Noodweer!!!!!!!!!

26-05-2014 15:28 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai vrolijke viva vrouwen, en zure visgleuven,

Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!

Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!

De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Omgeving A'dam: harde regen en harde wind. Laat maar losbarsten dat noodweer, ik hou ervan.
Groningen provincie hier (40 km onder de Stad) mijn enige vrije dag deze week, incl. vorig en komend weekend.

Mijn was is buiten droog geworden, zit naast de vijver waar de kikkers vrolijk kwaken, de vissen rond zwemmen, vogels het hoogste woord hebben en ik net een geweldige knalblauwe libelle zag.

Ja, met een roseetje, een boek en het viva forum en straks met een heerlijke pasta salade met appel, sla uit de tuin, walnoten uit de boom.

Temp 23 gr. helaas wel bewolkt maar verder geweldig weer.
Doe ik niet aan....
Het was van korte duur
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wat grote spetters hier, maar nog geen sprake van noodweer
quote:gisellecarterx schreef op 26 mei 2014 @ 15:31:

In het Oosten van het land, op de Veluwe. Ik vind het heerlijk!

precies toen ik bij de kapper naar buiten stapte ja

(ik was ook nog op de fiets)
Alleen maar regen gehad. Geen onweer. Best jammer (overdag vind ik het wel mooi, in het donker luguber).
Hmm, de donkere luchten nemen toe, de blaadjes waaien van de bomen. Het is 21 graden, de vogels doen het nog steeds, de vissen verstoppen zich onder de waterlelie.

Volgens buienradar blijft het hier echt droog, misschien ook wel maar ik neem het forum, boek en rose toch maar mee naar binnen.
Doe ik niet aan....
20 graden en zon
Potver, regent het hier ineens, dat was niet wat ze hadden beloofd. Het zou hier droog en zonnig blijven. Bah
Doe ik niet aan....
Nou, ik heb de opblaasboot al op de zolder staan. met een voorraad eten voor de komende week en verder sidder ik van angst voor wat er komen gaat
Dolfje, al thuis? Het is er droog

weer.nl, weeronline.nl alles voorspelde flinke regen en onweersbuien ook in deze regio, maar nee hoor. Drie druppels en een vlaag wind. Jammer, mijn planten hebben dorst en ik heb zo geen zin om de tuinslang weer door het huis te slepen om de voortuin water te geven...
groningen-stad donker, maar geen drupje regen.

Noodweer? weeralarm code oranje? hahaha
Vergeten jullie vooral niet preventief een geul rondom je huis te graven?

(hier regent het zo hard dat je wel heel hard moet rennen om wat druppels op te vangen, Regio ten zuiden van Rotjeknor.)
Hier verder geen regen gevallen. Sterker nog, de zon schijnt alweer
Nog geen drup gezien. Lekker weertje met volop zon.
Het ging hier net regenen
Nou! Net op tijd het bos uit. Om 16.30 bedacht ik mij nog even snel een rondje bos te lopen met zoon in de drager. Om 17.30 begon het ineens erg te betrekken. Ik snel weer 't bos uit en naar huis gelopen. Mijn vrouw kwam net thuis van het werk en reed de straat uit om ons de laatste 500 m nog naar huis te rijden. Lief! En nu keihard aan 't plenzen.
Wat lief van je vrouw, NYC
quote:Hilary schreef op 26 mei 2014 @ 18:17:

Wat lief van je vrouw, NYC

Dat! Want je man met kind zeiknat laten regenen kan niet, daar smelten ze namelijk van

Echt, de hele halleluia voor die wel hele 500 meter? Wat als vrouwlief niet net thuis was gekomen, waren pappa en kind dan vergaan of zo?

Ik haal manlief ook op als het kleddert mits ik net toevallig in de buurt ben, is normaal toch? En als ik niet in de buurt ben heeft hij een plu
NYC is een vrouw, muts
Volgens mij niet toch?
quote:miedo schreef op 26 mei 2014 @ 17:39:

groningen-stad donker, maar geen drupje regen.

Noodweer? weeralarm code oranje? hahahaDit idd..
Haarlemmermeer. Net wat regen, maar helaas nog geen onweer.

Ik heb echt zin in een mega onweersbui met zwarte luchten en veel donder en bliksem!
Noord Groningen nog steeds droog
Hier harde regen, afwisselend met wat zachtere regen, al een paar uur, maar nog geen onweer gezien of gehoord. Zaanstad woon ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven