***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goedemorgen!

Fleur ligt nog te maffen. Ons slaapkoppie is volgens mij niet helemaal lekker, snotverkouden en een beetje hangerig, dus daarom zal ze wel zo lang slapen. Fijn, heb ik ook weer een nachtje bij kunnen tanken!

Ik duim voor jullie vandaag: Draak en Muis!

Iemand nog tips voor een leuk weekend met zijn tweetjes weg. Voordelige vliegtickets, leuke steden? Leuke hotels?
goedenmorgen.

Ff douchen en naar de apotheek voor wat keelmedicijnen.

Muis en DN, wil jullie succes wensen met bieden. Mag het (nu) maar zo snel gaan als bij ons.

Dropneus, sorry, mijn hoofd werkt vandaag echt niet, dus kan je geen tips geven. Misschien zijn er leuke aanbiedingen op Istanboel, dat vond ik een geweldige stad. Maar Parijs, Barcelona, London, Berlijn en whatever zijn natuurlijk ook gaaf.

Wanneer willen julie gaan, ik zou idd eerst via de aanbiedingen zoeken.
Morgen!

Zo heb echt wat onder de leden volgens mij. ben gisteren de hele dag miselijk geweest, moest vaak spugen en was erg moe. Heb overdag veel geslapen en lag er al om 20.30 in. Werd vanochtend om 08.00 wakker van Luna maar heb het idee dat ik maar een paa uurtjes geslapen heb?!

Wij gaan vandaag 3 huizen bezichtigingen, hoop dat er iets bij zit!

Muis; houd je het nog een beetje vol? Zal voor jullie duimen vandaag!

En ook voor jou Draakje!

Dropneus ik ben helemaal fan van Parijs, gewoon met de trein gaan , scheelt een boel.

steden die ik nog een keer wil zien; Kopenhagen, New- York en Istanbul moet ook erg leuk zijn.

Wanneer wil je weg?

swissie; blijf je toch mar thuis vandaag?
Tip voor meisjeskamer!!!! Bij het kruidavt hebben ze nu hartvormige spiegels met zo'n fluffig randje afgeprijs van 4 euro naar 1 euro. Ik vond ze echt heel grappig en voor 1 euro kun je zoiets toch niet laten liggen! Ze zijn er in het Ros (op de doos staat rood) paars, blauw en nog een kleur.
bedankt voor de tip! Vanmiddag even kijken.
Parijs heb ik wel een beetje gezien. Kopenhagen vond ik erg leuk, maar helaas vliegen ze daar niet op vanaf de vliegvelden hier in de regio. Stockholm is ook erg leuk!! maar ook daar geen goede vluchten naartoe. Ik was nu aan het kijken naar Barcelona.

New York heb ik ook naar gekeken, maar daar hangt wel ee aadig prijskaartje aan voor een weekendje. Iemand nog tips waar ik goedkopere tickets kan vinden (Muis, hoe heb jij het laatst geregeld?)

Ik zal ook nog eens gaan kijken voor Londen en Berlijn (ben ik nog niet geweest)
Goedemorgen, hier draait het huishouden al weer volop. Feline moet nog een week naar school (ik hoef dus ook nog maar een week te werken, lang leven het onderwijs). Een appeltaart staat al in de oven. Vincent achter zijn fruithap en even tijd om te tikken.

Alle zieke kindjes en mama's beterschap. Snel weer beter worden.

Wat een huisperikelen. Muis en DN veel succes met onderhandelen. Muis dat hofje dat ken ik, een vriend van ons heeft daar ooit in een appartement gewoond.

Leen succes met de bezichtingen.

Mich wat is dat snel gegaan met je huis. Ga je er nog in voor de kleine meid wordt geboren?

Xaloy wat leuk een pup.

Lange autoritten gaan hier heel goed. Vanaf dat Feline 8 maanden is gaan wij wat verder weg op vakantie. De kinderen wennen er snel aan. In de auto krijgt ze wat kleine cadeautjes en verder vermaakt ze zich met haar pop en schrijfspullen, af en toe een spelletje kwartet en wat lekkers en we kunnen weer vooruit. Stoppen doen we minimaal, vaak een wat langere stop voor de lunch en verder alleen om te tanken of te wisselen van bestuurder. De vorige keer uit Denemarken zijn we pas bij vlak bij huis gestopt bij de yellow M. Die gele letter in het vooruitzicht doet het ook altijd goed. De laatste keer had ze al een hele bestellijst geschreven. Het is wel handig zo'n grote dochter, zij kan Vincent vermaken en hem zijn fles of broodje geven als dat valt. Wij nemen ook altijd luistercd's mee voor in de auto en de hele reis had een hoog K3 gehalte (nu nemen wij een mp3 voor haar mee, we willen ook wel eens echte muziek horen).

Wat een verhaal zo op de vroege morgen.
Drop ik doe even een gok, vliegticket.nl anders even googlen. Wenen is ook een hele mooie stad.
Wie kan ik blij maken met Blue band goede start zegels??

Je kan er een bordje met je kinds naam mee bestellen! Ik heb al 2 bordjes besteld, maar heb nog veel zegels...

(halvarine junk dat ik ben 1 kuipje per week! )

(je betaalt blue band 3euro verzend kosten)
Esan wat een heerlijk positief reis verhaal! Dat willen we horen! thanx! En inderdaad een luxe dat jouw grote meid mooi kan moederen over vincent.

DN en Muis Veel succes met de huizen vandaag! We horen het wel van jullie!
Ik wil zo'n bordje!!!
(Tromgeroffel) Puk heeft gisteren gelopen!!!

(jammer dat het nu net bij schoonouders was. Mijn vriend was er wel bij, maar ik heb het alleen op video gezien...)
gereserveerd voor laar!

(heb nog 3zegeltjes over)
quote:lara1978 schreef op 14 juli 2008 @ 11:29:

(Tromgeroffel) ........ heeft gisteren gelopen!!!

(jammer dat het nu net bij schoonouders was. Mijn vriend was er wel bij, maar ik heb het alleen op video gezien...) Voor PUK

Hmmm beetje te vroeg eigenlijk he?
anoniem_43240 wijzigde dit bericht op 14-07-2008 11:47
Reden: zooow ff aangpast
% gewijzigd
Ja, we hadden toch echt afgesproken dat hij dat na de vakantie zou doen...

Oplettend van je. Ik heb mijn posting aangepast.

Ik ben gisteren met mijn hoofd keihard tegen het keukenkastje aangelopen en het bloedde als een rund. Vanmorgen toch maar naar de ha gegaan, want het hield maar niet op. Bleek dat ik beter naar de ehbo had kunnen gaan gisteren, want nu kan het niet meer worden gehecht. Hij heeft nu hechtpleisters geplakt. Het ziet er niet uit en het moet een paar dagen blijven zitten. Zucht.
o jemig laar!!! waar op je hoofd? toch niet in het aanzicht?

En hoe voel jeje verder?
He jakkes Lara.... Stomme keukenkastjes ook!!! Die knappe Puk toch!

Hier een rustig ochtendje. Fleur ligt alweer bijna twee uur in bed, dus ik heb mooi een boel klusjes in huis kunnen doen. Vanmiddag wil ik lekker met haar naar buiten. Ik denk dat ik maar eens naar het grote stadspark ga fietsen om te kijken hoe de kinderboerderij er daar uit ziet. We hebben hier om de hoek alleen maar een paar geiten en kippen staan.
Ja, het is dus direct boven mijn wenkbrauw...

Wat lekker dat Fleur al zo lang slaapt. Het is heerlijk weer, dus ideaal voor de kinderboerderij.
ow lara wat balen!!! Jij gaat ook niet snel naar de dokter he??

Is de wond wel boven het haar van je wenkbrouw? Dat je straks niet zo'n sreepje dr in krijg zeg maar?
Nee klopt. Vond de huisarts ook een beetje stom (en ik bij nader inzien ook). Les: bij open wonden in je gezicht altijd naar de ehbo.

Och en dat litteken zul je wel niet goed zien, want het zit er vlak boven.

Als ik mijn hoofd buig doet het nogal pijn, dus ik ben na overleg met mijn baas, vandaag maar een dagje thuis (ook geen straf). Kan ik even opruimen enzo.
he jakkes lara! Indien je het litteken weg goed ziet; biodermal litteken creme werk erg goed!

Framboos ik wil ook wel zo,n bordje! Heb je nog genoeg zegels?

Vanochtend hebben we 2 huizen bekeken waarvan er 1 in goede smaak viel! we wachten eerst even af wat we van het derde huis vinden en overleggen dan wat we doen!
2e en laatste bordje gereserveerd voor Leen!

Ik heb 3 zegels, maar de kuipjes zitten nog dicht....Schat dat ik ze binnen 3week op heb, en kan toesturen! (blue band was in de aanbieding dus heb wat grotere voorraad)

Er moet nog 1 zegeltje bij...Moet jij dus nog 1 kuipje kopen.

Het inzenden kan nog tot 31aug. Dus we hebben nog wel even de tijd!
Haha, onze eigen botervloot!

Lara, succes met je hoofd. Misschien moet je echt even rust nemen, niet direct het hele huis opruimen enzo.

Wat super van Puk zeg! Die gaat op vakantie echt goed leren lopen. Hou je camera maar in de aanslag zou ik zeggen. Het is vooral grappig hoe ze op lopen (en vallen) op gras reageren.

Ik zit lekker in mijn pyama, ga ff lunchen en straks weer ff naar bed. Mijn hoofd is nogsteeds pijnlijk en keel helemaal. Wel lekker rustig met Finn naar de creche.
Puk z'n eerste losse stappen? Hoera!!

Ben benieuwd hoe het vandaag met de huizen gaat hier, ik kom straks nog wel even kijken of er nieuws is.

Nu weer even naar buiten, wat een heerlijk weertje vandaag!
Beterschap voor Swissie! Goed dat je niet aan het werk bent, hopelijk ben je woensdag beter.

Lara, succes met je hoofd! Doe het rustig aan vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven