Ervaring met www.baggys.nl?
maandag 28 april 2014 om 18:14
donderdag 8 mei 2014 om 19:24
Dank je!!
Hoe heb je haar gevonden (als ik vragen mag)?
Ook op LinkedIn even opgezocht en daar staat heel slim niets over Baggys.nl maar wel haar foto.
Wat betreft het makelaarskantoor. Je kunt makkelijk vanaf je bedrijfsadres meerdere bedrijven inschrijven en runnen, dat is niet gek op zich.
Wat ik raar vind is dat het een buitenlandse vennootschap is. Dat betekend waarschijnlijk dat zij garant staat voor een buitenlandse onderneming Of dat ze met buitenlandse partners een vennootschap is aangegaan. Either way zit ze in een lastige situatie..
Wat ga jij nu doen?
Hoe heb je haar gevonden (als ik vragen mag)?
Ook op LinkedIn even opgezocht en daar staat heel slim niets over Baggys.nl maar wel haar foto.
Wat betreft het makelaarskantoor. Je kunt makkelijk vanaf je bedrijfsadres meerdere bedrijven inschrijven en runnen, dat is niet gek op zich.
Wat ik raar vind is dat het een buitenlandse vennootschap is. Dat betekend waarschijnlijk dat zij garant staat voor een buitenlandse onderneming Of dat ze met buitenlandse partners een vennootschap is aangegaan. Either way zit ze in een lastige situatie..
Wat ga jij nu doen?
donderdag 8 mei 2014 om 20:34
vrijdag 9 mei 2014 om 11:05
Ik heb bij de Duitse domein provider Cronon AG bevestigd gekregen dat [...] het juiste aanspreekpunt is. Ben zo vrij geweest om haar op haar werktelefoon en mail proberen te bereiken, tot nu toe tevergeefs. Voor de liefhebbers: [...]
succes
succes
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 18:47
Reden: privacy
% gewijzigd
vrijdag 9 mei 2014 om 11:42
Ik heb vanmorgen toevallig gebeld [...]. De heer [...] bevestigde mij dat ze op vakantie was en maandag terug is. Ze schijnt in spanje te zitten volgens hem en is maandag terug. Ik heb gezegd dat ze of misschien hij ook wel de boel oplichtingen. Hij wist daar niks van af. Zou ik ook zeggen. Toevallig krijg ik net een mail dat ze het geld hebben overgemaakt. Prima voor mij maar niet voor diegene die nog geld van hun krijgen. Heefr iemand aangifte gedaan? Misschien is het een grotere organisatie die mensen ook oplichtigten via makelaarsites. Gr,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 19:43
% gewijzigd
vrijdag 9 mei 2014 om 11:58
Hoi allemaal,
Wat ontzettend shit om jullie reacties te lezen. Ik ben er ook ingetrapt. 22 april heb ik twee all stars besteld bij www.baggys.nl
Tot op heden nog geen all stars gekregen. Aantal keren gemaild, krijg ik een reactie van dat douane verhaal. Daarna geef ik aan dat ik mijn bestelling wil annuleren, maar geen reactie. Vandaag telefonisch contact gehad met een jongen die de telefoon op nam (09005511335 toestelnummer 1186). Ik was erg boos en ineens gooit hij de hoorn erop. Nog vele keren daarna gebeld, maar toen was meneer ineens niet meer bereikbaar. Toen ben ik op het internet gaan speuren en kwam ik op deze forum. Net wel een mailtje van lisa@baggys.nl gekregen dat mijn order is geannuleerd en ik mijn betaling terug krijg. Maar als ik de reacties zo lees, kan ik fluiten naar mijn 99 euro. Net aangifte gedaan bij de politie. Hopelijk maakt de politie er werk van, want ze hebben nu wel genoeg slachtoffers gemaakt. Ik wil ook nog contact zoeken met mollie payments. Heeft iemand een e-mailadres voor mij waar ik ze op kan bereiken. Ik hoor het graag van jullie.
Wat ontzettend shit om jullie reacties te lezen. Ik ben er ook ingetrapt. 22 april heb ik twee all stars besteld bij www.baggys.nl
Tot op heden nog geen all stars gekregen. Aantal keren gemaild, krijg ik een reactie van dat douane verhaal. Daarna geef ik aan dat ik mijn bestelling wil annuleren, maar geen reactie. Vandaag telefonisch contact gehad met een jongen die de telefoon op nam (09005511335 toestelnummer 1186). Ik was erg boos en ineens gooit hij de hoorn erop. Nog vele keren daarna gebeld, maar toen was meneer ineens niet meer bereikbaar. Toen ben ik op het internet gaan speuren en kwam ik op deze forum. Net wel een mailtje van lisa@baggys.nl gekregen dat mijn order is geannuleerd en ik mijn betaling terug krijg. Maar als ik de reacties zo lees, kan ik fluiten naar mijn 99 euro. Net aangifte gedaan bij de politie. Hopelijk maakt de politie er werk van, want ze hebben nu wel genoeg slachtoffers gemaakt. Ik wil ook nog contact zoeken met mollie payments. Heeft iemand een e-mailadres voor mij waar ik ze op kan bereiken. Ik hoor het graag van jullie.
vrijdag 9 mei 2014 om 12:16
Net ook telefonisch contact gehad met Mollie payments. Heb net ook een email gestuurd met mijn gegevens van de betaling. Zij gaan er achteraan. Ik hoop zo dat ik mijn geld retour krijg. Heb ook nog een emailadres gekregen die bij mollie payments bekend staat voor de website www.baggys.nl
Het emailadres wat bij hen bekend staat is gr8stores@outlook.com
Het emailadres wat bij hen bekend staat is gr8stores@outlook.com
vrijdag 9 mei 2014 om 13:05
krijg nu net ook een mail van lisa@baggys.nl dat mijn geld teruggestort is en dat het er zeker maandag op zou moeten staan, maar dat verhaal werd mij vorige week ook al verteld dus ben benieuwd, ik heb vorige week al aangifte gedaan, en heb meerdere keren contact gehad met mollie payments, maar kunnen in principe niet meer doen dan ook contact zoeken met baggys word mij gezegd.
vrijdag 9 mei 2014 om 13:17
Jemig wat een lastige situatie, ik kreeg ook een mailtje met de order is geannuleerd en u krijgt geld terug vrijdag 2 mei of maandag 5 mei staat het op de rekening maar tevergeefs, Mollie payments weer gemaild en zij zeiden dat de betaling nog niet was ingediend, zij gingen Baggys weer mailen.... dus baggys doet niet wat zeggen!! Grrrr
vrijdag 9 mei 2014 om 13:23
Heb hier ook schoenen besteld, betaald en niets ontvangen. Heb alle emailadressen aangeschreven: info@baggys.nl, lisa@baggys.nl en via de site van het makelaarskantoor [...] met daarin dat ik mijn geld terug wil. Hierop geen reactie gekregen daarom aangifte gedaan, Tros opgelicht geinformeerd, Markplaats gemaild, klacht ingediend bij Mollie.nl en [..] het makelaarskantoor gebeld. Bij [...] wisten ze van niks maar was nummer 2 die had gebeld. Zie dat ribo daar inmiddels ook heen heeft gebeld. Krijg nu een berichtje van lisa@baggys.nl : Helaas hebben wij onze website moeten sluiten. De beloftes van onze leverancier zijn helaas niet uitgekomen. Wij hebben alle orders geannuleerd die nog openstaan. U ontvangt automatisch uw betaling terug op uw betaalrekening.
Ben benieuwd wanneer mijn geld teruggestort word.
Ben benieuwd wanneer mijn geld teruggestort word.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 19:36
% gewijzigd
vrijdag 9 mei 2014 om 13:29
Was bij mij ook maar heb het nog steeds niet quote:chantal0809 schreef op 09 mei 2014 @ 13:05:
krijg nu net ook een mail van lisa@baggys.nl dat mijn geld teruggestort is en dat het er zeker maandag op zou moeten staan, maar dat verhaal werd mij vorige week ook al verteld dus ben benieuwd, ik heb vorige week al aangifte gedaan, en heb meerdere keren contact gehad met mollie payments, maar kunnen in principe niet meer doen dan ook contact zoeken met baggys word mij gezegd.
vrijdag 9 mei 2014 om 15:14
Net gebeld door een onbekend nummer door een man. Hij zei dat ik en aantal keren gebeld had naar dat 06nr en dat het van lisa was. Hij zei dat baggys het geld gaat terug storten.
Ik zei lisa? Volgens mij heet ze [...] ! Nee zei hij [...] zit niet meer in het bedrijf. Ja me hol. Dat bedrijfje is pas opgericht volgens de kvk.
ik vroeg ook naar alle andere mensen of die hun geld terug krijgen en hij zei van wel.
Ik laat het hier niet bij zitten ik wil maandag [...] zelf spreken die ga ik bellen via [...].
Word vervolgd.
Ik zei lisa? Volgens mij heet ze [...] ! Nee zei hij [...] zit niet meer in het bedrijf. Ja me hol. Dat bedrijfje is pas opgericht volgens de kvk.
ik vroeg ook naar alle andere mensen of die hun geld terug krijgen en hij zei van wel.
Ik laat het hier niet bij zitten ik wil maandag [...] zelf spreken die ga ik bellen via [...].
Word vervolgd.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2014 21:13
% gewijzigd
vrijdag 9 mei 2014 om 16:02
hoii, ik heb helaas ook schoenen daar besteld op 2 mei. en zijn ook niet aan gekomen. maar ik las net een paar reacties dat jullie je geld hebben terug gekregen, wat hebben jullie precies gedaan of met wie gemaild? ik heb wel dit mailtje gekregen, 2 uur geleden:
Geachte
Helaas hebben wij onze website moeten sluiten. De beloftes van onze leverancier zijn helaas niet uitgekomen. Wij hebben alle orders geannuleerd die nog openstaan. U ontvangt automatisch uw betaling terug op uw betaalrekening.
Met vriendelijke groeten,
Baggys.nl
lisa@baggys.nl
Tel 0900 5511335 toestelnummer 1186 (40c p/m)
Geachte
Helaas hebben wij onze website moeten sluiten. De beloftes van onze leverancier zijn helaas niet uitgekomen. Wij hebben alle orders geannuleerd die nog openstaan. U ontvangt automatisch uw betaling terug op uw betaalrekening.
Met vriendelijke groeten,
Baggys.nl
lisa@baggys.nl
Tel 0900 5511335 toestelnummer 1186 (40c p/m)