ondernomen.

Hopen dat dit wordt aangepakt.

Maar hebben jullie het al gezien de site is gewoon weer in de lucht.

Groetjes en laten we elkaar op de hoogte houden.
hoii, ik heb helaas ook schoenen daar besteld op 2 mei. en zijn ook niet aan gekomen. maar ik las net een paar reacties dat jullie je geld hebben terug gekregen, wat hebben jullie precies gedaan of met wie gemaild? ik heb wel dit mailtje gekregen, 2 uur geleden:

Geachte

Helaas hebben wij onze website moeten sluiten. De beloftes van onze leverancier zijn helaas niet uitgekomen. Wij hebben alle orders geannuleerd die nog openstaan. U ontvangt automatisch uw betaling terug op uw betaalrekening.

Met vriendelijke groeten,

Baggys.nl

lisa@baggys.nl

Tel 0900 5511335 toestelnummer 1186 (40c p/m)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven