Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:Lookolook schreef op 03 juli 2014 @ 22:10:

Sense, ja, die ben ik. Eh nee, die ben ik niet. Ik had m een keer of 37 gelezen en dacht al dat ik gek werd!
quote:Sense-1970 schreef op 03 juli 2014 @ 22:34:

[...]

Trouwens, wellicht vergeet je 1 ding, en dat is iets wat ik heel goed voor ogen hou, en in mijn relaas over polyamorie ook naar voren bracht..

Ik heb 2 relaties, niet alleen twice the fun, maar ook double the trouble.. En dat hoort erbij..

De shit die LD nu op zijn bord heeft liggen treft mij hard, hard omdat ik zie wat het met hem doet, wat het hem kost, en deels ook om wat ik daardoor tijdelijk moet missen.. Maar dat maakt het niet onmogelijk..

Ik heb het recht niet om hier uit de doeken te doen wat er met hem en bij hem aan de hand is, Roos weet een deeltje maar in korte tijd is daar nog een hoop bij gekomen..

De enige die daar echt ongelukkig van wordt (en terecht) is LD.. Mij.. Mij maakt het verdrietig om iemand zo in puin te zien liggen, maar dat houdt dan niet in dat ik ook ongelukkig ben, ..

En dat is dus precies waarom ik denk dat 2 relaties die beide niet optimaal functioneren niet werkt.

Anyway, genoeg over gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Modder smijten sloeg op jullie allebei, Look want daar leek het wel heen te gaan. Ik heb ook veel aan het verhaal van Sense, want op veel vlakken komt het overeen, ook met betrekking tot LD en BV. Die herkenning is sowieso fijn en het zet me soms ook aan het denken.

Sense, interessant punt wat je op het laatst zeg. De situatie van LD maakt je verdrietig maar niet ongelukkig. Waar ligt de grens tussen die twee? Is meer een vraag voor mezelf dan naar jou omdat ik dat ook ervaar bij BV en die scheidslijn is best dun.
@look en sense: wat is ZD? (nee ik ga niet spitten o.i.d. en ik ga er van uit dat jullie slim genoeg zijn geweest om een andere nick te gebruiken op verschillende fora)
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
quote:Rooss4 schreef op 03 juli 2014 @ 22:38:

[...]

Ik had m een keer of 37 gelezen en dacht al dat ik gek werd!

Na nog een keer lezen zag ik pas dat ik iemand anders was. Weet niet of het kwartje inmiddels gevallen is bij Sense.
quote:Lookolook schreef op 03 juli 2014 @ 22:30:

Sense, je verwart me met iemand anders nu. Geeft niks. Je toon vind ik wat onaangenaam worden. Ook dat is voor mij een signaal. Er valt zoveel meer te lezen dan al die stukjes die je al die jaren hebt geschreven. Anyway, ik gaf je gisteren een tip, doe er je voordeel mee.

Nee je gaf net aan dat ik de juiste voor me heb, en over hoe je er tijdens onze laatste meet uitzag was niet alleen mijn conclusie..

Of iemand gelukkig is, valt van af het beeldscherm vaak niet te zeggen.. Maar IRL valt he niet te verbergen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:summernights schreef op 03 juli 2014 @ 22:39:

@look en sense: wat is ZD? (nee ik ga niet spitten o.i.d. en ik ga er van uit dat jullie slim genoeg zijn geweest om een andere nick te gebruiken op verschillende fora)

Een klein besloten forum waar ik vroeger meeschreef en waar net iets dieper op de materie ingegaan werd omdat daar geen meelezers zijn. En nee, deze nick hoef je niet te zoeken.

Juf, daarom vind ik het zo jammer dat het niet wederzijds kan werken.
My god, Sense. Jij doet echt écht heel naar nu!! Niet alleen naar Look maar ook naar degene waar je het over hebt. Allemensen!
quote:Sense-1970 schreef op 03 juli 2014 @ 22:42:

[...]

Nee je gaf net aan dat ik de juiste voor me heb, en over hoe je er tijdens onze laatste meet uitzag was niet alleen mijn conclusie..

Of iemand gelukkig is, valt van af het beeldscherm vaak niet te zeggen.. Maar IRL valt he niet te verbergenSense, it is I, Ien. Wij hebben nooit gemeet.
quote:Rooss4 schreef op 03 juli 2014 @ 22:38:

[...]

Ik had m een keer of 37 gelezen en dacht al dat ik gek werd! Er stond eerst alleen "ja dat ben ik '.. Dus ja dat is zij.. Ik zou niet weten wie anders
Ik ken de afkorting ZD als Zakelijke Dienstverlening. En hoewel dat in het licht van dit topic een heel andere betekenis zou kunnen krijgen, schat ik in dat hier toch iets anders wordt bedoeld
quote:Lookolook schreef op 03 juli 2014 @ 22:44:

[...]

Sense, it is I, Ien. Wij hebben nooit gemeet.Muts waarom zeg je dan dat jij het bent.. Jij hebt me toch niet van ZD geflikkerd!
quote:oranjexx schreef op 03 juli 2014 @ 22:45:

Ik ken de afkorting ZD als Zakelijke Dienstverlening. En hoewel dat in het licht van dit topic een heel andere betekenis zou kunnen krijgen, schat ik in dat hier toch iets anders wordt bedoeld Ik dacht Zeer Diepgaand
(ik durfde aan Roos niet te vragen hoe het met je was, te bang voor het antwoord..)
quote:jufmafkees schreef op 03 juli 2014 @ 22:46:

[...]

Ik dacht Zeer Diepgaand Nee, dat is het topic van de lange piemels.
quote:Sense-1970 schreef op 03 juli 2014 @ 22:45:

[...]

Muts waarom zeg je dan dat jij het bent.. Jij hebt me toch niet van ZD geflikkerd!

Sorry, slordig gelezen

Dacht dat je deze nick ook wel van me kende.
quote:Rooss4 schreef op 03 juli 2014 @ 22:44:

My god, Sense. Jij doet echt écht heel naar nu!! Niet alleen naar Look maar ook naar degene waar je het over hebt. Allemensen! Ik heb ff het een en ander in de mixer en tegelijkertijd ook in de oven broeien.. Zodra ik dat weer onder controle heb stuur ik je ff een mail met uitleg!! Dan zul je begrijpen dat het dus eigenlijk niets met Look te maken heeft.. (die bevestigde de verkeerde persoon te zijn)
quote:Lookolook schreef op 03 juli 2014 @ 22:49:

[...]

Sorry, slordig gelezen

Dacht dat je deze nick ook wel van me kende.

NEE!!

Look, vind dat je heerlijk helder en direct communiceert. Kan me vaak vinden in hoe jij dingen verwoordt. Dank!

Anouk, niet overtuigd? Lastig hier openbaar eea te zetten maar als je verder iets wilt weten mag je Roos wel om mijn mail vragen volgens mij heeft ze die nog wel.

Mijn historie met exnr2 was verder inderdaad nogal heftig; ook zo de reden waarom ik nieuwkomers die zich hals over kop in iets storten wel bij de haren wil grijpen; als iemand weet hoe je jezelf kwijt kan raken ben ik het denk ik. Gelukkig hebben mijn 'dr rossi' gesprekken wel wat opgeleverd. (in praktijk, nu de theorie nog)
quote:Sense-1970 schreef op 03 juli 2014 @ 22:51:

[...]

NEE!!

Roosviceetje dan maar?
quote:Sense-1970 schreef op 03 juli 2014 @ 22:50:

[...]

Ik heb ff het een en ander in de mixer en tegelijkertijd ook in de oven broeien.. Zodra ik dat weer onder controle heb stuur ik je ff een mail met uitleg!! Dan zul je begrijpen dat het dus eigenlijk niets met Look te maken heeft.. (die bevestigde de verkeerde persoon te zijn)

O maar ik snap `m wel hoor, ik weet over wie je het hebt. Maar mailen mag immer!

En ja, Look is een muts. Maar wel een hele leuke muts!!
Engeltje, natuurlijk heb ik je mail nog.

Je bent wel een beetje een DOOS. Mag ik dat zeggen?
quote:Rooss4 schreef op 03 juli 2014 @ 22:56:

[...]

O maar ik snap `m wel hoor, ik weet over wie je het hebt. Maar mailen mag immer!

En ja, Look is een muts. Maar wel een hele leuke muts!!

Hee zeg! Ik sta er gewoon bij hoor!

Ik las alleen "als je bent wie ik denk dat je bent, dan weet je dat ik er af geflikkerd ben". En dat wist ik, want dat had Sense zelf al eens verteld. Telefoon, kleine lettertjes enzo..

Engel, dank voor het compliment!
quote:Lookolook schreef op 03 juli 2014 @ 23:00:

[...]

Hee zeg! Ik sta er gewoon bij hoor!

Nou en??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven