Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Tja, zij zal zo snel mogelijk bij haar man vandaan gewild hebben en hij woonde alleen, dan is huisjehoppen de meest stomme logische stap.

Pijnig jezelf niet met het idee dat je een wegwerp artikel bent geweest of dat het niks voorstelde, dat is natuurlijk onzin. Het was mooi en leuk voor zolang het duurde en dat mag je gewoon koesteren. Jij was not available en hij zal zijn hart dus beschermd hebben. Zij zal hem vrij snel het gevoel hebben gegeven dat hij haar nieuwe nummer 1 was.

Ik denk dat je ego een beetje gekrenkt is, jij had waarschijnlijk ook gewoon graag gewild dat hij jou als partner had gewild. Maar jij bleef zijn 2, zijn geliefde op afstand en zij is zijn 1 geworden. Het zegt me heel veel over haar afhankelijkheid.

Je ego heelt wel weer joh.
Bootsman voldeed niet, aandachtsgewijs. Maar afgelopen week heeft hij echt zijn best gedaan en de belofte van een bubbelbad en champagne maken dat hij (nog even) mag blijven.

Aan het aas van mijn hengeltje wordt ook weer gesnoept, in nieuwe vijvers zit lekkere nieuwe vis.
Alle reacties Link kopieren
Ai ai ai, pijnlijk almost!!!! Het lijkt mij super pijnlijk om na twee jaar aan te zien dat hij een nieuwe fase is begonnen. Absoluut! Probeer te beseffen dat zijn verliefdheid voor de andere vrouw, niets af doet wat hij met jou deelde twee jaar lang...
Dan zeg ik, kies een mooie uit oranjexx!!!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2014 15:24
Reden: ongepast
% gewijzigd
Wauw, we gaan lekker over de tong op het topic van Shiningstar. Vooral ons aller Zkotzje kan zijn disnuances even flink botvieren daar. Voelt het goed Zkotz?

Even zwaaien dan maar!
Blij dat ie het daar doet, en niet hier.

@smalltalkxpert: Dank voor je nuttige bijdrage!
Gezellig zeg daar aan de overkant...

Ik voel me nog steeds erg rot om tangoman en ook thuis is het even niet zo gezellig, gelukkig over twee weekjes op vakantie en even mijn zinnen verzetten. Ik heb de tango app ondertussen maar verwijderd om impulsieve acties te voorkomen. Heb er geen zin in om mezelf voor lul te zetten. Hij weet me wel te vinden mocht hij toch opeens contact willen.
les jeux sont faits..
Idd fang!!! Misschien een beetje om je heen kijken? Er zijn vast nog andere mannen met goede looks en fijne skills.
Krimp op vakantiebestemming staat al wat te wachten hihi
les jeux sont faits..
Waarom voel je je zo rot om een minnaar die er nooit was? En je hebt op je vakantiebestemming even een neukertje gescoord? Of ken je daar iemand?
Rooss ik ga naar ons huisje aldaar, en ken daar iemand inderdaad. Leuke gast, grote leuter en nog best grappig ook. Heeft daar de verbouwing gedaan vorig jaar.

Ik weet het ook niet rooss stom eigenlijk he! Misschien maar beter dat er niks gebeurt is, vind hem blijkbaar meer dan (alleen) neukbaar.
les jeux sont faits..
Nou zeg,Groot feest aan de overkant.....

Woorden verdraaien,een eigen invulling geven aan verhalen en dan delen in een ander topic blijkt ook een talent.

Bloem, dat viel mij ook al op, jouw interpretatie werd verdraaid en dat vind ik echt respectloos, iemands verhaal gebruiken, naar je hand zetten en daar mooie sier mee maken. Niet oké!

Fang, je kan hem niet krijgen, is dat het?
jup, denk het wel.. daarnaast wonen we in een klein stadje en hij is toch wel t lekkerste wat hier rondloopt, en zijn stemmmm
les jeux sont faits..
Met stijgende verbazing dat andere topic gelezen. En dan noemen ze ons respectloos...

Edit: Heb heel lang op m'n handen gezeten om niet te reageren, maar kon het toch niet laten... Werkelijk té erg
Welk topic? ;)
Mensen oordelen altijd , doen wij ook , echt ;)

Grrr baal van mezelf , in serveer de nieuwe nu al af voor ik hem heb geproefd puur omdat ik hem teveel vergelijk met nr 2 , en nr 2 is niet eens zo leuk maar toch wil ik schijnbaar niks anders. Trouw in mijn ontrouw , hoe ironisch :(
@ Roos: ik luister ook wel naar je goedbedoeld advies hoor. Ben me er zeker bewust van dat ik iets probeer wat weinig kans van slagen heeft (vriendschap) maar wil het in ieder geval een kans geven.

Mijn verstand zegt me ook wel dat ik geen wegwerpartikel was. Het gevoel zegt echter wat anders, en zoals met alles vechten verstand en gevoel ook deze keer weer met elkaar over wie er gelijk heeft. Best vermoeiend. Maargoed, ik kom er wel; het gaat al stukken beter dan een paar weken geleden, mede dankzij jullie medeleven en goede adviezen.
quote:babajaga schreef op 13 augustus 2014 @ 19:40:

Welk topic? ;)

Als je kotz loept, kom je er vanzelf denk ik.

haha wordt er zo over hier gekletst joh? Ach. Hoe is t gezegde ook al weer? Ze kunnen beter over je lullen, dan van je (vr)eten... Vinden dit forum kennelijk belangrijk genoeg om over te discussieren (gevoed door kotz?? -waarom heb ik trouwens toch steeds de neiging om 's' ipv 'z' te tikken?). Allemaal een mening er over, vaak negatief begrijp ik, totdat ze zelf in die situatie terecht komen. (o nee, dat gebeurt hen natuurlijk niet.....)
Ik heb HELEMAAL hetzelfde Roodkapje!! Raar is dat! Ook in gesprek met een mogelijke nieuwe.
Over de discussie aan de andere kant:

Er zijn natuurlijk heel veel mensen die niet vreemdgaan, ook al worden ze op het spek gebonden, ook al is er van alles thuis aan de hand enz. Het is een keuze om het te doen of niet te doen.

En voor de ene situatie heb ik veel meer begrip dan voor de andere, dus kennelijk zijn er inderdaad gradaties in vreemdgaan. Het verhaal van zwangere Nell vind ik tenenkrommend, Lotje kon ik heel goed begrijpen. Van Mikka vond ik het dom dat ze het met een collega deed/doet en haar ding thuis niet bespreekbaar maakte, maar dat heeft ze inmiddels zelf ook al ingezien. En zo kan ik er nog vele noemen waar we ook hier allemaal een mening over hebben, net zoals jullie dat over mij hebben. Prima.
Van mij mag iedereen denken wat ie denkt en schrijven wat ie wil.

Ondertussen, heb ik een nieuwe stuk jongere sportieve vlam én wil m'n heerlijke minnaar me graag weer voelen! Ik zeg geen nee Nu alleen nog plannen wanneer het kan. En man vertellen
Oeh almost... dat is zeker geen fijne gewaarwording, dat nieuwe vriendin zo snel erbij in trekt. Is natuurlijk puur praktisch, dat snap je wel hè... Probeer het niet negatief voor je te laten worden. Geniet inderdaad maar van wat er wel was. Even door de zure appel heen. Straks gaat het weer beter!
Heerlijk nouwnouw! Geen afkickminnaar meer

Awh Almost. Wat een vervelende pijnlijke wending, en wat snel. Maar wat de anderen ook al zeggen, van haar uit gezien logisch, en het heeft niks met jou en jullie relatie te maken. Daarvan ben ik overtuigd en dat moet je ook echt zelf geloven!

Highlander, hoe is t eigenlijk met jouw stappen op het liefdespad? Heb je je nog enigszins staande kunnen houden? Nog playing hard to get? Of voor de bijl gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven