Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt bijna onmogelijk voor het kind en diegene die nu de zorg voor hem dragen om een beetje rust te creeeren.
En daarbij, ze zal ook wel kindgebonden budget ontvangen voor H, dat is bij lage inkomens rond de ¤80 volgens mij... Kinderbijslag er boven op en ze houdt nog over! Wordt dus gewoon betaald door de staat uiteindelijk.
Zij dacht natuurlijk dat ze eindelijk alimentatie zou krijgen, maar had niet goed gelezen, denk ik.

Vandaar de juichstemming eerder..
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 19:30:

Ergens diep van binnen bij mij zit n duiveltje die zegt: Heideroosje5 wat je nu doet kan eigenlijk niet, je lacht je stiekem rot, dit is leedvermaak, terwijl deze hele zaak te triest voor woorden is....hebben jullie dat ook niet ???.....ergens.....in je achterhoofd ??? ....aan de andere kant....ze lijkt wel n standup comedian......ze bedenkt iedere keer weer iets nieuws........

Dat vind ik het hele zielige aan dit topic. Grappig, want zat al even te overdenken om daar wat van te zeggen.

Ik vind het onbegrijpelijk dat jullie hier een trashtopic (3 zelfs) hebben gecreëerd rondom een kind wat uit huis geplaatst is, moet dealen met verschrikkelijk veel ellende en verdriet, ouders die elkaar de tent uit vechten en een mediacircus rondom hem creëren.

En jullie zitten daar als een stelletje lijkenpikkende kraaien bovenop om maar als eerste te kunnen quoten en daar vervolgens je als groep om te verkneukelen.

Ik vind het een sneue vertoning en eigenlijk niet veel beter dan alle bjz haat roepers op moeders FB.
quote:lila01 schreef op 20 juni 2014 @ 19:37:

[...]

Ik wel, kijkt maar naar de verontwaardigde reacties.

Got it:

Zijn ze gehandicapt aan hun hersens of hoe zit het?? Hoeveel draadjes zitten er los in hun achterlijke eierenschalen??? Hans hoort thuis, dit is niet van toepassing?????

Wat een debielen!!!!

Hun rukken Handje uit zijn veilige omgeving en dan mag jij dat ook nog belonen die zijn echt niet helemaal jofel hoor
.
Nou mensen als je de eerste shock te boven bent omdat je kind uit huis word geroofd op basis van onrechtmatige wijze, het volgende:

"Vandaag krijg ik (jawel) na 5 jaar lang gesmeekt te hebben mijn ex man alimentatie te betalen voor zijn kind, en mij NIMMER!! geholpen te hebben dit geld te innen bij 1 van de rijkste familie's van nederland notabene. Een fantastische brief binnen van het LBIO...met de medeling (na een week uithuisplaatsing) dat ik een ouderbijdrage moet betalen voor mijn zoon omdat hij uit huis geplaatst is. Sorry mensen maar ik ben werkelijk waar verbijsterd dat ze een moeder die opgelicht is voor 200.000 euro door haar ex man,die 5 jaar lang niets betaald mij uberhaupt zo'n brief durven te sturen!!!! Nou oordeel zelf maar in wat voor een land wij wonen, bah schaamteloos..
Wat erg zeg, dat ze nou dit weer op facebook gooit. En die ouderbijdrage is lager dan de kinderbijslag die ze vangt. Hoewel ze dat recht volgens mij verliest als hij niet thuis woont.
103 euro voor een maand is niet veel, ze hoeft hem immers ook niet eten en te drinken geven, maar krijgt wel kinderbijslag. Iedereen is er verontwaardigd over, ik vind het vrij normaal.
Staat er nog hoor. Reactie van moeder:

Fijn Hansje dat je nu eindelijk centjes krijgt in de instelling waar ze je in gegooid hebben

En ook nog maar even door iemand een foto van vader neergekwakt
quote:janniebuist schreef op 20 juni 2014 @ 19:40:

103 euro voor een maand is niet veel, ze hoeft hem immers ook niet eten en te drinken geven, maar krijgt wel kinderbijslag. Iedereen is er verontwaardigd over, ik vind het vrij normaal.Sterker nog ouders houden vaak het recht op kinderbijslag bij plaatsing in een instelling
Nu ligt ook de NAW van de vader op straat.
Irme van der Heijden Fijn Hansje dat je nu eindelijk centjes krijgt in de instelling waar ze je in gegooid hebben

Wat een walgelijke vrouw!!! opsluiten en Hansje komt echt niet terugvoorlopig.
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 19:41:

[...]

Sterker nog ouders houden vaak het recht op kinderbijslag bij plaatsing in een instelling

Ze wordt er al voor gewaarschuwd dat ze die veilig moet stellen:

zelfs als je nu niet kunt gaan aantonen dat je ongeveer 400 euro per kwartaal bijdraagt , krijg je ook geen kinderbijslag meer dus bewaar ook overal de bonnetjes van en stuur ze nooit de orginele die raken ze altijd spontaan kwijt meis

.
Ah! dat was natuurlijk het fantastische nieuws waar ze euforisch over was...Of wacht...Misschien ook niet

Nou mensen als je de eerste shock te boven bent omdat je kind uit huis word geroofd op basis van onrechtmatige wijze, het volgende:

"Vandaag krijg ik (jawel) na 5 jaar lang gesmeekt te hebben mijn ex man alimentatie te betalen voor zijn kind, en mij NIMMER!! geholpen te hebben dit geld te innen bij 1 van de rijkste familie's van nederland notabene. Een fantastische brief binnen van het LBIO...met de medeling (na een week uithuisplaatsing) dat ik een ouderbijdrage moet betalen voor mijn zoon omdat hij uit huis geplaatst is. Sorry mensen maar ik ben werkelijk waar verbijsterd dat ze een moeder die opgelicht is voor 200.000 euro door haar ex man,die 5 jaar lang niets betaald mij uberhaupt zo'n brief durven te sturen!!!! Nou oordeel zelf maar in wat voor een land wij wonen, bah schaamteloos....
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:lila01 schreef op 20 juni 2014 @ 19:39:

"Vandaag krijg ik (jawel) na 5 jaar lang gesmeekt te hebben mijn ex man alimentatie te betalen voor zijn kind, en mij NIMMER!! geholpen te hebben dit geld te innen bij 1 van de rijkste familie's van nederland notabene. Een fantastische brief binnen van het LBIO...met de medeling (na een week uithuisplaatsing) dat ik een ouderbijdrage moet betalen voor mijn zoon omdat hij uit huis geplaatst is. Sorry mensen maar ik ben werkelijk waar verbijsterd dat ze een moeder die opgelicht is voor 200.000 euro door haar ex man,die 5 jaar lang niets betaald mij uberhaupt zo'n brief durven te sturen!!!! Nou oordeel zelf maar in wat voor een land wij wonen, bah schaamteloos..Ah, we kunnen vader en fam dus dit jaar terugvinden in de quote 500?
Door de snelheid van de brief krijg ik wel direct de hoop voor het kind...
En welke idioot gooit een foto van pa erbij
Irme van der Heijden Failliet door mijn ex man welteverstaan, 1 geluk nu mag Gerlandje ook eindelijk zijn ouderbijdrage gaan betalen dat is dan weer een voordeel. Wel een beetje jammer dat blijkbaar dit wel in een week tijd kan en ik na 5 jaar niets kreeg..tja wat zullen we hier nu eens op zeggen....hahaha.....ik denk dat ik nog 1 van de normale mensen ben hier in Nederland hahaha

6 min. · Vind ik leuk · 4
aangifte doen van bedreiging/ chantage / oplichting / afpersing

Irme is GEEN contract aangegaan met BJZ of met welke roverheidsinstantie dan ook...

kunnen zij geen contract overleggen, dan is aangifte van afpersing hier op zijn plaats.

Weer een pareltje!
reactie op FB:

grote teringzooi die LBIO

-----------

Welja, nu deugen die natuurlijk ook niet meer.
Irme van der Heijden Ik lig een deuk echt waar, ze zijn echt koekoek in Nederland....dat word hard werken mensen om dit land weer terug in het gareel te krijgen whoehahahahaha

die is echt gek
OMG:

aangifte doen van bedreiging/ chantage / oplichting / afpersing

Irme is GEEN contract aangegaan met BJZ of met welke roverheidsinstantie dan ook...

kunnen zij geen contract overleggen, dan is aangifte van afpersing hier op zijn plaats.
Is ol abaut de monnie!
Irme van der Heijden Ja Bianca ik zal de rekening even doorsturen naar Jeugdzorg, mag ik wel even geld lenen van iemand voor een postzegel! LOL
Ja dame,je hebt ze boos gemaakt en nu proberen ze splinters onder je nagels te prikken.het wordt tijd dat we eens met een paar honderdduizend in den haag gaan staan ofzo voor een paar dagen.wat een fout machtsvertoon bah !

Net als gisteren zeker waar een handje vol mensen stond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven