Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:sunshineforever schreef op 11 juli 2008 @ 18:41:

[...]

Hmm voor wie is het bedoeld? Voor mij ?

Niet van het pad afgaan? Op de weg blijven?

Of heeft Prinses met haar autootje in de berm gezeten?

Jááá, voor jou!

Laat aan je fantasie over hoe je deze tekst interpreteert.

En wat Prinses met bermen heeft...euhh.. :-)

Motto-tekst is inderdaad van Loesje....

Ik ga weer terug naar mijn oude vertrouwde....wees sterk, hou dicht die la!
[quote]lafjoetwo schreef op 09 juli 2008 @ 01:49:

[...]

Jakkes, mag ik hier morgen op reageren? Lijkt me in mijn geval nu een beter plan

ja hoor dat mag

goedenavond !!
Prinses kan prima autorijden en heeft dus geen dergelijke ervaring met bermen

Xan interpreteert Loesje-tekst heel dubbelzinnig (hint: seks), maar volgens mij issie helemaal niet gericht op seks.... daarover verschillen we van mening!

Ik ben heel blij dat ik weekend heb, want ben de laatste tijd best moe. Alsof alle stress van afgelopen tijd (verhuizen etc) er nu pas uitkomt.... lekker relaxen!

Hoest met jou, Sunnetje?
Peas on earth!
Huh? Seks-gerelateerd? Die snap ik niet....

Rust lekker uit dit weekend, Prinses!

Hoe is het met iedereen hier? Heb Leaf ook al n tijdje niet gezien!

Met mij is het goed, ik heb wat beslissingen genomen de afgelopen dagen. En dat geeft rust in mn hoofdje.
Rust in je hoofd is altijd fijn Pop. Ga je nog leuke dingen doen dit wekeend?

Dat sex-gerelateerde zie ik ook niet helemaal.

Hier gaat alles helemaal goed. Niks meer vernomen van ex date. Kennelijk toch de juiste beslissing genomen.

Moet nog steeds reageren op Miranda's verhaaltje, dat wordt wat later op de dag. Nu even drukjes aan 't werk.
Pop : Succes met de beslissingen die je genomen hebt.. Welke dat ook moge wezen

Lafjoe : mooi rustig toch dat ex date neits meer van zich laat horen.

Hier alles lekker rustig , net ff nieuwe deurklinken gehaald bij de Gamma .. 5 euro stuk , koopje en ze zien er errug tof uit .

Straks nog wat deuren en kozijntjes met pa schilderen..

Maar eigenlijk ben ik onwijs moe van de bruiloft gister, die erg gezellig was.

Vreselijk gelachen met een collega die vroeger goede vriendin van mij was. Ouderwets gezellig.

Balen is wel dat ik gisteren in mijn auto stapte en er naast stapte en mijn schoen stuk ging. 2x gedragen.. Maar ff terug er mee naar de schoenenwinkel , beetje zonde dat ie na 2x dragen al stuk zijn.

(ik vertel ze maar niet dat ik met wat te veel wijn op beetje schommelde op mijn schoentjes hehe)
met te veel wijn..........en je moest rijden??
ik ben geduldig hoor lafjoe

hoe gaat het nu met jou en je beslissing?
Heb vanmiddag nog eens terug gelezen, en vroeg me af hoe dat nu precies zit dan bij je Miranda.

Je date al vanaf februari en hij geeft elke keer aan om te willen stoppen?

Mijn beslissing voelde eigenlijk al gelijk goed. Voelde me meer rot om het feit dat dit gewoon "elke" keer gebeurd. Ben er gewoon op tijd uitgestapt, puur om mezelf. Kan heel slecht tegen dat soort situaties. Ben ook van mening dat iemand echt wel voor je gaat als je maar de juiste bent. En natuurlijk is het niet altijd rozengeur en maneschijn, maar de neuzen moeten we dezelfde kant op staan, anders wordt het een beetje lastig. Dan is er geen gezamenlijk doel....
Ja, helemaal waar. Tja, over mijn verhaal, ik heb niet helemaal de behoefte om het met details hier te schrijven. Sorry daarvoor.
Dat hoeft ook niet, maar kan het dan niet helemaal volgen.
dat snap ik, maar ik volg het zelf ook niet helemaal
hahhahaha oke, nou als jij je er prettig bij voelt, dan is het toch oke?
jawel hoor, we zien wel hoe het afloopt, het is een interessante case...
een andere collegaatje die vlakbij mij woont en haar fiets bij mij had staan reed in mijn auto een klein stukje van t ene dorp naar t dorp waar ik woon..

Tsss ik rijd niet met alcohol op (na niet meer dan 2 glaasjes wijn in ieder geval )
Vleer, inderdaad lekker rustig, maar het maakt me eigenlijk niet zo veel uit of hij wel of niets van zich laat horen. Situatie is toch al duidelijk voor me.

Miranda, wat ik nou weer interessant vind is dat je je date een "case" noemt.
LafJoe heb dezelfde tekst op mijn msn staan als jij hier op t forum.. Handig he die dagelijkse gedachte ;)
haha.........ja ......noem het ook wel projectjes.......jij niet?
Vleer, toevallig, vind vaak wel dat ze hele pakkende teksten hebben. Trek ook echt elke dag een inspiratiekaart. Die van vandaag luidde: "sta open voor wat er op uw pad komt".

Miranda, ik noem het geen projectjes nee. Grappige benadering en vind het steeds interessanter worden. Vraag me af hoe en waarom je dat zo ziet...
Ik noem mijn dates ook wel projectjes...
Ja hoe dat zo dan? Het zijn toch mensen.....
Jah maar tis makkelijker om projectje te zeggen dan helemaal te moeten uitleggen wie wat hoe waar e.d hij is..

Als je zegt ik heb een projectje lopen is altijd iets vriendelijker vind ik dan dat je zegt : Kep een scharrel en moet nog ff zien of dat wat gaat worden.. dat klinkt wat denigrerender...

Projectje vind ik wat vriendelijker klinken en niet zo boers
Dat kan ik niet helemaal volgen. Ik heb het liever over een date of iets dergelijks. Maar ieder zo zijn eigen ding toch
ja gewoon voor de grap.......date of projectje is hetzelfde......
maar lafjoe, in dit geval noem ik het een case.......want iemand die steeds zegt dat ie niet verliefd is, maar wel laat blijken dat hij het is en dus steeds weer terug komt.......dat is een case!

:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven