Parga, Griekenland.
maandag 23 juni 2014 om 08:48
Ik zag nog iets leuks om te gaan doen, een eco-dolfijnentrip vanuit Preveza: wil heel graag weer dolfijnen zien, zo mooi. En aangezien het een eco-tour is worden de dolfijnen ook niet lastiggevallen. Dat staat dus ook op het lijstje.
Ik zit heerlijk te fantaseren: eerst een ontbijtje bij het hotel met m'n voeten in het zand en dan ff een uurtje op het strand. Dan s'avonds lekker flaneren langs de boulevard op zoek naar een leuke taverne met echt Grieks eten. Waarschijnlijk wordt het veel mezzes eten, ik heb nooit zoveel honger in een warm land en dan vind ik al die kleine hapjes heerlijk. Zo'n zin in!
Ik zit heerlijk te fantaseren: eerst een ontbijtje bij het hotel met m'n voeten in het zand en dan ff een uurtje op het strand. Dan s'avonds lekker flaneren langs de boulevard op zoek naar een leuke taverne met echt Grieks eten. Waarschijnlijk wordt het veel mezzes eten, ik heb nooit zoveel honger in een warm land en dan vind ik al die kleine hapjes heerlijk. Zo'n zin in!
maandag 23 juni 2014 om 09:01
Parga is een heerlijke bestemming!
Al 't eten daar is lekker. Op 't kleine strandje, links van Parga zit een klein restaurantje waar ze heel lekker eten maken, kruiden en groente rechtstreeks uit de tuin.
Wat ik ook heerlijk vond was de gebakken Feta met paprika, tomaat, uit en knoflook.
Al 't eten daar is lekker. Op 't kleine strandje, links van Parga zit een klein restaurantje waar ze heel lekker eten maken, kruiden en groente rechtstreeks uit de tuin.
Wat ik ook heerlijk vond was de gebakken Feta met paprika, tomaat, uit en knoflook.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
maandag 23 juni 2014 om 09:07
quote:Gatti schreef op 23 juni 2014 @ 09:01:
Wat ik ook heerlijk vond was de gebakken Feta met paprika, tomaat, uit en knoflook.Weet je toevallig de naam van dat restaurantje nog Gatti?
Wat ik ook heerlijk vond was de gebakken Feta met paprika, tomaat, uit en knoflook.Weet je toevallig de naam van dat restaurantje nog Gatti?
vrijdag 27 juni 2014 om 22:02
Ik weet de naam niet meer.
Het is op ,t kleine strandje. Als je met je rug naar Parga staat aan de linkse kant. Vond ik ook 't leukste strand.
Ach, eigenlijk heb ik overal lekker gegeten.
Leuk, nog 4 dagen. Veel plezier, maar dat gaat zeker wel lukken!
Het is op ,t kleine strandje. Als je met je rug naar Parga staat aan de linkse kant. Vond ik ook 't leukste strand.
Ach, eigenlijk heb ik overal lekker gegeten.
Leuk, nog 4 dagen. Veel plezier, maar dat gaat zeker wel lukken!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zaterdag 28 juni 2014 om 08:31
Grappig dat je ook in Angela zat Mikmakk! Fijn te horen dat het goed beviel. Maar als ik alles zo zie hebben de bewoners van Parga heel goed begrepen hoe je het toeristen naar de zin maakt. Ik heb werkelijk nog niets slechts gelezen eigenlijk, heb alles wat er op internet te vinden is gelezen, alle reviews etc.