Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
SJonge...wilde ik net naar bed gaan....begint zij weer met opruien.....extreme vormen begint het aan te nemen....sorry maar dit is toch te hilarisch.....en ze menen het ook nog die mafkezen daar........
Hahaha, ja ik zou haast paranoia van worden met al haar praaivit detektifs.

Maar ik lees alleen op haar facebook, wat ik snel móet doen want binnen twee minuten klapt het eruit.

Of zou ik gewoon een snobistische tablet hebben, die dat taalgebruik daar niet aankan.
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 01:00:

[...]

Hahhaah!
dan wel...nu moet ik eerst dood zijn en dan achteraf "Wir haben es nicht gewust"

Vrouw, hoe dom kun je zijn!
Nu gaan ze die steun vader groep massaal rapporteren en I gaat iedereen blokkeren die in die groep steun vader zit.
quote:emmylou schreef op 21 juni 2014 @ 00:58:

[...]

Volgens mij is die FB pagina zo druk dat de browser het regelmatig niet meer trekt.En ik heb dan zeker de pech dat ik net iedere keer die ene druppel ben. Echt timing van mij
quote:cupcake007 schreef op 21 juni 2014 @ 01:00:

[...]

Na dat boek voelde ik me ook een beetje opgelicht.

Ik heb het boek niet gelezen, Ik heb de uitzending van Peter R gezien

Dat scheelt toch weer doekoe .

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Mijn broer werkte voor facebook website zal es zeggen mss kan gij het verwijderen

Handig! Wordt allemaal zo weer geregeld. Steun vader wordt door de connecties razendsnel van het net gepleurt!
Kut. mijn wijn is op
quote:consuelabananahammok schreef op 21 juni 2014 @ 00:58:

[...]

Ja raar toch ? Ik had al het idee dat ik de enige ben.

En het gebeurd echt alleen als ik haar Facebook open.

Wat heeft dat te betekenen

Ik zou voor de zekerheid aangifte doen hoor. Je weet niet wat voor belgen zomaar je FB aftappen natuurlijk. Probeer het IP adres van de dader te achterhalen.

Het wordt laat..
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:03:

Nu gaan ze die steun vader groep massaal rapporteren en I gaat iedereen blokkeren die in die groep steun vader zit.Werkelijk wat een sneu sneu mensen.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

Nu gaan ze die steun vader groep massaal rapporteren en I gaat iedereen blokkeren die in die groep steun vader zit.

En ze zegt dit:

denk dat die aan het spioneren zijn

Kan nou niemand die vrouw tegen zichzelf in bescherming nemen????
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 01:03:

dan wel...nu moet ik eerst dood zijn en dan achteraf "Wir haben es nicht gewust"

Vrouw, hoe dom kun je zijn! Wow schaam je!
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 01:04:

Kut. mijn wijn is op*Hips*....hey...Tepelstreel! Er staat nog een fles in de koeling........*burp*
Wij O. F. zijn je dankbaar. Wat een groot hart

OMG haar fans beginnen zich al met haar te vereenzelvigen.....ze praten al over "wij"............
De voor- en tegenstanders in de soap op facebook kennen elkaar van vorig jaar, toen van de J en R (overleden jongetjes) affaire.

quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 01:04:

Kut. mijn wijn is opNeem een schultenbrau
quote:re.set schreef op 21 juni 2014 @ 00:57:

Bouwjaar Irme is 1976, december, als ik mij goed herinner.

9 december 1976 ;) Pfoe, nog steeds geen veranderingen?

Ik vraag me af hoe lang ze dit vol gaat houden, of ze gewoon zo door zal gaan, van de ene leugen naar de volgende leugen. Ergens fascineert het me gewoon, dat er nog steeds mensen in geloven, bizar. Hoe kan iemand toch zo een overtuigingskracht hebben?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:06:

[...]

*Hips*....hey...Tepelstreel! Er staat nog een fles in de koeling........*burp*Faks die us snel efkes deur!
quote:heideroosje5 schreef op 21 juni 2014 @ 01:06:

OMG haar fans beginnen zich al met haar te vereenzelvigen.....ze praten al over "wij"............/klopt.. Wist je ook al dat "wij" heel NL zijn
quote:heideroosje5 schreef op 21 juni 2014 @ 01:06:

OMG haar fans beginnen zich al met haar te vereenzelvigen.....ze praten al over "wij"............Natuurlijk, Irme? The New Messiah
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 01:03:

[...]

Ik heb het boek niet gelezen, Ik heb de uitzending van Peter R gezien

Dat scheelt toch weer doekoe .

Ohjee zometeen Meds in t huis..

Nu gaan ze die steun vader groep massaal rapporteren en I gaat iedereen blokkeren die in die groep steun vader zit.Ze moeten de leden van de groep afschermen, (zodat ze onzichtbaar zijn) kan dat?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Nathalie V. DIT WIJF HEB GEEN LEVEN GELOOF ME ECHT.VORIG JR DAT MET RUBEN EN JULIAN HEB IK ZEKER ME TWIJFELS BIJ.............MAAR DIT IS HEEL WAT ANDERS GA EEN LEVEN ZOEKEN WIJFIE

8 minuten geleden

Oh oh, gaat helemaal mis daar...
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 01:07:

[...]

9 december 1976 ;) Pfoe, nog steeds geen veranderingen?

Ik vraag me af hoe lang ze dit vol gaat houden, of ze gewoon zo door zal gaan, van de ene leugen naar de volgende leugen. Ergens fascineert het me gewoon, dat er nog steeds mensen in geloven, bizar. Hoe kan iemand toch zo een overtuigingskracht hebben?Dan zou je je even moeten verdiepen in Sekte's denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven