Serieus?!
dinsdag 24 juni 2014 om 22:16
Soms lees, zie of hoor ik dingen waarvan ik denk: is dit serieus?
Voorbeeld:
Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?
Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????
Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
Voorbeeld:
Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?
Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????
Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
woensdag 25 juni 2014 om 00:29
Leuk topic is dit.
Zo ken ik iemand die een rotonde een rondtonde noemt en over de(moderne)windmolens zegt dat die alleen bij westenwind draaien.
Ik geef haar dan gewoon gelijk.
moet ik denken aan het bordje dat eerder op mijn werk hing:
Wei makken cheen fauten.
Zo ken ik iemand die een rotonde een rondtonde noemt en over de(moderne)windmolens zegt dat die alleen bij westenwind draaien.
Ik geef haar dan gewoon gelijk.
moet ik denken aan het bordje dat eerder op mijn werk hing:
Wei makken cheen fauten.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
woensdag 25 juni 2014 om 00:39
quote:Taralina schreef op woensdag 25 juni 2014 00:38 Jarenlang geleden: Belgisch stel dat met mijn groepsreis mee ging naar Thailand.
Alle mensen ontmoeten elkaar op schiphol, om gezamenlijk in te checken.
Blijkt dat ze een ID-kaart mee hebben ipv een paspoort!!!
Die zijn dus achtergebleven op Schiphol...
Die zijn dus achtergebleven op Schiphol...
Geniet van elke dag!
woensdag 25 juni 2014 om 00:40
quote:Taralina schreef op 25 juni 2014 @ 00:38:
Jarenlang geleden: Belgisch stel dat met mijn groepsreis mee ging naar Thailand.
Die zijn dus achtergebleven op Schiphol...Ook jammer voor jullie. Hadden jullie stiekum nog heel veel lol aan kunnen beleven.
Jarenlang geleden: Belgisch stel dat met mijn groepsreis mee ging naar Thailand.
Die zijn dus achtergebleven op Schiphol...Ook jammer voor jullie. Hadden jullie stiekum nog heel veel lol aan kunnen beleven.
woensdag 25 juni 2014 om 01:05
quote:Blusher schreef op 24 juni 2014 @ 22:54:
Afgelopen weekend verscheen dit nieuwsbericht
Stel na veertien uur watertrappelen uit zee gered
Ik zat het echt met open mond te lezen. VEERTIEN uur? Ik wil hier absoluut niet beweren dat het niet waar is maar dat kan toch bijna niet? Veertien uur continu in beweging moeten blijven, je spieren niet kunnen ontspannen, je ademhaling onder controle houden. En dan nog niet te spreken over de paniek en de angst. Dat kost ook veel energie.
Veertien uur.. pff.Moest ineens denken aan de film Open Water...brrr!
Afgelopen weekend verscheen dit nieuwsbericht
Stel na veertien uur watertrappelen uit zee gered
Ik zat het echt met open mond te lezen. VEERTIEN uur? Ik wil hier absoluut niet beweren dat het niet waar is maar dat kan toch bijna niet? Veertien uur continu in beweging moeten blijven, je spieren niet kunnen ontspannen, je ademhaling onder controle houden. En dan nog niet te spreken over de paniek en de angst. Dat kost ook veel energie.
Veertien uur.. pff.Moest ineens denken aan de film Open Water...brrr!
woensdag 25 juni 2014 om 02:15
quote:Starshine schreef op 24 juni 2014 @ 22:55:
Ach, een mens kan niet alles weten en wat voor de een vanzelfsprekende kennis is, is voor de ander onbekend.
Dat van je baby voelen bij 10 weken terwijl dat pas veel later kan....dat is gewoon wishful thinking. Overigens voel ik nu (100% zeker niet zwanger) ook wel geborrel en geplop in mijn buik. Voelt precies als die eerste schopjes, maar zijn gewoon je darmen.Ik was mijn handen in onschuld .
Ach, een mens kan niet alles weten en wat voor de een vanzelfsprekende kennis is, is voor de ander onbekend.
Dat van je baby voelen bij 10 weken terwijl dat pas veel later kan....dat is gewoon wishful thinking. Overigens voel ik nu (100% zeker niet zwanger) ook wel geborrel en geplop in mijn buik. Voelt precies als die eerste schopjes, maar zijn gewoon je darmen.Ik was mijn handen in onschuld .
woensdag 25 juni 2014 om 02:48
woensdag 25 juni 2014 om 03:21
Doet me denken aan mijn domste actie ooit jaaaaren geleden: witlof met ham en kaas op de rooster leggen in de oven en denken 'iets klopt er niet....nou ja zal wel'. Veel kaas zat er niet omheen uiteindelijk....alles door de rooster heen gesmolten. Oh wat schaamde ik me..:
Leuke topic, zo kom je snachts de borstvoeding wel door
Leuke topic, zo kom je snachts de borstvoeding wel door
woensdag 25 juni 2014 om 06:54
quote:rosanna08 schreef op 24 juni 2014 @ 22:34:
ach ik heb ooit eens een collega gehad die de film Titanic beter vond dan de film Pearl habour, want Titanic was echt gebeurd.........
ja, dat klopt idd....... Ach, ik kan Pearl Harbor ook geen verfilming van de feiten noemen, wat een indrukwekkend slechte film was dat.
ach ik heb ooit eens een collega gehad die de film Titanic beter vond dan de film Pearl habour, want Titanic was echt gebeurd.........
ja, dat klopt idd....... Ach, ik kan Pearl Harbor ook geen verfilming van de feiten noemen, wat een indrukwekkend slechte film was dat.
woensdag 25 juni 2014 om 06:56
woensdag 25 juni 2014 om 07:25
woensdag 25 juni 2014 om 07:27
woensdag 25 juni 2014 om 08:44
quote:lilyofthevalley schreef op 25 juni 2014 @ 06:54:
[...]
Ach, ik kan Pearl Harbor ook geen verfilming van de feiten noemen, wat een indrukwekkend slechte film was dat. ok ok, het is geen bijster goede film, maar het ging me ook meer om het niet weten dat die aanval door Japan echt is gebeurd
[...]
Ach, ik kan Pearl Harbor ook geen verfilming van de feiten noemen, wat een indrukwekkend slechte film was dat. ok ok, het is geen bijster goede film, maar het ging me ook meer om het niet weten dat die aanval door Japan echt is gebeurd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 25 juni 2014 om 09:09
quote:occio schreef op 24 juni 2014 @ 23:30:
Ik moet men nuvaring er uit doen. Doe ik in de WC en gooi hem der in (geen idee of dit mileu vervuilend is maar goed), blijkbaar bij doortrekken spoelt die niet door. Staat men vriend opeens in paniek met men nuvaring in zijn handen. "schatje ben je wat kwijt"
hahahh
Hij dacht dat die er uit was gevallen en heeft hem uit de wc zitten pulken en niet het eerst even aan mij te vragen of ik hem der uit heb gehaald Dat is wel degelijk slecht... je wc/riool kan verstoppen. Maandverband en tampons spoel je toch ook niet door de wc?
Ik moet men nuvaring er uit doen. Doe ik in de WC en gooi hem der in (geen idee of dit mileu vervuilend is maar goed), blijkbaar bij doortrekken spoelt die niet door. Staat men vriend opeens in paniek met men nuvaring in zijn handen. "schatje ben je wat kwijt"
hahahh
Hij dacht dat die er uit was gevallen en heeft hem uit de wc zitten pulken en niet het eerst even aan mij te vragen of ik hem der uit heb gehaald Dat is wel degelijk slecht... je wc/riool kan verstoppen. Maandverband en tampons spoel je toch ook niet door de wc?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 25 juni 2014 om 09:14
Ik werk in het VO, er komen regelmatig maffe vragen voorbij
.
We hadden het over het lanceren van raketten, vraagt een meisje: hoe komt een raket dan door de aardkorst? Eh, hoe bedoel je?
Bleek ze dus serieus in de veronderstelling dat we aan de binnenkant van de aarde leefden en dat de blauwe hemel op het plafond geschilderd was...
Moeizaam jaartje...
We hadden het over het lanceren van raketten, vraagt een meisje: hoe komt een raket dan door de aardkorst? Eh, hoe bedoel je?
Bleek ze dus serieus in de veronderstelling dat we aan de binnenkant van de aarde leefden en dat de blauwe hemel op het plafond geschilderd was...
Moeizaam jaartje...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 25 juni 2014 om 09:54
Toen ik sperma van mijn man bij het bloedlab in het ziekenhuis af ging geven (met brief erbij waarop stond dat het om spermaonderzoek ging), vroeg de vrouw achter de balie of ik het potje niet nog verder kon vullen. Daarvoor moest ik op de tweede verdieping zijn.
En nee, ik zie er echt niet uit als een man.
En nee, ik zie er echt niet uit als een man.
.
woensdag 25 juni 2014 om 09:59
quote:occio schreef op dinsdag 24 juni 2014 23:30 Ik moet men nuvaring er uit doen. Doe ik in de WC en gooi hem der in (geen idee of dit mileu vervuilend is maar goed), blijkbaar bij doortrekken spoelt die niet door. Staat men vriend opeens in paniek met men nuvaring in zijn handen. "schatje ben je wat kwijt"
hahahh
Hij dacht dat die er uit was gevallen en heeft hem uit de wc zitten pulken en niet het eerst even aan mij te vragen of ik hem der uit heb gehaald Het toilet is geen vuilnisbak. En ja, wat jij doet is slecht voor het milieu.
hahahh
Hij dacht dat die er uit was gevallen en heeft hem uit de wc zitten pulken en niet het eerst even aan mij te vragen of ik hem der uit heb gehaald Het toilet is geen vuilnisbak. En ja, wat jij doet is slecht voor het milieu.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!