Mode & Beauty alle pijlers

telefoon in BH

06-06-2014 12:30 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo enorm vreselijk lijken. Maar ik doe het nu ook! Het is gewoon erg handig :-)

Gelukkig heb ik een klein model telefoon en valt het bijna niet op. Waar laten jullie je mobiel als je even geen jas of tas bij je draagt?
Let it Bee

Hema, vijf euro. Ik gebruik het als beurs/pinpasopslag. Op wc tasje losmaken en eruit vissen en dan afrekenen aan het einde van de avond. Mobiel heb ik alleen in de auto om de ANWB te bellen of 112 mocht ik een ongeluk zien gebeuren.

In de winter met veel lagen kleding bewaar ik het ook in mijn laars. Lange sokken en dan dubbelslaan. Ziet geen hond en het muntgeld ligt niet tussen je tenen.
http://baggiy.nl/winkel/b ... ntasje-dark-green-tassen/

Opgelost :-D
Let it Bee
O wat heerlijk ordinair om t in je BH te stoppen. Ik stop hem in mijn broekzak of laat hem thuis.
In mijn handtas. Die heb ik altijd mee. Ik heb soms geen broek aan en in mijn bh stop ik niks behalve mijn borsten.

Bovendien is het geen gezicht als ik daar iets in stop met mijn 65C.

Zonder tas ga ik echt de deur niet uit. Ook niet snel even een blokje om.
Vrouwen die geld, telefoon, lippenstift of andere dingen uit hun decolleté grabbelen, vind ik net zo idioot als wanneer een man zijn portemonnee en plein public uit zijn onderbroek zou vissen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik vind het ook een vreselijk stom gezicht.

Voor het geval ik geen gewone tas bij me heb heb ik een heuptasje wat aan mijn riemlusjes hangt.
Ik heb altijd een tasje bij me. Ben ook altijd bang dat, als ik m'n telefoon in m'n bh zou dragen, mijn borsten eraan zouden blijven plakken en ik behalve m'n telefoon ook m'n tiet eruit vis
quote:saartje- schreef op 10 juni 2014 @ 21:52:

In mijn handtas. Die heb ik altijd mee. Ik heb soms geen broek aan en in mijn bh stop ik niks behalve mijn borsten.

Bovendien is het geen gezicht als ik daar iets in stop met mijn 65C.

Zonder tas ga ik echt de deur niet uit. Ook niet snel even een blokje om.

Oh, ik ook niet. Ken je dat, dat je een keer je tas thuis hebt gelaten en dan ineens in paniek raakt omdat je " iets mist"?. Heb ik al vaak gehad. Die tas is bijna met me vergroeid. Nadeel is wel mijn man denkt dat mijn tas een bodemloze put is waar al zijn sleutels, mobiel en portemonnee in passen

[/table]
Ik gebruik deze:

Ideaal!

Telefoon erin, pinpassen, rijbewijs en kleingeld erin, sleutels eraan....
Follow your heart, but take your brain with you....
Heel af en toe komt het voor dat ik mijn telefoon in m'n BH stop.

Maar dan wel aan de zijkant en niet in m'n decolleté.

Maar meestal heb ik gewoon een tas bij me.

Al denkt mijn vriend ook dat het een bodemloze put en hij al zijn spul erin kan stoppen. Hij heeft zelfs een nieuwe tas voor me gekocht omdat zijn portemonnee niet in mijn tas paste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven