Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Rooss. Ik moet zeggen, het ging de afgelopen week best aardig. We zijn inmiddels een paar weken verder, het begint een plekje te krijgen. Zoals iedereen al zegt, afleiding helpt een hoop. Ik probeer zoveel mogelijk tijd aan nr 1 te besteden en met hem leuke dingen te ondernemen. Maar de komende 2 weken alleen thuis zie ik echt tegenop. Geen afleiding, dus zak ik weer een beetje terug in mijn oude gevoel.
Alleen zijn is ook rot Almost, logisch dat je dan gaat mijmeren en missen. Ik heb daar ook niet 123 een pasklare oplossing voor, het is klote, je moet erdoorheen. Heb je nog contact met hem?

Loui, je kan op het loepje klikken onder iemands naam, dan zie je bovenaan staan "Bekijk alle postings van Rooss4" (bijvoorbeeld dan he, ik raad het je af in mijn geval, meer dan 30.000 postings geloof ik)
Vooral hier blijven spuien almost. Ben je toch een klein beetje minder alleen.
Niet zo veel op het moment Rooss. 1 Keer in de week ofzo. Laatste keer heb ik eerst geappt, keer daarvoor hij. Dus we wisselen het een beetje af. Op de sportclub heb ik hem niet meer gezien, hij zal het wel te druk hebben met, tsja.. Hopelijk veranderd het nog. Ik snap best dat je nieuwe liefde alle aandacht krijgt, maar dit is zo niet hem. Hele vriendenkring van de sportclub hoort niets meer van hem trouwens. Ben benieuwd wanneer de geile buien een beetje afnemen en we hem weer terugzien in het land der levenden.
@roos, waarom ik dit hier vraag is omdat hier ook veel seksueel wisselende contacten in zitten en ik mij af vroeg hoe jullie dat bespreken met jullie partners, zij het open of minnaars. Juist omdat hier meer risico wordt genomen door sommigen in geval dat nr2 thuis niet bekend is, hoe pak je dat dan aan op dat gebied?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
@secret, ik heb jou een berichtje gestuurd om te kletsen over onze hulpbehoevende partners. Heb je die binnen? Weet niet goed hoe te pb-en dus hoop dat ie goed is aangekomen.
Summer, ik denk niet dat de vreemdgangers hier jou zullen toevertrouwen dat ze condoomloos neuken met hun minnaars, angst dat het hele forum over hun heenkomt, Viva heeft nogal een soafobische inslag.

Ik ben het zelf niet maar ik weet niet of dat een antwoord op je vraag is
Hoi Lotje,

Ik heb eergisteren geantwoord hoor.

Staat mijn bericht niet in jouw inbox?

Misschien moet je instellen dat je privėberichten wilt ontvangen, ik zie dat jij geen plusje onder je naam hebt staan.
@theemok

zal het kort houden ivm herkenning

we hadden een open relatie besproken. Waarom? Omdat we toch een beetje spanning miste. en het was prima. Tenminste dat dacht ik maar mAnlief kwam na een tijdje terug op zijn woorden. Hij vind swingen of parenclubs ok.

Na een tijd geen contact gehad te hebben met minnaar/sv spraken we elkaar weer en nu zijn we 10 maanden verder.
Puzzled: mis je hèm of mis je de aandacht? Ik denk het laatste...
Theemok, volgens mij is dat geen reeële vraag en al helemaal geen reële invulling. Beetje te zwart-wit wat mij betreft...

Ik mis hem, het samenzijn met hem, de aandacht van hém, onze humor, onze gesprekken, zowel op de app als IRL. Als ik een aandacht tekort zou hebben dan ging ik wel wild stappen of een profiel maken op SF. Dan krijg ik aandacht genoeg... maar laat ik daar nou totaal geen zin in hebben.
Als het allemaal zo moeilijk is begin dan gewoon een relatie met je nummer 2.

Instant happiness
quote:risooo schreef op 03 augustus 2014 @ 14:20:

Als het allemaal zo moeilijk is begin dan gewoon een relatie met je nummer 2.

Instant happiness
christy02 wijzigde dit bericht op 03-08-2014 14:25
Reden: laat maar...
% gewijzigd
@risooo

Als je geen idee hebt wie/wat/hoe heeft meegemaakt ga dan niet bijdehand doen
Ik kom dit topic toevallig tegen en ben het eens met risooo

Ik ben voor mijn nummer 2 gegaan en gelukkiger dan ooit :-)
Been there, done that, didn't work out
Heb ik toch vijf maanden geleden gezegd dat het moet stoppen na affaire van tien maanden.Zie ik net een foto...wow die was raak!Hoelang gaat het nog duren voordat ik weer terug ben bij hoe het was voor het begon.Ik vind het lang duren!
Misschien moet je je doel wat bijstellen bloem, ik denk dat het niet meer kan worden zoals voor het begon...

Zag je een foto van jullie samen ofzo? Toevallig of bewust opgezocht?
Nieuwe profielfoto.Scrol ik langs.Staat tussen contacten want het is een bekende.Nu al een maand geen contact meer.Ik wil zo graag dat het me niets doet.Lukt niet echt goed.Het valt me tegen van mezelf.Wat als ik hem zie?
quote:bloem005 schreef op 03 augustus 2014 @ 17:13:

Wat als ik hem zie?Dan weet je dat je de ultieme test te pakken hebt!
En toen kwam er wel een berichtje van hem... dat hij me zo mist.

Heb kort en zakelijk geantwoord, dus daar was ik best wat trots op.

Ik zou willen dat ik me zo sterk en zeker voel als ik over kwam

Wat goed van je, Puzzled!
Way to go Puzzled!

Hier een dubbel gevoel. De nieuwe sf-ert, LM, heeft een open relatie, maar onder iets andere voorwaarden dan ik. Een one night stand is akkoord, een langere affaire niet. Datingsites zijn dus taboe.

Ik neem maar even wat afstand en baal dat ik dacht dat ik eindelijk iets gevonden had wat ik al een poos zoek. Uit weerbarstigheid en frustratie heb ik vandaag een profiel aangemaakt op een kinky site.
Een teken van leven uit de Alpen!

Alles goed hier, het is alleen superdruk. Heb een feest voor 500 mensen moeten cateren, wat supergoed ging - gelukkig! Anders had het dorp heel hard geroepen, 'zie je nou wel, dat ze het niet kan!'. Maar ze kan het. Het loopt heel goed en ik ben trots op mezelf. Heb een hoop lol en zit goed in mijn vel. Veel nieuwe en vooral leuke stamgasten en een goede sfeer in de kroeg!

Qua Guus en mij is er niet echt veel veranderd nog. Het kabbelt gemoedelijk door. Weinig nieuws te melden. De seksstop is opgeheven, hij is op vakantie geweest met zijn gezin en vrienden naar het huisje van die vrienden en ik heb nog nooit iemand zo chagrijnig en mopperend terug zien komen van een vakantie, die qua foto's te zien echt wel leuk moet zijn geweest.

Een wederzijdse kennis deed een boekje open over de relatie tussen Guus en zijn vrouw, zo super gaat het idd niet. Die kennis vermoedt dat zijn vrouw ook vreemdgaat.

Vandaag zouden we samen de bergen in, naar een hut om te eten en dan via zijn hut terug naar het dal, maar er kwam iets tussen. Dus ben ik lekker alleen gegaan, een hele overwinning - ik alleen een bergtour maken. Ik heb me suf genoten!

Ik lees wel mee, maar niet regelmatig en als ik dan tijd wil nemen om te reageren, komt er weer vanalles tussendoor.

Qua safe seks - ik zou een minnaar daarin nooit op zijn blauwe ogen geloven, dat als hij andere contacten heeft, dat hij het dan veilig doet en alleen met mij niet. Safe seks is hier sowieso niet zo 'in'. Als je zo zeker mogelijk wilt weten dat je niks oploopt, moet je het veilig doen, en die controle niet bij iemand anders in handen leggen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Wow, Anouk, mooi stuk en dapper besluit. Sterk ben je!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven