Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!

Ge moet even plaatjesplakfunctie aanvragen Divertje.

Hoe zit het met de nieuwe nick eigenlijk?

Silver, ik vind persoonlijk spreidingsbeleid nogal overrated! Gewoon een lekker hapje snoepen als hij op je pad komt is goed genoeg toch?
Oh ik hou juist van hotels. Die receptionistes gaan heus niet je man bellen toch? En hoe heerlijk, staan we daar, hij in pak, ik in zwarte jurk, die kamer met dat kingsize bed te regelen.. Hij met zijn heerlijke accent en ik superhollands, en zo overduidelijk niet getrouwd met elkaar... Ik zou zo graag in het hoofd van die receptionisten willen kijken. Ik vermoed dat ze in ons zakenrelaties zien die stiekem de koffer delen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben één keer bij Vd Valk geweest, eens en nooit weer.

Liever een Bilderberg hotel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Oh ik vind vd Valk ok, maar heb meer ervaring met hotels die niet bij een keten hoorden. Sommigen vielen mee, anderen tegen. Ik heb geen creditcard, mijn minnaars hebben die ook nooit gebruikt, en we betaalden altijd contant, liefst vooraf zodat je gewoon kunt vertrekken.

Maar ik moet zeggen, ik vind het wel fijn dat het nu niet meer zo moeilijk alleen overdag moet in het geheim en zo. Heerlijk om hem gewoon hier thuis te kunnen laten komen! Alleen nog even leren slapen samen... we waren redelijk uitgeput aan het einde van het weekend
Ik ken inmiddels bijna alle hotels in mijn omgeving. Van drie tot vijfsterren, inclusief een superduper bruidssuite met megawhirlpool

En I Am bij Schiphol, ook leuk (toen het nog voor 52 euro per nacht te krijgen was iig).

Babs: kom op zeg.

Roos: jaaaaaaa de Tudors!! Sexy serie is dat.
Zeker een sexy serie! Ik hou van kostuums en van drama en van geheime liefdesaffaires en intriges.

Man 2 trekt aan de bel, zouden ze het ruiken? Deze gaat lekker in de negeer. Lalalalalalalala.
Welk hotel kan me niet zoveel schelen, ik heb wel een grote voorkeur voor een tweepersoons bed. Op een of andere manier schuiven die bedden altijd uit elkaar. Als dat niet kan, sleep ik nog wel eens een extra groot hoeslaken mee, dit tot hilariteit van de mannen over het algemeen. Tja, ik ben meestal degene die in de goot belandt ;)

Ach, ik bedenk me net dat ik snel tevreden ben. Ik heb al van alles gedaan in bootjes, auto's, tuinhuisje, houthok, onder de sterren, in het bos, voor de open haard, in de trein, de wc van een restaurant. Euh.... Lust maakt veel mogelijk, blijkt
Nou, daar ben ik dan toch, met nieuwe nick Ik wil graag meeschrijven maar durf nog niet zo goed ;) Ik ben getrouwd, kinderen, en heb sinds een halfjaar een getrouwde minnaar, helemaal puur voor de lust, precies zoals ik het/hem lekker vind mmm :p

Ik wilde het bij 1x houden en dacht eigenlijk dat ik na die ene keer ook niks meer zou horen, want hij was in z'n vorige relatie een notoire vreemdganger (ik dacht na mij gaat ie vrolijk naar de volgende) maar we hebben elkaar toch al 6x gezien, (en nauwelijks gesproken haha ) en het is enorm genieten.

Telkens na de laatste keer denk ik weer, dit was vast de laatste keer, dus ach, ik sta er relaxed in en zie het wel. Tussendoor geen contact hier, behalve om te kijken wanneer de ander kan

Ik lees in elk geval lekker verder mee hier!
anoniem_202749 wijzigde dit bericht op 24-06-2014 22:36
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Oranje: briljant, dat hoeslaken

Voel je thuis nouwnouw! Ik ben onder de indruk: geen gezweef, geen gedoe, niet verliefd, puur verlust? En dit is je eerste minnaar??!
quote:

Voel je thuis nouwnouw! Ik ben onder de indruk: geen gezweef, geen gedoe, niet verliefd, puur verlust? En dit is je eerste minnaar??!Geen gezweef, wel veel gezweet ;), verliefd zijn heb ik geen last van, dit is mijn eerste minnaar inderdaad en ik wilde hem puur voor de ongeremde geile seks en dat is wederzijds Heb genoeg aandacht van de mannelijke medemens en heb zelf ook geen zin in zo'n plakkerd, dus.... ;)
Welkom Nouwnouw! Klinkt lekker nuchter maar ook passievol! En zelfverzekerd!
Hi allemaal

Ik heb sinds januari een minnaar. En ik geniet er enorm van, maar zoals velen hier vind ik het ook soms moeilijk om afstand te nemen. Daarom lees ik graag de discussies en aviezen op dit forum.

Een klein beetje achtergrond:

Ik ben al 15 jaar met mijn man en we hebben kinderen. Ik heb nooit een ander gehad en was ook erg laat (23) toen ik hem ontmoette. Ik ben gelukkig met hem op vele niveaus, maar ik heb mezelf altijd als frigide beschouwd. Het deed me nooit veel. Tot ik twee jaar geleden een oudere man heb leren kennen die bij mij een verlangen opwekte, die ik nooit heb gekend. We hebben heel lang om elkaar heen gedraaid, het initiatief kwam van mij uit, uit nieuwsgierigheid om te zien hoe het is met een ander, waar ik meteen zin in heb. Ik verwachte er eigenlijk niet veel van. Maar het tegendeel was meteen bewezen. Ik heb dit nog nooit zo ervaren.

Mijn minnaar en ik hebben duidelijke afspraken gemaakt over appen en afspreken en mogelijke gevolgen en risico's .

Het positieve effect is dat mijn sexuele relatie met nummer 1 ook beter is geworden.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-06-2014 10:17
Reden: kwetsend en op de man spelen
% gewijzigd
quote:solair schreef op 24 juni 2014 @ 22:52:

Welkom Nouwnouw! Klinkt lekker nuchter maar ook passievol! En zelfverzekerd!Ik heb ook wel een onzekere periode gehad hoor. Ik ben tijdens mijn huwelijk verliefd geworden op iemand, die iets losmaakte waar ik erg veel zin in had . Hij was gelukkig de verstandigste van ons twee en we hebben nooit seks gehad, maar ik was erg van slag door hem. Wilde zijn aandacht, hunkerde naar hem, wilde steeds contact, ik werd er zelf gek van. Tja, de geilheid en spanning nam ik wel mee naar huis, dus het heeft wel tot gesprekken geleid met mijn man. Maar zo head over heels zijn van iemand, dat wil ik niet meer voelen. Nou ja, eigenlijk wel, maar dan had ik geen relatie moeten hebben Ik zie het puur seks hebben met mijn minnaar toch los van mijn relatie, niet als een gevaar.... Ahum, wat zeg ik nu....hahaha. I know I know...
@nouwnouw, wel erg fijn om het thuis bespreekbaar te kunnen maken. Wat bespreek je van je avonturen met je minnaar met hem?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Welkom nouwnouw en happypeppy.

ik ben blij dat ik geen gedoe met hotels heb

gewoon naar het huis van jager en in zijn heerlijke bed!
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 24 juni 2014 @ 23:42:

[...]

Er zijn best dingen waar ik niets van snap, maar dat jij relaties hebt met meerdere mannen (al dan niet getrouwd!) tegelijk... triest hoerengedrag.

Uit jouw posts blijkt nogal wat superioriteitswaanzin. Waarschijnlijk ben je gewoon een snol.Waarvan akte.
quote:summernights schreef op 24 juni 2014 @ 23:55:

@nouwnouw, wel erg fijn om het thuis bespreekbaar te kunnen maken. Wat bespreek je van je avonturen met je minnaar met hem?Ik heb (nog) niet van alle keren verteld.... ;) Ik vertel wat ie wil weten. Graag zelfs

[...]

Er zijn best dingen waar ik niets van snap, maar dat jij relaties hebt met meerdere mannen (al dan niet getrouwd!) tegelijk... triest hoerengedrag.

Uit jouw posts blijkt nogal wat superioriteitswaanzin. Waarschijnlijk ben je gewoon een snol.

Fuck... Dan zijn wij allemaal snollen

Gelukkig snap jij er niets van... As usual..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

[...]

Uit jouw posts blijkt nogal wat superioriteitswaanzin. Waarschijnlijk ben je gewoon een snol.

Hoepel op droef jaloers geval.

Kom terug als je wat te melden hebt dat niet binnen veroordeling valt. Wegwezen met je op de man spelen.
Ja, ik ben jaloers. Dat zal het zijn.

Lieve A zat in een ander topic op mij te hameren dat ik er niets van begreep. (Over op de man spelen gesproken)

Ja duh! Waarom denk je dat mijn nick mijn nick is?
Heb mijn gesprek gehad. Het lijkt nu dat het einde van de affaire met nr 2 een feit is. Hij wil graag door op de eerdere condities en trekt mijn ambivalentie hierin steeds slechter. Ik heb mijn emotie's enigszins kunnen uiten. Het blijft ruk als iemand voornamelijk reageert en niet uit zich zelf met gevoelens vragen of tegenwerpingen komt. Hij verwoorde wel heel aardig mijn moeite met de affaire, ik zie en voel en handel redelijk zwart wit hij opereert graag en voornamelijk in grijze gebieden. Vind het ook volstrekt legitiem dat hij zijn leven verrijkt met mijn aanwezigheid voor de seks, intimiteit, leuke dingen ondernemen, goed gesprek en feedback. Voelt zich niet schuldig of vervelend ook al stelt zijn huwelijk niet veel voor en wil hij dat ook voortzetten.

Nou ja in ieder geval was het voor de eerste keer dat ik niet werd overvallen door pure lust en kon ook met wat afstand naar hem kijken. Hij vind dat we beiden onze eerste relaties op de eerste plaats moeten laten en daarna de ruimte voor ons kunnen hebben. Voor nu heeft hij zich uitgesproken dat hij er klaar mee is.

Ik snap het allemaal wel en het klopt ook maar het lukt me niet om er vrede mee te hebben.

Hij is ook boos op me , om de druk die ik er op zet.

Ik vind zoveel maar laat het initiatief tot contact bij hem, ik kan nogal impulsief zijn en heb er tabak van dat ik de regie altijd heb.

Het is nogal een koppig trots man dus of hij nog contact opneemt ik weet het niet. Van 3/4 keer per week twee jaar lang naar niks mwaa.

Als klap op de vuurpijl werd ik zo Gods gruwelijk ongesteld dat de passagiers stoel en mijn rok een bloedbad is geworden en dat zonder aanraking. Letterlijk mijn stempel gedrukt.

Wat een enorm rare opmerking vaniksnapernietsvan, ik ben blij met de openhartigheid en voor de oprechtheid van de mensen die posten. Het doet mij juist deugd dat er zo genoten en gespeeld kan worden met lust en liefde, een verademing t.o.v al die stomme veroordelingen en vooroordelen. Als je zelf iets niet kan of wil hoef je ander toch niet weg te zetten als zo dat is triest.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 25 juni 2014 @ 01:01:

Ja, ik ben jaloers. Dat zal het zijn.

Lieve A zat in een ander topic op mij te hameren dat ik er niets van begreep. (Over op de man spelen gesproken)

Ja duh! Waarom denk je dat mijn nick mijn nick is?Hoog tijd dat jij dan met stille trom eens je biezen gaat pakken op dit Viva forum.. Aangezien ik nog nooit een post van jou heb gelezen waarbij jij überhaupt iets snapte, en daarbij niet ongelooflijk onbeschoft was... Dat is namelijk wat jou zo herkenbaar maakt.. Je posts zijn immers altijd het zelfde
dus spelen in iemand anders huwelijk/relatie terwijl je zelf ook niet single en alleen bent is een deugd?

juist ja
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 25 juni 2014 @ 01:23:

dus spelen in iemand anders huwelijk/relatie terwijl je zelf ook niet single en alleen bent is een deugd?

juist ja

Wat heeft dat met jou te maken?

Jij komt hier jouw persoonlijke vete uitvechten.. En dan zit je hier nou net op de verkeerde plaats, en pakt het verkeerde onderwerp..

Dus kssssst, terug naar het topic waar het jou om gaat, en ga daar zitten mokken... Hier snap jij toch geen zak van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven