Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 17:07:

ze is echt paranoia want ze noemt al die mensen handlangers.

Waarom sluit niemand haar op?

Ja, handlangers..

Wie gebruikt dit woord nog nadat hij gestopt is met het lezen van Kuifje
quote:*nightsky* schreef op 20 juni 2014 @ 17:07:

[...]

Chantal, weet jij dat een stukje wat jij hier de afgelopen dagen hebt neergetypt letterlijk op de fb van haar is geplaatst vanmiddag.

Door ene Anouk, zie 1 van de laatste pagina's van deel 2, het oude topic.

Toen ik hier in het begin kwam zat ik in een gewetensconflict. Ik had het nog zo te doen met Irme, omdat ik ook een andere kant van haar ken.

Dat gewetensconflict heeft zij gelukkig zelf opgelost door haar gedrag.

Ze heeft mijn adres, en ze is van harte welkom. Ik zal vast koffie zetten.
quote:*nightsky* schreef op 20 juni 2014 @ 17:07:

[...]

Chantal, weet jij dat een stukje wat jij hier de afgelopen dagen hebt neergetypt letterlijk op de fb van haar is geplaatst vanmiddag.

Door ene Anouk, zie 1 van de laatste pagina's van deel 2, het oude topic.

Anouk de Jong Insider info:

Twee tot 2 1/2 jaar geleden was ze ineens dolverliefd op ene A. Hij was de ideale man, en oh zo goed met Hansje. Deze man had geen eigen huis en ook problemen met zijn ex, en trok bij haar in. Nadat dit fout ging, beschuldigde I. hem van een kwade dronk. Ze is vervolgens mét haar zoon naar Gerland gevlucht, omdat ze daar toch nog gevoelens voor had.

Pa werd vóór die tijd al beschuldigd van het slaan van Hansje, en Hansje wilde niet meer naar hem toe. Had nachtmerries en buikpijn. Toen ze naar hem vluchtte na de mislukte relatie bleek daar ineens geen sprake meer van. Sterker nog, hij heeft Hansje een tijdje opgevangen omdat het niet goed ging met moeder, waarbij Irme alleen telefonisch contact met hem had en heel dankbaar was voor zijn steun.
quote:chantal31 schreef op 20 juni 2014 @ 17:10:

[...]

Toen ik hier in het begin kwam zat ik in een gewetensconflict. Ik had het nog zo te doen met Irme, omdat ik ook een andere kant van haar ken.

Ze heeft mijn adres, en ze is van harte welkom. Ik zal vast koffie zetten.Hele sterke koffie dan! Wie weet word ze dan wakker
.
quote:missie_m schreef op 20 juni 2014 @ 16:41:

[...]

Wat is die Hans er dan "verschrikkelijk" er aan toe bij Irme. Gelukkig is er een BJZ die er op toe ziet dat kinderen veilig zijn opgeborgen.

Niemand beweert dat jeugdzorg foutloos is, maar als je iets wil plempen, plemp dan ook deze. En zeg me dan dat deze mensen in staat zijn om een kind goed en veilig op te voeden.

http://www.youtube.com/watch?v=pJ_VcKLwL64

http://www.youtube.com/watch?v=akmnGYlVXj8

http://www.youtube.com/watch?v=1qqvZNo-GOA

Ergo: JZ kan het nooit goed doen. Nooit.

Maar nogmaals: JZ komt niet in beeld als mensen een beetje normaal met elkaar omgaan.
quote:mystic24 schreef op 20 juni 2014 @ 16:48:

Weer nieuwe status.. Kan hem alleen niet kopiëren... Inhoud: privédetectives gaan ip adressen van tegenstanders opsporen en doorsturen naar politieZo zo, heeft ze geld over? Zullen de schuldeisers blij mee zijn.
Echt, zij is knettergek. Hoe lang blijft dit doorgaan? Ik begrijp serieus niet waarom haar advocaat haar niet terugfluit althans het probeert of waarom jeugdzorg niet ingrijpt, in belang van Hansje.

Dat mens heeft hulp nodig, rijp voor een inrichting.
.
quote:chantal31 schreef op 20 juni 2014 @ 17:10:

[...]

Ze heeft mijn adres, en ze is van harte welkom. Ik zal vast koffie zetten.ja je krijgt vanzelf een hekel aan haar natuurlijk, Is ook frustrerend
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik begin serieus een hekel aan haar te krijgen, terwijl ik haar alleen ken via fb
.
Nieuwe status:

Ja er is aangifte gedaan met meerdere getuigen, tevens was Omroep Brabant erbij aanwezig en advocaat Martin Vrijland....ik heb jou eerder gemaild dat ik geen behoefte heb aan informatie aan jou te verschaffen. Inmiddels ben ik ondergedoken... en krijg bescherming en alles word uitgezocht door mijn netwerk. Media verbod is niet opgelegd. Door FB heb ik gelukkig alles kunnen vastleggen van iedereen die ons lastig valt dmv nepprofielen. Fijne dag allemaal, blijf hopen dat ik mijn zoontje snel in mijn armen kan sluiten en wij een nieuw leven kunnen opbouwen in veiligheid en liefde BEDANKT!
Dat vraag ik mij dus ook af, wat heeft dit voor gevolgen voor haar schuldsanering? Als ik schuldeiser was en zie dat mevrouw toch meer te besteden heeft dan dat ze voordoet zal ik mij nog eens achter de oren krabben. Dit even off topic.

Deze vrouw moet echt tegengehouden worden, voor haar eigen bestwil.
Ze weet dondersgoed dat ze hans niet snel in haar armen kan sluiten.. ze probeert zichzelf te overtuigen.
.
quote:*nightsky* schreef op 20 juni 2014 @ 17:11:

[...]

Anouk de Jong Insider info:

Twee tot 2 1/2 jaar geleden was ze ineens dolverliefd op ene A. Hij was de ideale man, en oh zo goed met Hansje. Deze man had geen eigen huis en ook problemen met zijn ex, en trok bij haar in. Nadat dit fout ging, beschuldigde I. hem van een kwade dronk. Ze is vervolgens mét haar zoon naar Gerland gevlucht, omdat ze daar toch nog gevoelens voor had.

Pa werd vóór die tijd al beschuldigd van het slaan van Hansje, en Hansje wilde niet meer naar hem toe. Had nachtmerries en buikpijn. Toen ze naar hem vluchtte na de mislukte relatie bleek daar ineens geen sprake meer van. Sterker nog, hij heeft Hansje een tijdje opgevangen omdat het niet goed ging met moeder, waarbij Irme alleen telefonisch contact met hem had en heel dankbaar was voor zijn steun.

En dan is haar reactie 'aangifte gedaan'?

Toch niet per ongeluk iemand die wel denkt dat dat serieus is hè? Want als dat zo zou zijn en de politie zou daar serieus op ingaan dan was deze hele Irme-kermis allang opgehouden met draaien en zat Irme al veilig achter slot en grendel.

Hi folks! I'm Irme. 'Aangifte' is my middle name!

Pffffff
quote:mamavk, 16 minuten geleden

Ik had er gister over met vriend, dat ik toch wel blij ben dat onze zoon zo een lieve en zelfstandige knul is (2,5) en heb even heerlijk bij hem in bed gelegen tot hij in slaap viel! Vreselijk als je kind dit mee zou moeten maken door toedoen van zijn ouders.

Ik had het er met mijn moeder over dat ik zo blij ben dat ik zo'n geweldige man heb die zo'n goede, betrokken vader is voor ons kind. Je zou het bijna voor vanzelfsprekend aannemen dat een kind twee liefdevolle ouders heeft die het beste met hem voor hebben, maar dat is het niet.

Deze mensen hebben geen idee van wat een liefdevolle, betrokken ouder is. Dat overstijgt namelijk je ego en wat zijn dit levensgrote ego's. Bah.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ik hoor alweer geld grrrrquote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 15:25:

Een inzamelingsactie voor Irme?? Zijn de vrienden van I nou helamaal gek geworden.

Missy Doe Nou ja, dat moeten die vrienden dan toch zelf weten? Misschien kan ze daar dan wat beltegoeden van kopen

Saffak Besha Ach dat zijn geen vrienden, maar haar fanclub. Hersenloze schapen maar die verdwijnen straks vanzelf weer van de radar wanneer het ze niets meer boeit
el pasado es el pasado
quote:ammehoelaah schreef op 20 juni 2014 @ 17:21:

[...]

En dan is haar reactie 'aangifte gedaan'?

Toch niet per ongeluk iemand die wel denkt dat dat serieus is hè? Want als dat zo zou zijn en de politie zou daar serieus op ingaan dan was deze hele Irme-kermis allang opgehouden met draaien en zat Irme al veilig achter slot en grendel.

Hi folks! I'm Irme. 'Aangifte' is my middle name!

Pffffff

Deze reaktie heb ik hier geplaatst. Er is niets wat mijn account hier en het facebook account waar zij reageerde met elkaar linkt.

Ze stuurt denk ik pb's naar random mensen die het niet met haar eens zijn.
ben inmiddels door irme geblokt omdat ze mijn mening niet kan verteren

hansje is volgens mij veel beter af zonder het gemanipuleer van zn mamma
el pasado es el pasado
quote:mystic24 schreef op 20 juni 2014 @ 16:48:

Weer nieuwe status.. Kan hem alleen niet kopiëren... Inhoud: privédetectives gaan ip adressen van tegenstanders opsporen en doorsturen naar politie

Ze is zelf de grootste tegenstander van Hans.
Voor aangifte moet je een afspraak maken, en dat kan vaak niet meteen. Wat een lulkoek.
Ik kan op de hans hulp blabla fb ook niet meer reageren :(
quote:Mopsie41 schreef op 20 juni 2014 @ 17:24:

Voor aangifte moet je een afspraak maken, en dat kan vaak niet meteen. Wat een lulkoek.Dat is niet waar, ik heb van de week nog zonder afspraak aangifte gedaan. Dat had overigens niks met dit hele drama te maken.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 juni 2014 @ 17:21:

[...]

Ik had het er met mijn moeder over dat ik zo blij ben dat ik zo'n geweldige man heb die zo'n goede, betrokken vader is voor ons kind. Je zou het bijna voor vanzelfsprekend aannemen dat een kind twee liefdevolle ouders heeft die het beste met hem voor hebben, maar dat is het niet.

Deze mensen hebben geen idee van wat een liefdevolle, betrokken ouder is. Dat overstijgt namelijk je ego en wat zijn dit levensgrote ego's. Bah.1 liefdevolle, betrokken ouder die het beste voor kind wil is soms al voldoende...
quote:Mopsie41 schreef op 20 juni 2014 @ 17:24:

Voor aangifte moet je een afspraak maken, en dat kan vaak niet meteen. Wat een lulkoek.Kan ook online.
Maar waar doet zij dan precies aangifte tegen?
quote:waterval70, 15 seconden geleden

1 liefdevolle, betrokken ouder die het beste voor kind wil is soms al voldoende...Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven