Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Oranje, ik ben alleen eigenwijs en je hebt gelijk over die nekharen.

Jane, zachter voor jezelf en harder voor de rest.

Nou èn dat het over zou zijn?

Zie dat als een kans op iemand die wel rekening wil houden met jouw wil zoals jouw eigen man.

Lotje, zorg jij er ook voor dat jij iemand krijgt die wel rekening wil houden met wat jij aan dates en contact tussendoor wil.

Een minnaar is er om jezelf opgewekt te maken.

Mantelzorgen kun jij thuis al.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Hm oranje, ook al is je post op lotje gericht, ik voel me ook lichtelijk aan gesproken.
quote:cljane schreef op 06 juni 2014 @ 17:07:

Hm oranje, ook al is je post op lotje gericht, ik voel me ook lichtelijk aan gesproken.Dat stukje over HL was ook voor jou bedoeld meiske
.
anoniem_180123 wijzigde dit bericht op 06-06-2014 17:17
Reden: ging even iets mis
% gewijzigd
quote:highlander schreef op 06 juni 2014 @ 17:07:

Oranje, ik ben alleen eigenwijs en je hebt gelijk over die nekharen.Zo. Daar doe ik het voor. punt.
Nog een Arnie-update trouwens.

Vanmorgen kreeg ik ineens een kik-berichtje: "jammer dat je er niet was"..

Ik: Wat??

Anderhalf uur stil.

Ik: Arnie kom op. Reageer even zeg. Ik was er.

Krijg ik me toch een bericht. Dat hij gewacht heeft op het plein (vol terrassen) en me "toch misgelopen" is en hij weet het niet en hij wil heel graag een nieuwe poging doen want zijn gevoel zegt hem dat wij iets heel bijzonders hebben samen "dat had ik je al gezegd".

Ja, nauwelijks een punt of een komma dus.

Ik: op het plein? Ik zat bijna een uur bij café X. Wel lekker geluncht. Maar nee, dit is niet erg geloofwaardig Arnie.

Hij: ik heb op het plein gelopen om te zien of ik je naar binnen zag lopen maar ik heb je gemist blijkbaar.

Zucht.
quote:oranjexx schreef op 06 juni 2014 @ 17:16:

[...]

Dat stukje over HL was ook voor jou bedoeld meiske Haha thanks, maar ik bedoelde de post dat ze er beide anders in staan.
Anouk, daar komt arnie dan ook wel een beetje heul erg laat mee aan. Als hij je echt niet had kunnen vinden had hij toch eerder een berichtje kunnen doen lijkt mij.
Oh absoluut Jane.

Mijn laatste reactie was dan ook: Tja.

Net wat ik zou zeggen, waarom moet hij daar drie dagen over doen? Waarom niet daar op dat plein direct een berichtje gestuurd met de vraag waar je zat?

Lijkt mij een stiekemerd met koudwatervrees. Dikke doei!
Hij is al afgeserveerd hoor. Argentijnen, Hongaren, spierbundels...

Hoppa. Clean desk.
Jane, fijn dat je antwoord hebt gehad. Als het nu over is, laat het hier dan bij. Lijkt me een prima idee!

Anouk, seriously, was hij er? Jaja. Ik neem aan dat je hem woensdag ook wel een 'hee waar ben je' bericht heb gestuurd maar dat daar geen reactie op kwam?

Lot, ik vind die nr 2 van jou steeds treuriger worden. Dat zou nog niet zo erg zijn als jij weinig verwachtte, maar dat is niet zo..

Hier alles prima. Rozig in de trein na borrel met collega's op het terras en lekker avondje met nr 1 en Netflix voor de boeg. Life is good.
Woehahaha, die Arnie toch! Right. De man komt niet opdagen, laat niks horen, zet zijn profiel op pauze en 3 dagen later zijn we er weer? Wat een liegebrok.

Lekker, die clean desk. Van mij mag je de generaliserende mannen op dit topic trouwens ook even upcleanen. Regel je dat even?

Jane, voelt nog niet erg opgelucht zo hè? Je bent er dus geen ruk mee opgeschoten!

Verder helemaal verschrikkelijk eens met de immer boeiende posting(s) van Madame Orange!

Zelfs op dit topic laat je afhankelijkheid zien, het zal allemaal wel een grapje zijn maar voor mij is het zeer tekenend!
HL doet wel opvallend weinig highlandertjes anders Roosje.

Misschien omdat hij de dames die hij toespreekt al in de pocket heeft? Hoeft-ie (volgens eigen filosofie) niet veel moeite meer te doen;-)

Heren, deel nu eens met ons hoe succesvol jullie eigen minnaarbestaan ervoor staat.

Wij staan klaar met de koekepan meelevend commentaar.
Anouk, tussen mijn minnares en mij gaat het nog steeds prima.

Zij laat mij moeite doen en daar ben ik dol op.

Ik heb idd een hekel aan buit die zichzelf aan mijn voeten legt.
Hij wil toch geen dames in de pocket? Dan kan ie nie jaaaaaagen!!! Dus hop, Noekske, rennen jij van je 1..2.1.2.1.2.1.2! Als een dartel hertje zodat de grote boze tijger achter je aan kan hollen, grommende en brullende!

Verder ben ik het met je eens, hoppetee mannen, broek uit broek uit!! Jullie weten het allemaal zoooooooooo goed. Zo weet mr Bundy heel goed zijn eigen vrouw te plezieren en geniet de ex én pototentiële HL minnares natuurlijk nog steeds schoftig van zijn immer boeiende proza.

*duikt weg voor het eiergesmijt*
One life, live it !
quote:al_bundy schreef op 06 juni 2014 @ 19:58:

Toch nog iemand die naar me luistert!
mee eens roos! Zal ik ook even?

Ik heb antwoord gehad en we gaan door, hij past zich een beetje aan en ik probeer dat ook te doen en dan kijken we wel waar het schip strand, ehhh in zijn bed

oh en die aanpassing zal dan maar zonder Hl zijn hulp gaan
Oh en roos, nu pas is de opluchting er.
Dat jullie doorgingen stond natuurlijk als een paal boven water Jane maar wat is er nu structureel verandert?

En waar ben je nu precies opgelucht over?
Jane, voor wat jij wil (leren) opkomen kun jij idd zonder mij.

Jane, ben je niet vooral opgelucht dat hij er geen punt achter heeft gezet? Of biedt hij ook echt iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven