Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Ik kan m weghalen maar tis te laat!!!!

Noeks, die kleine .. ala maar er dan ook nog op getrapt zijn, woeha!
kan ze goed mikken
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 16:48:

Ik kan m weghalen maar tis te laat!!!!

Noeks, die kleine .. ala maar er dan ook nog op getrapt zijn, woeha!Want? Ik geef het toch toe? Nou ja, maakt verder ook niet uit.
Ik bedoelde dat bijna iedereen hier er een nr2 bij heeft, en iedereen dat anders invult. En soms lees ik alsof mensen elkaar veroordelen op de manier waarop zij het doen. (Maar mosterd na de maaltijd, ze vergiste zich net, dus ik zeg niets ?) volgens mij zitten er bij de meesten van ons een vlindertje her en der, en dat is toch ok?
Ik lees hier eigenlijk maar weinig veroordelingen, ik lees wel veel spiegels en waarschuwingen. Van ervaringsdeskundigen. En weet je, ik wou 'ze' toen ook niet geloven, en ik weet nu dat 'ze' toch gelijk hadden. Net als puzzled afgelopen week zei, het was goed om erop gewezen te worden.

Ja iedereen gaat er anders mee om, en dat is prima, als het voor jou werkt en als jij er gelukkig van wordt, en blijft, hartstikke goed.
Mikki1, dat was ik. Ik heb over een post heengelezen en daarom anouks post verkeerd geïnterpreteerd. Ik lees hier al een tijdje mee en het valt mij op dat hier bijna allemaal intelligente en sterke vrouwen schrijven. Daarom vond ik de post van Anouk al een beetje raar en daarom mijn antwoord.
Ienemienemutte: ik begreep het, vandaar mijn mosterd na de maaltijd
het is soms wat direct wat er gezegd wordt en niet iedereen kan daar mee omgaan om wat voor reden dan ook. Persoonlijk denk ik dat het vaak niet zo hard bedoeld wordt en het handig kan zijn iets met die reacties te doen.

@Iene; dat gaat een kapitaal kosten denk ik als je het vaak doet. Maar sommigen zullen dat wel verborgen kunnen houden. Cash lijkt mij de manier. Ik zou het nooit pinnen.

En de reactie is alweer opnieuw gequote dus weghalen kan wel maar is zinloos.

@Nerena; neukertjes kunnen ook leuk en lekker zijn maar aan mij is dat niet (meer) besteed .
koekies zijn lekker
Hiha Hongarije. Kreeg dit berichtje net:

"Wat jij wilt schat, maar kunnen wat mij betreft ook nog even tot dinsdag wachten en zien hoe onze vlaggen er dan bij staan toch?"

Gevolgd door een knipoog.

x y en zz zijn kennelijk ook bij lànge na niet overtuigd.

Oh en iene, no hard feelings hoor.

Scherp zijn en scherp gehouden worden, that's it.

Maar wel met compassie.
quote:ano*k schreef op 23 mei 2014 @ 15:57:

[...]

Oranje's 1,5 en mijn nr.2 schijnen uit dezelfde regio te komen. Snap dus prima dat er een hechting ontstond en ze zichzelf operatief weer los moe(s)t knippen...;-)

Ik heb woensdag uit pure nieuwsgierigheid stiekempjes een profiel op SF aangemaakt. Fascinerend wat daar zoal in je brievenbusje belandt

Huh? Wat heeft dat met regio te maken?

Ik zie het, echt enorrum lekker aan het golfen ben jij. Nog een profieltje erbij... Gaat lekker hè Noukie? (enneh, onbewust saboteren? Misschien moet je ff terug lezen ).

Gisteren tijdens een enorm uitgebreide geile pijpbeurt slingerde ik er nog eens in dat ik dit met andere mannen ook nog wel eens zou willen doen (ken je timing hè! ), zegt hij: "ik wil het niet weten" Nou, dan heb ik nu gewoon weer toestemming, toch?

Pfff, ik ben zo wispelturig, word er zelf gewoon niet goed van. Ene moment denk ik jaaaaaaa! Wil ik oohook!! En het volgende moment vind ik die eerst geile berichtjes opeens best wel plat. Ik kan het niet meer
quote:ano*k schreef op 23 mei 2014 @ 15:57:

[...]

Oranje's 1,5 en mijn nr.2 schijnen uit dezelfde regio te komen. Snap dus prima dat er een hechting ontstond en ze zichzelf operatief weer los moe(s)t knippen...;-)

Ik heb woensdag uit pure nieuwsgierigheid stiekempjes een profiel op SF aangemaakt. Fascinerend wat daar zoal in je brievenbusje belandt

Huh? Wat heeft dat met regio te maken?

Ik zie het, echt enorrum lekker aan het golfen ben jij. Nog een profieltje erbij... Gaat lekker hè Noukie? (enneh, onbewust saboteren? Misschien moet je ff terug lezen ).

Gisteren tijdens een enorm uitgebreide geile pijpbeurt slingerde ik er nog eens in dat ik dit met andere mannen ook nog wel eens zou willen doen (ken je timing hè! ), zegt hij: "ik wil het niet weten" Nou, dan heb ik nu gewoon weer toestemming, toch?

Pfff, ik ben zo wispelturig, word er zelf gewoon niet goed van. Ene moment denk ik jaaaaaaa! Wil ik oohook!! En het volgende moment vind ik die eerst geile berichtjes opeens best wel plat. Ik kan het niet meer
1 keer was ook wel genoeg...
@Look: nee dat heeft uiteraard niks met regio te maken. Was een non-comment babe;) Luchtziekte tijdens het landen, dan krijg je dat.

Enneh...Tijdens een pijpbeurt?? Waar de mond vol van is...

Oja, ik ben bewust aan het saboteren hahaha.

Ballen in de verkeerde holletjes stoppen. F*cking golf.
Look, ik vind dat je toestemming hebt, zeker weten. Mijn vreemdgaande flirts die wel een open relatie claimen te hebben, zeggen namelijk ook altijd iets dergelijks.
quote:ano*k schreef op 23 mei 2014 @ 19:44:

Enneh...Tijdens een pijpbeurt?? Waar de mond vol van is...

Ja..

"Oh schat, blablablabla deze is echt de lekkerste blablablabla Maar toch, een andere is ook lekker blablablabla "

Zoiets
Hoho. Blablabla? Jij HAD toch de lekkerste thuis, Miss Marketing?

OK get it. Altijd biefstuk kan ook vervelen
Met blablablabla bedoel ik niet dat ik poep praatte, maar meer dat ik jullie mijn geile gehijg wil besparen.

Yep, de leukste heb ik. Wil niet persé zeggen dat ik dan altijd die pik wil hè?
Precies, alle dagen champagne gaat ook vervelen, dan heb je soms ineens weer eens zin in een lambruscootje
Ik wist dat jij het zou begrijpen O
Sulle we same op jagt gaan Loek? Ik ben het seksloze opgedroogde ook wel weer spuuchsat eigenlijk.
Roos? ontwaakt de boel alweer? you go girl!
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 21:09:

Sulle we same op jagt gaan Loek? Ik ben het seksloze opgedroogde ook wel weer spuuchsat eigenlijk.

Ja! Zullen we het vliegtuig nemen? Ik weet nog wel een leuke plek om te zoeken

Hoe kan het dat je de ene dag helemaal hitsig wordt en de volgende dag denkt "sod off". Slaat toch ook nergens op?
Dat heeft iedereen wel eens denk ik Look? Andere dingen aan je hoofd? Gewoon even geen zin? Je kan niet alijd geil zijn
koekies zijn lekker
Yeaha! Rosebud wil weer op het zadel worden gezet!

Het werd tijd, dat opgedroogde libido moet nodig afgestoft!

(En? Hoeveel berichtjes al in je inbox nu?)
Haha!!

Ik ben eerst nog aan het nadenken ja! Zo snel gaat dat nou allemaal ook weer niet.

Die wisselende stemmingen heb ik ook hoor Look, overdag taal ik niet, nergens noppes nada naar maar 's nachts droom ik afschrikkelijk en s morgens wil ik maar één ding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven