Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:topdropje schreef op 17 juli 2014 @ 19:56:

Een kennis van me is vandaag vertrokken met haar gezin. Ik kan niemand bereiken. Ik ben bang. Verdomme.
quote:betoverend schreef op 17 juli 2014 @ 19:52:

Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden

Hoe en waarom het toestel neergestort is nog steeds speculatie. Het kan neergehaald zijn of een ongeluk zijn.Ik kan ook alleen aan de achterblijvers denken. In deze tijden zie je in no time alles op tv, maar als nabestaande weet je na uren nog niet waar je meer info kunt halen. Hoe erg is dat.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

Een kennis van me is vandaag vertrokken met haar gezin. Ik kan niemand bereiken. Ik ben bang. Verdomme.Wat vreselijk
It ain't me
quote:Scamp schreef op 17 juli 2014 @ 19:57:

[...]

Dan heb je geluk want elke keer wanneer ze brokstukken laten zien en de brandweer, zie je een hele hoop lichamen/delen.Ik zag een koffer ingezoomd in brand, een stuk van een vliegtuig en foto's van de plaats met staande mensen (lokale bevolking?), verder niet. Maar heb snel weg geklikt na de paspoorten, vind het heel erg.
Nu op NOS allemaal lichamen zonder aan te kondigen
quote:soophanoniem schreef op 17 juli 2014 @ 20:03:

Nu op NOS allemaal lichamen zonder aan te kondigen Zonder waarschuwing dat de volgende beelden schokkend kunnen zijn
quote:Cameron10 schreef op 17 juli 2014 @ 20:00:

[...]

Ik kan ook alleen aan de achterblijvers denken. In deze tijden zie je in no time alles op tv, maar als nabestaande weet je na uren nog niet waar je meer info kunt halen. Hoe erg is dat.Tsja.. Hedendaagse journalistiek. Denk niet dat ik het er mee eens ben, maar ik denk dat het alleen maar erger gaat worden.
Wat raar dat ze al die perfecte paspoorten allemaal bijelkaar hebben.

Ik snap die beelden ook niet. Behoorlijk schokkend, al helemaal voor nabestaanden.
Hier een stukje over rebellenleider die berichtte over het neerhalen van een vliegtuig.

http://www.ad.nl/ad/nl/31 ... ergehaald-vliegtuig.dhtml

Nog even afwachten.

Sterkte, Topdropje!
Wat ontzettend verschrikkelijk, geen woorden voor... Het beangstigt me..
Hier het vreselijke nieuws dat er een vriendin van de familie aan boord zat. Ongelofelijk en echt totaal niet te bevatten nog
quote:_nut_ schreef op 17 juli 2014 @ 20:06:

Hier het vreselijke nieuws dat er een vriendin van de familie aan boord zat. Ongelofelijk en echt totaal niet te bevatten nog

Hier het vreselijke nieuws dat er een vriendin van de familie aan boord zat. Ongelofelijk en echt totaal niet te bevatten nogsterkte

Een kennis van me is vandaag vertrokken met haar gezin. Ik kan niemand bereiken. Ik ben bang. Verdomme.
Sterkte, _nut_
@Nut, wat erg
Zo dadelijk persconferentie van Obama op CNN.

Hier het vreselijke nieuws dat er een vriendin van de familie aan boord zat. Ongelofelijk en echt totaal niet te bevatten nog sterkte.
Ik hoorde net op de radio trouwens dat een of ander generaal van de separatisten rond het tijdstip van neerstorten tweette dat ze een legervliegtuig hadden neergeknald.
Wat verschrikkelijk!

@Nut: Sterkte!

@Topdropje: Jij ook sterkte. Hopelijk krijg je ze snel te pakken..
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden

NOS 55 Nederlanders. ANP 80 Nederlanders
Sterkte nut en topdropje!
Nut en Topdropje veel sterkte
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven