Serieus?!

24-06-2014 22:16 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms lees, zie of hoor ik dingen waarvan ik denk: is dit serieus?

Voorbeeld:

Op een ander forum lees ik een bericht waarop een zwangere beweerd met 10 weken al haar kindje te voelen bewegen. Volgens de gyn kan het niet, maar zij weet het zeker! En dan denk ik, meen je dat nou? Iemand die weetikveel hoeveel jaar gestudeerd heeft, zou die het niet beter weten?

Nog een: op vakantie in Turkije, gezin heeft zich scheel geshopt aan nep kleding, is niet bang voor controle op Schiphol want vliegen 's nachts en dan is er niemand aan het werk. Serieus????

Ben ik de enige die mij soms verwonderd over de dommigheid van anderen?
Haha ik moet hier echt om elk bericht hard lachen.

Bij een spel moest iemand een woord omschrijven dat ik moest raden;

een ander woord voor award

ik; prijs?

jaja dat en dan voor films

uhh gouden kalf, oscar, gouden palm???

Was allemaal niet goed. Het antwoord moest namelijk Natuuuuuuuuurlijk zijn (weten jullie het al?)

Nobelprijs
quote:lilyofthevalley schreef op 25 juni 2014 @ 11:21:

[...]

Ik denk niet dat ze een spelfout maakt hoor, kwis kom je ook veel tegen. Er is zelfs een kwis die Kwis heet. Leuk toch?Vroeger had je de Wie Kent Kwis, met Fred Oster!
Ga in therapie!
Een kennis van mij vond het zo zonde dat plastic tasjes zo kreukten na gebruik. Die heeft dus serieus geprobeerd met een heet strijkijzer....

Diezelfde kennis vroeg aan de huisarts of ze zwanger kon worden in het zwembad.
quote:Vinyl schreef op 25 juni 2014 @ 11:01:

Deze zag ik vandaag, echt een enorm SERIEUS???? gehalte:

http://themetapicture.com ... octors-have-to-deal-with/Wat een verhalen staan daarin....vooral die van die vader die eigenwijs zijn dochtertje toch liet eten voor een operatie. Ze had wel dood kunnen zijn.
In het vliegtuig naar Isla Margarita: "Wat een slechte vliegmaatschappij, de vorige keer was het veel korter vliegen naar Spanje!"
Heb een leuke van mijzelf al zeg ik het zelf

Paar jaar terug "hele erge" oorontsteking en in het weekend naar de weekend-arts gegaan

Aan einde van bezoek zei hij dat ik mijn oren het beste kon tamponneren...

Ik keek hem denk ik aan alsof hij 3 hoofden had en vroeg hem heel serieus/verrast : "met tampons"?? Daarop keek hij mij een alsof ik 10 hoofden had en zei heel rustig.. Nee met watjes mevrouw

Weet nog dat toen hij tamponneren zei ik mijzelf in m'n hoofd al voor me zag met 2 tampons in m'n oren met hangende touwtjes xD
Op wk gebied zag ik laatst een post toen NL tegen AUS speelde waarbij iemand iets in de trant zei van LEKKER VOOR JULLIE AUSTRIA!!

Kon het niet laten om te reageren. Tegen reactie was "rot woordenboek" uhu...
Laatst met vriendinnen zagen we een duif lopen met zo een enorme bobbel in z'n keel.

Vriendin: 'zal die een muis hebben gegeten?'

Dus wij allemaal lachen, reageert ze bloedserieus: 'ja maar als slangen dat eten krijgen ze ook zo een bobbel, dus kan toch net zo goed bij een duif?'
Leuk topic!

Jaren geleden met een vriendin naar de Ardennen gegaan. We doen een dagje Spa, zegt ze ineens: "Wat toevallig, er zijn ook flesjes water die Spa heten." Goh, waar zouden die nu vandaan komen...
Een behoorlijke domme van mezelf. Ik moest labels printen, zwart met witte letter, en ik vroeg waar ik het zwarte papier kom vinden
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Hier n domme van mij;

Ik dacht serieus tot n paar jaar terug dat mensen met zo n visje achterop hun auto.....de auto bij de Staatsloterij hadden gewonnen haha
quote:dieptriest schreef op 26 juni 2014 @ 05:20:

Hier n domme van mij;

Ik dacht serieus tot n paar jaar terug dat mensen met zo n visje achterop hun auto.....de auto bij de Staatsloterij hadden gewonnen haha
quote:yette schreef op 24 juni 2014 @ 22:22:

Ik kocht van de week een rugzak - ging de verkoopster hem in een plastic tasje wurmen.
quote:Vinyl schreef op 25 juni 2014 @ 11:01:

Deze zag ik vandaag, echt een enorm SERIEUS???? gehalte:

http://themetapicture.com ... octors-have-to-deal-with/OMG, die is echt hilarisch erg.
Een domme van mij. Ik moest een potje hebben voor urine van mijn hond. Plastic potje gevonden en dat moet natuurlijk worden schoongemaakt. Waar maak je potjes mee schoon? Met heet water. En welk water is heet? Het water uit de Quooker. Dus ik laat het water uit de Quooker in het (plastic) potje stromen. Het duurde niet lang tot het potje een hele vreemde vorm had.
quote:-kuuk- schreef op 25 juni 2014 @ 23:47:

Diezelfde kennis vroeg aan de huisarts of ze zwanger kon worden in het zwembad.Ja dat kan
Oh Gazelle,; doet me denken aan dat legendarische item uit de vakantieman. Dat mensen op vakantie op een kaart aan moesten wijzen waar ze waqren.

Mensen in Benidorm die met droge ogen Zuid-Afrika aanwijzen oid.

'Hoe bent u hier gekomen? '

'Met de auto, hoezo?'

'Hoe bent u dan over de zee gegaan?'

'Nou we zijn wel over wat bruggen gegaan.'

Dramatisch echt.
quote:dubiootje schreef op 25 juni 2014 @ 23:21:

[...]

Vroeger had je de Wie Kent Kwis, met Fred Oster!Haha deze is lekker dom van mij, ik dacht altijd dat het de weekend kwis was omdat het op zaterdag avond kwam
Vanmorgen nog.

ik: schat, we hebben de telefoonrekening binnen, ken jij iemand uit Culemborg?

hij: Culemborg?

ik: ja er staat een gesprek op van 34 minuten

hij: ik heb niet naar Duitsland gebeld

En eentje van mezelf.

Swedisch House Maffia komt toch niet uit Zweden?

quote:Zo.maar schreef op 26 juni 2014 @ 08:34:

[...]

Haha deze is lekker dom van mij, ik dacht altijd dat het de weekend kwis was omdat het op zaterdag avond kwam Nee hoor, niet dom. Dat was in eerste instantie ook zo, lees maar:

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/AVRO's_Wie-kent-kwis
Leuk topic!

Ik ben, doe zelf regelmatig dom maar weet even geen voorbeeld ?

Ik bestelde ooit een cappuccino (nooit doen, niet te drinken) bij de Mac, vraagt meisje achter de kassa of ik er melk bij wil....
Mhm, ik krijg die link niet goed op mijn tablet, maar google maar anders
quote:norahdubois schreef op 26 juni 2014 @ 08:41:

[...]

Nee hoor, niet dom. Dat was in eerste instantie ook zo, lees maar:

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/AVRO's_Wie-kent-kwis Ik heb het gelezen, valt het dom zijn weer mee van mij? Dank je wel
Een kennis is portugees , mijn man appte haar gisteravond, haal die portugese vlag morgen maar weg.

Antwoord vanochtend : Nee hoor..... ze liggen er vanavond toch uit
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2014 @ 12:31:

En daadwerkelijk zijn er mensen, die met een boot het Wad opgingen en zich zaterdags angstig afvroegen of het water nog weer terugkwam, dit weekend, want ze moesten wel op tijd thuis zijn, ivm het werk.

En dat ze dan ook nog een klachtenbrief sturen naar de verhuurder van het bootje, dat ze net zo lekker aan het varen waren en toen ging dat verdomde water ineens weg .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven