Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Ja nickie, ik ken haar, maar heb al een jaar of 2 geen contact meer met haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Toeps schreef op 24 juni 2014 @ 17:39:

Maar, als zij is veroordeeld en ze hebben bij een inval Kind H alleen aangetroffen, dan moeten daar toch wel nieuwsberichten over zijn? Desnoods een regeltje op Omroep Brabant of zo?Welnee, lang niet alles komt in de pers hoor. Het merendeel niet zelfs.
Irme van der Heijden ahaha, heb jouw mail gelezen en doorgestuurd naar advocaten die zelfs getuigen waren bij rechtbank met drugsverslaafd broertje en criminele vriendjes. 4 man hebben getuigenverklaring afgelegd

en een vriend heeft sleutel huis en haalt en stuurt mijn post door muts. tot donderdag schrijf ik niets, maar daarna zal de waarheid naar buiten komen en zal ik reageren op jouw verhaaltje. Ik weet wie jij bent, en je staat voor schut tegenover heel nederland. typerend weer een doos die in gerland zijn leugens trapt. ben niet voor niets ook zelf 6 jaar lang er in getrapt. Maar bedankt voor jje verhaaltje zal daar uitgebreid over schrijven en puntsgewijs op reageren dmv bewijzen, dom dom dom bye bye

ahahahah en o ja de naam Hansje junior......is vernoemd naar overleden exvriend!!! zo weten we dat ook weer
quote:peecee schreef op 24 juni 2014 @ 21:33:

Irme van der Heijden ahaha, heb jouw mail gelezen en doorgestuurd naar advocaten die zelfs getuigen waren bij rechtbank met drugsverslaafd broertje en criminele vriendjes. 4 man hebben getuigenverklaring afgelegd

en een vriend heeft sleutel huis en haalt en stuurt mijn post door muts. tot donderdag schrijf ik niets, maar daarna zal de waarheid naar buiten komen en zal ik reageren op jouw verhaaltje. Ik weet wie jij bent, en je staat voor schut tegenover heel nederland. typerend weer een doos die in gerland zijn leugens trapt. ben niet voor niets ook zelf 6 jaar lang er in getrapt. Maar bedankt voor jje verhaaltje zal daar uitgebreid over schrijven en puntsgewijs op reageren dmv bewijzen, dom dom dom bye bye

ahahahah en o ja de naam Hansje junior......is vernoemd naar overleden exvriend!!! zo weten we dat ook weer

Nee nee. H junior is vernoemd naar de vader van G, Die heet ok H maar dan zonder "je".

Maar het nou niet gekker dan het al is.
Irme van der Heijden Ps vriendinnetje van pa was er ook bij rechtbank en stond te dreigen, weet je probleem is gewoon een beetje dat ze gefrustreerd zijn omdat de waarheid naar boven komt en ze voor lul staan...daarnaast is een pathologisch leugenaar in de klem wanhopig en die verteld nog meer leugens en logisch dat zijn omgeving/familie en aanhang die leugens geloofd. Alleen 1 probleempje....hij heeft geen bewijzen.....ikke wel!! en veel hahaha...dus we zullen zien mensen nu eerst Hansje terug naar huis!!! Jaaaaaaaaa de rest interesseert me vrij weinig

Vind ik leuk · 6 · 19 minuten geleden · Bewerkt

..

Irme van der Heijden Hoe meer bagger er over mij geschreven word hoe sterker ik sta, dus zielige neppers doe mij een plezier en ga doooooor met mij zwart maken net zoals G. al jaren doet...bewijst enkel dat ik al die jaren niet voor niets aangifte heb gedaan nou daag!
Mijn hersenen sloegen gisterenavond al op tilt, en dat gaat ook echt niet meer goed kom met dit verhaal.

Sorry als ik arrogant klink, maar zoveel domheid kan ik echt niet aan.

Het hele verhaal is zo overduidelijk boel shit. Zoveel leugens , zoveel dingen die niet kloppen, zoveel debiliteit , zoveel aandachttrekkerij en dan zoveel mensen die alles voor zoete koek slikken.

Het gaat zo ver dat je echt denkt dat dit niet echt kan bestaan.

Ik heb geen idee of deze vrouw ziek is, misschien is het gewoon de meest stomme egocentrische manipulatieve bitch die er bestaat.

En zoveel mensen trappen er in, bizar...
Irme van der Heijden Uhhh Hans is mijn overleden ex vriend......Hansje is vernoemd naar hem dus Hans is overleden...triest hoor
Je bent goed bezig bezorgde moeder...kon me ook niet voorstellen dat het niet kriebelt bij sommige om eens een andere kant van irme te belichten! En ik snap heel goed dat je dit anoniem doet

Dat hansje nooit meer terug zou moeten naar irme vind ik erg ver gaan maar dat er nu eerst eens onderzoek word gedaan lijkt me nie t meer dan normaal. En nu jij je verhaal hebt gedaanzullen er wel meer volgen....top!
el pasado es el pasado
Ik heb weer even op FB gekeken, het gaat maar door en door he? Niet bij te houden hoor, anders staat JZ straks bij mij voor de deur omdat ik mijn kinderen verwaarloos vanwege een sociale media hype.

Onder de Jottum oproep. Waarom wil Mevrouw Frank hier nog mee associeert worden?

**** Ik vind het zelf frappant dat als je verwacht dat je kind getraumatiseerd en al donderdag thuiskomt je een shoot gaat doen op de zaterdag die erop volgt!

37 minuten geleden · Vind ik leuk · 4

Moeder: Ik ga vrede sluiten met Jeugdzorg, hopelijk zien zij dan ook in wat hier werkelijk speelt

2 uur geleden · Vind ik leuk · 25

*** Op goed geluk Imre! Hou de teugels strak aangespannen en maak BJZ maar "kapot"

Hoe rijm je vrede en kapotmaken?
quote:peecee schreef op 24 juni 2014 @ 21:39:

Irme van der Heijden Uhhh Hans is mijn overleden ex vriend......Hansje is vernoemd naar hem dus Hans is overleden...triest hoorLulkoek, De vader van G heet Hans.
Ze laat zich wel heel erg kennen door zo te reageren!! Die zogenaamde bewijzen had ze eerder op straat moeten gooien dan had ze er nog wat aan gehad.. Maar ja ze heeft geen bewijzen anders hadden we ze al gezien
Waar lezen jullie dit toch allemaal?
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 21:41:

[...]

Lulkoek, De vader van G heet Hans.Er zijn er wel meer die zo heten
quote:Star schreef op 24 juni 2014 @ 21:43:

[...]

Er zijn er wel meer die zo heten Nee Fikkie toch?
quote:Frizz schreef op 24 juni 2014 @ 21:44:

[...]

Nee Fikkie toch? Dat wilde ik dus eerst schrijven.
Kijk.....dat er in een rechtbank door vader en zn aanhang niet is gedreigd lijkt me logisch! Nogal veel onafhankelijke getuigen heb je dan maar.....er zou buiten de rechtbank gedreigd zijn! Dan heb je toch je foon met camera in de aanslag of niet?? Is dat niet het uitgelezen moment?? Ik kan nog wel meer voorbeelden geven maar kom op allemaal dit is toch erg ongeloofwaardig zonder ondersteunend bewijs
el pasado es el pasado
quote:peecee schreef op 24 juni 2014 @ 21:33:

ahahahah en o ja de naam Hansje junior......is vernoemd naar overleden exvriend!!! zo weten we dat ook weerDat was niet een hetero vriend , niet dat het uitmaakt
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Het is te laat om met stroop te smeren irme!!! Dat had je vanaf dag 1 moeten doen ipv met stenen te gooien
el pasado es el pasado
quote:peecee schreef op 24 juni 2014 @ 21:39:

Irme van der Heijden Uhhh Hans is mijn overleden ex vriend......Hansje is vernoemd naar hem dus Hans is overleden...triest hoorDat is volgens mij inderdaad waar. Die man had ze het toen ook al over.
quote:Star schreef op 24 juni 2014 @ 21:43:

[...]

Er zijn er wel meer die zo heten

Er werd gesproken over Hans sr S en Hansje S.

Junior en senior.

Ben ik een rampdebiel of wat.

Hans sr S bestaat echt.
quote:peecee schreef op 24 juni 2014 @ 21:36:

Irme van der Heijden Ps vriendinnetje van pa was er ook bij rechtbank en stond te dreigen, weet je probleem is gewoon een beetje dat ze gefrustreerd zijn omdat de waarheid naar boven komt en ze voor lul staan...daarnaast is een pathologisch leugenaar in de klem wanhopig en die verteld nog meer leugens en logisch dat zijn omgeving/familie en aanhang die leugens geloofd. Alleen 1 probleempje....hij heeft geen bewijzen.....ikke wel!! en veel hahaha...dus we zullen zien mensen nu eerst Hansje terug naar huis!!! Jaaaaaaaaa de rest interesseert me vrij weinig

Vind ik leuk · 6 · 19 minuten geleden · Bewerkt

..

Irme van der Heijden Hoe meer bagger er over mij geschreven word hoe sterker ik sta, dus zielige neppers doe mij een plezier en ga doooooor met mij zwart maken net zoals G. al jaren doet...bewijst enkel dat ik al die jaren niet voor niets aangifte heb gedaan nou daag!

Ok, dit dacht ik vorige week al. (deel 1 pagina 20 ofzo..)

De eerste ex-BFF heel zich gemeld, en ze weet zo te horen heel veel 'dirt' over 'DramaQueen Mama'! Die hebben natuurlijk hun hart gelucht bij elkaar, lief & leed gedeeld, onder het genot van een glaasje wijn...

En dan gaat ze haar ook nog uitdagen. Dat kan nog eens flink uit de hand lopen op fb... We hebben al veel gezien de afgelopen week, maar ik denk dat we climax van deze real-life soap nog zullen meemaken. Het kan nóg gekker. Spannend hoor!
anoniem_109935 wijzigde dit bericht op 24-06-2014 21:58
Reden: typo
% gewijzigd
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2014 @ 21:49:

[...]

Er werd gesproken over Hans sr S en Hansje S.

Junior en senior.

Ben ik een rampdebiel of wat.

Hans sr S bestaat echt.Ik geloof je meteen, maar ze zal vast ook een overleden vriend met die naam hebben. Die kan ze nu mooi even gebruiken. Want toegeven dat H vernoemd is naar ex-schoonpa doet ze vast niet.
quote:consuelabananahammok schreef op 24 juni 2014 @ 21:37:

Mijn hersenen sloegen gisterenavond al op tilt, en dat gaat ook echt niet meer goed kom met dit verhaal.

Sorry als ik arrogant klink, maar zoveel domheid kan ik echt niet aan.

Het hele verhaal is zo overduidelijk boel shit. Zoveel leugens , zoveel dingen die niet kloppen, zoveel debiliteit , zoveel aandachttrekkerij en dan zoveel mensen die alles voor zoete koek slikken.

Het gaat zo ver dat je echt denkt dat dit niet echt kan bestaan.

Ik heb geen idee of deze vrouw ziek is, misschien is het gewoon de meest stomme egocentrische manipulatieve bitch die er bestaat.

En zoveel mensen trappen er in, bizar...

Zulke mensen bestaan echt!

Met zulke mensen maak je echt hele bizarre dingen mee. Waarvan je niet verwacht of uberhaupt denkt dat hij bestaat of kan.
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 21:28:

Ja nickie, ik ken haar, maar heb al een jaar of 2 geen contact meer met haar.

Je hebt je pb uitstaan.

Kan/wil je die aanzetten?
Ik vint dit heel erg ONRESPECTLOOS, julli zijn VRIEZELIKKEN!!
moeder: Met eerste ex 5 jaar bezig geweest om kinderen te kunnen krijgen maar helaas miskraam gehad, daarna kon het enkel nog dmv ivf... Triest hoor....maar ik ga er om lachen....

Vind ik leuk · 31 minuten geleden

Moeder: Dus 5 jaar geprobeerd natuurlijk en toen 1 jaar ivf en daarna ook nog 4 pogingen maar daar kom ik later op terug.... dmv mailtjes....

Vind ik leuk · 30 minuten geleden

Moeder: 4 pogingen voor 2de kindje dus

Dus niet 6 jaar met G...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven